Citati 21.

Hoćemo slobode i da smo svoji u rođenoj
kući…
Veljko Petrović


Moraš načiniti dobro od zla, jer nemaš od čega drugog.
R.P. Voren


Pamti pa se uzdrži.
Milovan Vitezović


Ljudi češće više cene nešto za šta ne očekuju da će
se ponoviti, nego ono za šta veruju da će trajati večno.
Justejn Gorder


Sto više pogrešnih odluka donesemo,
to nam više srce postaje tvrdo.
Erih From


Često nije ni korisno znati što će se dogoditi: jadno je
biti u strahu.
Ciceron

Može li se misliti kao Bodler, ali rečima Bukovskog?
Frederik Begbede

…kao da sudbina ima uši koje bi marile za naša lupetanja.
Mišel de Montenj

Strah od ljubavi jedan je od najvećih strahova koje
imaju ljudi. Zašto? Zato što u Snu planeta slomljeno
srce znači: »Jadan ja«.
Don Migel Ruiz

Srce žene sadrži njenu dušu i njenu inteligenciju.
Remi Gurmon


Obilje ne umanjuje ljudske brige i ne teši ljudska srca.
Tibul


Onaj ko ne plače taj ne vidi.
Tolstoj


U priči se voli i mrzi jače nego u životu.
Ivan Raos


Ljude ne upoznajemo kad oni dolaze k nama; moramo
poći k njima da bismo saznali kakvi su.
Gete


Ljudi su u društvu kao i novac : velika većina ljudi jesu
samo sitne pare koje se najviše troše u životu, koje
najviše trebaju i kojih najviše ima; velike vrednosti
povlače se iz života i saobraćaja.
Božidar Knežević


Sa nepravdom možeš sav svet proći, ali se natrag ne
možeš vratiti.
Dostojevski


Ne postoji želja za nepoznatim.
Ovidije


Izgleda malo čudno da drugima kradu vreme baš oni koji ga najviše imaju.
Ante Dukić


Ko smatra da nema volje, očito ima nekakvu veliku volju koja mu smeta.
Karol Irzikovski


Kada hoćete ljude učiniti srećnima iz čiste
nesebičnosti, najpre ih uverite da to činite
u vlastitiom interesu; inače neće imati u vas poverenja.

Alber Ginjon

Ako daš štof, tražiće ti postavu.

Turska poslovica

Ima slučajeva kada čovek mora reći polovinu
tajne da bi prikrio drugu polovinu.

Česterfild

U raspravama je najteže saznati ono o čemu se raspravlja.

Sartr

Slabiji uvek prvi započinju.

Farel

Ja oduvek imam više mašte nego što mi je potrebno za ličnu upotrebu.

Justejn Gorder
 
5 коментара (+додајте свој?)

  1. tanjat
    мај 03, 2017 @ 09:26:33

    Pa dobro gde si??? 🙂

    Одговор

  2. tanjat
    мај 03, 2017 @ 09:27:33

    Moj glas za Vitezovića! 🙂

    Одговор

    • z.z.
      мај 03, 2017 @ 14:59:08

      Hej, pa da sam znala da me neko čeka ovde, ranije bi me bilo 🙂
      Obaveze me radvojise od knjige, a samim tim i od bloga…na kratko, nadam se.
      Eh,da…Vitezovica poceh da citam…i odlican mi je.Ne racunam onaj „Sesir profesora K.V.“ i „Lajanje na zvezde“.
      Pozdrav veliki za tebe !

      Одговор

  3. Logan
    мај 17, 2017 @ 21:35:11

    Mislim da sam te jednom pohvalio za Vitezovića i za Davida Albaharija sam imao pohvalu, sad bi trebalo reći da je valjalo pronaći Tolstoja i da je meni Begbede ovaj put ostavi najači utisak.
    Drugo, nije tačno da nisi znala da te neko isčekuje ovde, samo je nešto ovih dana reč „nedostaješ“ nepopularna za upotrebu.

    Одговор

    • z.z.
      мај 22, 2017 @ 21:44:14

      Jesi, da….secam se sta si sve hvalio. A, inace, vise nemam pojma ni koga citam, ni sta citam…eto dokle je doslo.Prezasicenje neko,sta li … 😦
      Paaa, jeste nepopularna rec…ali ima sinonima…i ima nacina drugih jos za reci 😀 😉

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
