„Nebo nema miljenike“ Erih Marija Remark

Što ne odem do Minhena ? Ili do Milana ? Ali šta da radim u
Minhenu ? Ili u Milanu ? Ili bilo gde ? Umoran sam.Umoran
od ostajanja i umoran od rastanaka.Ili sam samo umoran od
odlučivanja.

Smrt još nije postala šovinistička.

Budućnost doseže samo do sledećeg udisaja.

Bespomoćnost je nešto najopasnije od svega što u ženi ima,
jer nijedna žena nije stvarno bespomoćna.

Ti me isuviše razumeš a i ja tebe, i u tome je naša beda.(…)
Ti  o meni unapred sve znaš.Kako to zamara!

Ljubomora ne polazi od jednog čoveka i ne prestaje s njim.
Ona počinje u vazduhu koji udiše ljubljeno biće, ne prestaje
nikad.

Kršenje zabrana je lekovito.

Kad je čoveku stvarno zlo, misli se da više ne pada u paniku.
Kažu da je tada čovek suviše nemoćan za to.

Velika osećanja su joj bila dosadna, ali ona ih je izazivala i
morala se boriti sa njima.

Kakvo čudovište.Izgleda kao sva poezija sveta a ima mozak
kao statistika.

-Šta da se radi ?
-Da se pati i bude srećan.

Znam više od tebe, u tome je stvar, zato je za mene jecanje,
krik i slavlje ono što je za tebe samo buka.

-Zar nikad niste bili srećni ?
-Često.Svaki put na drugi način.
-Kad najviše ?
-Ne znam.Svaki put je bilo drukčije.
-Kad najviše ?
-Kad sam bio sam.

Ne znam šta je sloboda.Znam samo da to nije ni
neodgovornost ni besciljnost.Lakše je saznati šta nije
sloboda nego šta jeste.

Više nemam vremena za kratke blage podvale koje
bacaju lažno zlato preko neprijatnih istina pa se to
onda naziva taktom.

-Volim te.
-Zato što ti ne pravim scene.
-Ne.To bi bilo užasno.Volim te zato što mi praviš
neobičnu scenu.

Često je teže videti pokojnikove preostale stvari, nego
samog pokojnika.

Svaki čovek se izražava primitivno ako ne laže.

Kad čovek pogleda kako su ljudi ranije divno gradili,
trebalo je da pretpostavimo da su bili srećniji od nas.

-Kada ćeš opet da odeš ?
-Ja uopšte ne odlazim.Samo ponekad nisam tu.

Žena može da napusti svog muškarca, ali nikad
svoje haljine.

U ljubavi nema uzmicanja ; tu se nikada ne može
počinjati  iznova.Ono što se dogodilo ostaje u krvi.

 

4 коментара (+додајте свој?)

  1. tanjat
    мар 19, 2017 @ 13:04:45

    Predivno je. Predivna si.

    Одговор

  2. Goran Logan
    мар 19, 2017 @ 21:02:48

    -Šta da se radi ?
    -Da se pati i bude srećan.
    Da nemaš slučajno neki „Priručnik za neupućene“ ili „Vodič za početnike“ ili tako nešto na ovu temu.
    P.S. Prvi gif mi je nešto poznat ali ga nikad nisam video.

    Одговор

    • z.z.
      апр 01, 2017 @ 19:10:38

      Gorane, Gorane…..Kao po obicaju kasnim sa odgovorima…Navikao si 😉
      Ja nikad nemam odgovor u rukavu na tvoja pitanja…u stvari, konstatacije cesto.
      Mora prvo da me malo zaboli glava ;D p.s. pisao si mi o vozovima nesto….tj. nekim ekranima.

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,015 hits
