„Srećan je ko ume da voli“ Herman Hese

141287204747451

Tebe možda volim zato što si slična meni.Druge volim jer
su sasvim drugačije no što sam ja.

Ljubav nije zato tu da bi nas usrećila, već da bi nam
pokazala kako možemo biti jaki u patnji i podnošenju.

Ono što se teško dobija, više se voli.

To što svaka ljubav u sebi nosi duboku tragičnost,
nije razlog da se ne voli.

Ljubav ne treba da moli, a ni da zahteva.Ljubav mora
imati snage da u sebi samoj dođe do izvesnosti.Onda nju
više ne vuku, nego ona vuče.

Nekada sam verovao da je posebno uživanje biti voljen,
a sam ne voleti.Sada sam iskusio kako je mučna ljubav
koja se nudi, a koja se ne može uzvratiti.

1410727504199626

Ima onih koji sebe smatraju savršenima samo zato što
od sebe ne očekuju mnogo.

Ko je ikada voleo zato što je imao razloga za to ili zato
što je to želeo ?

Iskustvo nas uverava da nijedan odnos, nijedno prijateljstvo,
nijedno osećanje ne može opstati ako u njega ne unesemo
krv naše krvi.

Koliko vremena je prošlo ? Kada si bio mlad poslednji put ?

1462589388758032_animate

Otupeli osećaj za vreme čini nas sve opreznijim, ima ulogu
zaboravljenog metra, utvrđuje istinu i meri.

Ovo je pravo vreme.Redovi knjiga na polici, moja soba,
peć, kiša, spavaća soba, usamljenost, sve se rasplinjuje,
topi, odlazi u ništavilo.

Izražene misli su uvek mrtve !

Dešavala su mu se čuda kojima se nije čudio.

Voleo je i pritom našao sebe samog.A većina voli da bi
pritom sebe izgubila.

18e87da7846ab744b8be2101a2c8dd8f

Ne živimo ni od čega drugog nego od naših bednih, lepih,
predivnih osećanja, i ako bilo kome među njima nanosimo
nepravdu, to je zvezda koju smo ugasili.

Izgleda da više nema ni tragičnih ljubavnika a ni virtuoza :
ima samo prizemnih lovaca na miraz i psihopata.

Ali misli još uvek ne znače život.One su put koji prema njemu
vodi, a mnogi večno ostanu na tom putu.

Mašta i moć identifikacije, nisu ništa drugo do
oblici ljubavi.

Meni su moja osećanja draža od svih cinizama ovoga sveta.

140296859557494_animate

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
