Sarkazam detektor 25.

10c4861ccbe6bfe1b7eca49926e093c2

Niko mene ovde ne shvata a svi se odlično ponašaju!

U naše vreme svet se delio na dobre i loše ljude.
Šta je ovo sad?

Imam nešto da ti kažem, ali čekaćemo da nemam.

Ako hoćeš da se sakriješ od nekoga moraš da razmišljaš
kao daljinski.

Gde se pametan opeče, tu lud napravi roštilj.

Žurka je uspela ako niko iz društva nema želju da te vidi
mesec dana.

3caed424f8af129329885323f2b438aa

Kad me nema – nema me.
Kad me ima – bolje da me nema!

Troje od petoro ljudi idu kod psihijatra.
Preostalo dvoje su psihijatri.

Lakše je biti veran drugima nego sebi.

Kao odrasla osoba mogu da odem apsolutno gde god
poželim, ali uvek završim tako što želim da se vratim kući.

„Baš zanimljivo.Još jedna zatvorena vrata.“
Ja kad pokušavam da shvatim šta to Bog ima u planu
sa mnom.

adf8d653b0301ee20c7a5a22ccbbbca1

Kada me je cura ostavila hteo sam se ubiti, ali mi žena nije
dala.

Čovek se bruka dok je živ.

Ne tražite smisao života, kada bude trebalo on će da pronađe
vas.

Budala sudi po koricama, pametan shvati već kod prve
stranice.

Hir je samo jeftin san.

Samo mi kaži gde i kad i stižem sa 20 minuta zakašnjenja.

Kroz znanje saznaješ šta nisi trebao da saznaš.

Slaba memorija nam daje snagu.

Kada bi čovek prestao lagati, a žena prestala verovati-
čovečanstvo bi prestalo postojati.

5eefb23eddde665c9e93b0d3a3beb7db

Život nam daje mnogo tema za razmišljanje i jako malo vremena.

Sve bitange su, nažalost, veoma društvene.

Ja ne mogu da ćutim kada ne slušam!

Ne možete dva puta učiniti istu glupost sa jednakim
zadovoljstvom.

Jedini čovek koji ne može da živi bez žene je ginekolog.

Da mi daju ovaj život još jednom -ne bih preživeo.

6756_phixr

Kritičar je čovek koji poznaje put, ali ne zna da vozi kola.

Čovek koji misli da je slobodan je kao bačen kamen koji
je umislio da može da leti.

Nada – patološko verovanje u nemoguće.

Ona osoba koja ne radi ništa misli da je odgovorna za sve.

Spale sve mostove i posle se pitaju zašto ne dolazim.

Sve ono što nema kraja nema ni smisla.

c3bc49d730e54976de9034f049b24388

Оставите одговор

Статистике блога

  • 849,153 hits
