Citati 20.

1413097341139629_animate

Ograničeni ciljevi pojednostavljuju život.
Haruki Murakami

Smisao kojih stvari mi zapravo želimo da spoznamo?
Brašna u tegli, mleka u lončetu, plesa na ulici, vesti
pristiglih s broda?
Emerson

Kada će ljudi shvatiti da ne treba uvek praviti nešto
samo zato što je to moguće?
Sara Gruen

Ja sam savršeno opremljen promašaj.
Džejms Henri

Ako mi objasniš polako, razumeću brzo.
Elizabet Gilbert

Dani se ponekad broje a ponekad vagaju.
E.Gilbert

1384629989339130

Kad ti nije ni do čega svejedno je koliko imaš godina.
Mirko Kovač

Ljudima ne treba smetati da lude.
Čehov

Pitati zlikovca zašto je zlikovac, to je gubljenje vremena.
M.Kovač

Ako ne možeš da budeš sam, rodio si se da budeš rob.
Fernando Pesoa

Mi gotovo uvek opravdavamo ono što razumemo.
Mihail Lermontov

1421957447963247

Ljubav nas nikada neće ostaviti na miru.
Bob Marli

Ne uzmi mi za zlo, besedo, što pozajmljujem patetične reči
A onda ulažem napor da ih učinim, tobože, lakim.
Vislava Simborska

Najveća je mržnja, kao i najveća vrlina, kao i najnevaljaliji
pas – tiha.
Jean Paul S.

Moje je mišljenje da se drugima treba pozajmljivati, a da se
davati treba samo sebi.
Montenj

1431616356269217

Koliko volite sebe – to je vaša cena.
Don Migel Ruiz

Treba da postoji neka ordinacija sa poligrafom.Da čovek
može da ode da proveri da li laže samog sebe.
Mika Antić

Ako ne volite neku skupinu ljudi, možete je
napustiti. Ali ako ne volite sebe, bez obzira na to
kuda otišli, sebe nikada ne možete ostaviti negde drugde.
Don M.Ruiz

thegood

 

4 коментара (+додајте свој?)

  1. tanjat
    дец 27, 2016 @ 18:54:53

    Kako dobro uvek uklopiš ilustracije uz citate, neverovatno. Oduševljena sam.

    Одговор

  2. Goran Logan
    јан 14, 2017 @ 16:14:00

    Javljam ti se samo da kažem da mi se od ilustacija najviše dopada ova sa noćnim nebom (kao da je linorez); Tanja te je već pohvalila za ostale ilustracije i uklapanje u tekst i kontekst. Sad kad sam počeo da pišem moram da dodam još malo Boba Marlija, ne nalazi se baš tako često,Some people feel the rain. Others just get wet.
    Ti ovo možeš da prevedeš kako ti misliš da treba, a ja ne mogu da izostavim prevod koji je po mom nahođenju. Neki ljudi dok piju vino pričaju razne neverovatne priče, (neki ljudi kad pevaju piju vino), ostali kad piju vino samo se napiju.
    Pozdrav
    i hvala za Novogodišnje želje i čestitke
    (Takođe i za ovu Novu godinu)

    Одговор

    • z.z.
      јан 21, 2017 @ 19:48:02

      Ja sam i zaboravila potpuno na linorez 🙂 Hvala na podsecanju…Super sto se i tebi svidjaju ilustracije.
      Ta recenica od Marlija se dosta citira po internetu …i po naski, takodje…Ali ovaj tvoj „prevod“je potpuno osvezenje 🙂 Tacno tako !

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
