„Vječno nasmijano nebo“,“Žalosni Gospin vrt“,“Smijeh izgubljenih djevojaka“ -Ivan Raos

<> <>  Vječno nasmijano nebo<> <>

 winter-snow-nature-animated-gif-8
A kad pada snijeg, onda se mora stajati na vratima i
čekati da ga uhvati noć, jer će onda čitavu noć padati.
Ukoliko je velika bura, onda se sjedne na prozor i pripije
uz staklo, otvore se usta i oči, i čudi se, čudi se
… da umreš
od čuđenja. Jer ako se ne čudiš, onda može i ne padati.
To se zna.

Kad bih ja bio sunce, popeo
 bih se na vrh neba i grijao sirotinju.

Ako ti dvojica kažu da si lud, budi i ti treći! To je tako.

….a ja mu opet velim da na svijetu nije ništa lakše
nego ne imati novca.

Jure Grgin kaže da vjeruje u devet bogova. Blago njemu,
on
devet dana ne radi!

Bolje je biti dobar kršćanin nego loš pop, dobar pravoslavac
nego loš katolik, dobar muž nego loš skitač po selu.

…i veštice su žene.

Nema tu: razbolit ću se od ovoga i onoga, pa ću se izlječiti ovim i onim. Bog poslao bolest, Bog je i digao. Ako je ne digne, onda
digne tebe, i gotova stvar.

Ali djecu se pita, jesu li gladna i žedna, a ne boli li ih duša.

Ljudi, nema gore boli od  boli za nekim koji ti je u srce ušao
…a da ne znaš ni kako ni zašto.
 Voliš.
 Eto, jednostavno voliš. I u tome je sve, u tom što je
jednostavno voliš.

Moj otac uvijek govori: »Kad ti netko nudi, uvijek uzmi.Ako mu je drago bit će mu još draže; a ako mu je mrsko, bit će mu još mrže!

Ne znam kako se dragi Bog nije sjetio da nam da kotače umjesto nogu —ne bismo morali plaćati auto.



<> <>Žalosni Gospin vrt <> <>

1473992683648536

Pamet u glavu -kaže majka na rastanku.
Kao da svačija pamet nije u glavi, ili kao da netko određuje gdje će
 je staviti.

Bože moj, evo me opet izjeda tuga…Večeri su najgore,večeri prije spavanja, večeri ugušene samoćom.

Mogao sam progutati suze uvrede, ali ne i suze ljubavi…

Najviše me je boljelo, što se on smije, umjesto, da bude
sretan što se njemu ne smiju. Toliko sam puta odlučio, da mu uzvratim, a
onda bih se uvijek u posljednji čas predomislio —i njega mi je bilo žao. A mene nije bilo žao nikome. Bože,kako je ovaj svijet nevaljalo sagrađen.

 Neki mi i »vi« govore, ali to ne mogu podnijeti. Neka se
oni dive mojoj pameti i
učenosti, ali kad smo već jednom
bili
»per tu« , i ostanimo.

 Pljunem ja na svakoga, koji ne brani sebe i svoga.

 Napasti ima svugdje, dobri moj, još nitko nije uspio

pobjeći od sebe.

Hej, ljudi, srcem se moli, štedite koljena.

 <> Smijeh izgubljenih djevojaka<>

d6cee3495c9fc7c1fa3579b472704e60

Svi se mi vraćamo mjestima koja su nas potresla, koja su nas izuzetno obradovala ili zaboljela, gdje smo ranili ili ranjeni
bili, naposle ranjeni bili. Svi se vraćamo… I ja tako.

 Čovjek, kažu, mnogo teže izlaže ljubav nego mržnju, valjda
zato što
ljudi posljednju lakše razumiju i brže prihvaćaju,
kao što
slađe čitaju živote razbojnika, nego živote svetaca.

 Gljive i pjesnici rastu gdje je najtrulije i najmračnije.
Sudbina se za to uvijek od srca
brine.

 I uljuljan u slatku obmanu utucaš dane.
A dani uvijek 
isti, jedan kao i drugi, i uvijek ista
nada da će nova večer
donijeti toliko priželjkivano
iznenađenje.
A nova večer ne donosi ništa.


 Zar ima nešto što je samu sebi dovoljno? Čini se da ništa
drugo i nema, da sve pluta izgubljeno na dnu
vlastitog
prokletstva i ni
kad dovršene želje. Ja sebi nisam dovoljan,
razdijelio bih se čitavu svijetu i od svega uzeo
komadić i
ponovo se sastavio.

Samo, veli, budalaši mogu vjerovati u kratkoću rata i
duži
nu prijateljstva.

Na užitke se brzo navikavamo, počinjemo ih smatrati
lenskim dobrom, uljuljavamo se u sigurnost i postajemo
ravnodušni. Patnju nitko ne smatra lenskim dobrom,
na
 patnju se nitko ne može naviknuti, i u tome je njena
pre
dnost i veličina. Ljubav je samo dotle vrijedna dok je
obilježena patnjom. Kad prestane boliti, odbaci je kao otrcanu
čarapu, kao canjak.

 
Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,488 hits
