„Brevijar haosa“ Alber Karako

44581155038b344efd209ee3162781d1

Mi težimo ka smrti kao strela prema cilju, i taj cilj
nikad ne promašimo.

Sreća je pitanje slučaja, a mi smo okrenuti samo
ka zakonima sistema.

Većina se sve vreme uljujljkuje da živi, i strahuje da
će se probuditi u trenutku propasti.

Gradovi u kojima živimo škole su smrti zato što su
nehumani.

8e15600a02a6572d5d9fbfe6b7b60037

Goli spolja, prazni iznutra, s provalijom ispod stopala
i haosom u glavama.

Zgrade nam više nisu dovoljne, dubimo već i planine
da bismo u utrobi zemlje gomilali alate smrti.

U svetu u kojem smo zagnjureni, ludilo je oblik koji
će preuzeti spontanost otuđenog čoveka.

Živ zazidan tišinom. . .

da70a2e6deb68469f2f8f1d5f54db4c3

Oslobađamo se lažnog samo uz pomoć mahnitosti,
a čim se povratimo, ponovo padamo u laž.

Mi smo nesrećnici zato što ispunjavamo imaginarni
zadatak i što se prilagođavamo preživelim pravilima.

Oko mene ludost, glupost i neznanje smenjuju se sa
lažima i proračunatošću.

Niko više nije po meri ovog vremena, mi smo
prevaziđeni.

Otkad je to spermatični automat moj bližnji ?

Poezija je mrtva.Proza može da bira između
haosa i prostote.

ebb410a78c0f56edbb61d16ef31d87af

Čovek nije na ovom svetu zato da bi proizvodio i da
bi trošio, proizvodnja i potrošnja su uvek bile samo
uzgredne, radi se o tome da se bude, da se oseti svoje
postojanje, a ostalo nas unižava na rang mrava, termita
i pčela.

Apsurd ima svoju logiku i mi se prilagođavamo
njenim promenama.

Niko više nije ono što jeste, svako bi hteo drugo
obijajući da postane ono što se pretvara da jeste.

628a8eb368e203f9865b20fd9072068c

Osobina savesti je da izoluje bića, a ljudi se okupljaju
zato da bi pobegli od svoje savesti.

Nacionalizam je univerzalna bolest.

Ključ naših ponašanja pronaći ćemo u provalijama,
ispod svojih nogu, nikad iznad svojih glava.

Mi se ni u šta ne razumemo, osim u ono što se
podrazumeva.

fadb47648467900fe4a61fb0826b99f0

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,036 hits
