Citati iz filmova 3

25b28d83cd9c7b1b8ee24612f5f141fb

-Da li veruješ u ljubav?
-Verujem da „Volim te“ pomaže da se skoncentrišeš.

„SAV TAJ DŽEZ“

Svako može da ti promeni život samo ako mu  ti to dozvoliš.

„NEDODIRLJIVI
Nisu razgovarali nedelju dana.Za ženu je to kao jedan vek.
„RAT NEVESTA“

Ponekad najbolji način da zadaš udarac je da se povučeš.

„Million Dollar Baby “

Nije dovoljno imati talenat.Potreban je i karakter.

„The Hustler“

754be2c396656c00ca2ab861e30707a9

Kada je bio zadnji  put da se svet nije raspadao?

„KRVAVI DIJAMANT“

-Ljubav je bezveze!
-Isto kao i tvoj stav.

“Vatra Sv.Elmosa“

Mi smo izmislili sudbinu jer ne želimo da nam se stvari događaju slučajno.

„Besani u Sijetlu“

Kada si ljut, ne nedostaju ti drugi.A ako ostaneš ljut, to je kao da ih nikada nisi
ni poznavao.

„Devojke iz visokog društva“

4fff071c1db8cd6276b028db7dec5ece

Kada bih srela samu sebe mislim da bih se mrzela.

„Ljubiti Džesiku Stejn“

-Ljuta si, zato mi ne govoriš istinu.
-Ljuta sam i  zato ti govorim istinu.

„Spavajući rečnik“

Ne brini, tvoja tajna je sigurna kod mene.Neću reći nikome da imaš
osećanja.

„Sve moje bivše“

Oduvek si bila luda.Ovo ti je  bila prva šansa da  pokažeš to.

„Telma i Luiz“

6a1d1b973d57126fe6a6b67734c662a7

Ne volim promene.Teško mi padaju.Ponekad mislim da ću umreti pre
nego što se promenim.

„American Hustle“

-Vreme ti je da poradiš na svojim ambicijama.
-Oduvek sam mislio da ću živeti duže bez njih.

Ako ne znaš šta želiš, završićeš sa mnogo onoga što ne želiš.

„Borilački klub“

Svakoj ženi je potrebna šminka.Ne dozvoli da te neko ubedi u suprotno.
Jedina žena kojoj ona nije bila potrebna bila je Elizabet Tejlor, a ona je
nosila tonu.

„Osage County“

-Da li me voliš ?
-Ne.Danas ne.

„Prestiž“

25

Nijedna odluka mi se ne čini dovoljno važna da bi bila životna odluka.

„Pre nego što odemo“

Uvek veruj svom osećaju, pogotovo ako je on grozan.

„Sabrina“

Nemoj slučajno da kažeš da sam previše dobar za tebe.Znam da jesam,
ali ne govori to.

„Blizina“

Postoji nešto što znam kada sam sa tobom, a zaboravim šta je to
čim odem od tebe.

„Novi svet“

Nikada nemoj da dozvoliš da ti jedan muškarac dva puta kaže
da te ne želi.

-Ne sviđa mi se ova strana tebe.
-Ja nisam kutija, nemam strane.Ovo što vidiš to sam.

„Postcards from edge“

-Zašto mi ne kažeš šta je u tvojoj glavi?
-Zašto ti meni ne prestaješ da govoriš šta je u tvojoj?

„Village“

-Svi žele da budu srećni.
-Depresivci ne žele.Oni žele da budu nesrećni kako bi
potvrdili svoju depresivnost.Ako bi postali srećni više ne bi
bili depresivni a onda bi morali da izađu i žive život, a to može
biti jako depresivno.

„Blizina“

Ako ikada budem tvoja, nećeš znati šta da radiš sa mnom.

„Biti Džon Malkovič“

8989

7 коментара (+додајте свој?)

  1. tanjat
    авг 22, 2016 @ 20:42:50

    Ma genijalno ZZ 🙂

    Одговор

  2. Negoslava
    авг 23, 2016 @ 14:22:52

    Znaš li da me malo nerviraš? Nema te na Fb, pa ja šerujem ove tvoje divotne stvari 😉

    Одговор

    • z.z.
      авг 23, 2016 @ 15:22:49

      Uplasih se vec sta je to zbog cega te nerviram 🙂 Nema me, tacno….fb mi prazni energiju, ali dopuni mi se energija odmah kada procitam ovako nesto.Hvala od ❤ na divnoj podrsci i deljenju !

      Одговор

  3. Goran Logan
    авг 28, 2016 @ 20:58:42

    Drago mi je da su tu. I da si se provrednila. Ili sise vratila sa odmora ili vreme raspustu ističe…
    Tvoji su mu citati iz filmova svojevrsni testovi i izazaov. Za sad lakše dolazim do odgovra po slikama nego po citatima… ipak nam se ukusi po malo razlikuju, mada je neverovatno i koliko su slični….
    Moram, sad, da ubacim jedan citat, iz omiljenog filma, ti već znašm koji je, čisto da se malo baviš prevođenjem (znaš da uvek imam dileme sa prevodima)
    Well, life isn’t always what one likes is it?
    No, it isn’t.

    P.S. Promenila si boju ! Nije ni blizu boji sarkazma. I malo mi pravi problem prored i potpis, odnosno, citati su potpisani a izgleda kao da su naslovljeni. (Razumeš šta hoću da kažem?)

    Одговор

    • z.z.
      сеп 05, 2016 @ 21:13:27

      Cim si ti ovde, nema meni odmora 😀
      Mislim da nije moguce (a i zasto bi trebalo) da su nam ukusi potpuno isti…..Hm…Zivot nije uvek onakav kakav zelis da ti bude? Ne, nije.Najprostije receno 🙂
      p.s. Paaa,zasto pobogu da bude u boji sarkazama…Sarkazam cini jedan deo mog bloga….Pa ja sam jedna romanticna dusa, zar se ne vidi?
      Razumem sta hoces da kazes, to ja namerno sve….;) Pozdrav veliki!

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,488 hits
