Citati 18.

tumblr_mzw9qgUu9U1r0ii93o1_500

Glupo srce što puca i kruna
što spada. . . „

Vislava Šimborska

Nema saveta.Svak’ mora svoj put pred sobom
da pojede k’o glista.

Milorad Pavić

Negde duboko u njegovom srcu postojalo je mesto
koje je svrbelo, no dobro je pazio da ga ne grebe.
Bojao se šta bi moglo iscureti napolje.

Markus Zusak

Uvek treba biti u manjini.

Boris Strugatski

Ja nisam više željan da me ko voli, nego da svi zavole lišće.

Miloš Crnjanski

663f6dbf145854a9fb0917fe35f8156a

Ne čini dobro ako ne možeš da podneseš nezahvalnost.

Konfučije

Poštovanje je izmišljeno da bi sakrilo prazninu na mestu gde bi
trebala biti ljubav.

Lav Tolstoj

Sve kurve žele da budu dame, a sve dame žele da budu kurve.

Erika Džong

Čovek se sramotno lako navikne na najgore.

Slobodan Selenić

Narod u najvećim uzbunama najmanje zna šta hoće.

Ivo Andrić

Protiv svakog zla postoje dva jaka oružja – vreme i tiština.

Kristijan Grendal

Pri rastancima se ljubavnici najlakše odaju.

Ivo Andrić

78535d90d301ce0d3144a61aac0665d6

Imati poverenja u nekoga je dosadno.To znači odsustvo
događaja.

Kejt Karigan

Probleme u ljubavi imaju samo sebični ljudi.

Kejt Karigan

Melanholija nije ništa drugo već činjenica života.

Vili Dikson

Znam mnoge stvari koje nikada neću uspeti da primenim
u životu.

David Albahari

Jedan greh koji me budi, bolji je nego jedna vrlina, pri kojom
zaspim.

Dejan Medaković

Možda je i bolje što ljudi vređaju : bar vas spasavaju od nevolje
da ih volite.

Dostojevski

Baci juče, pusti sutra, gledaj danas.

Omer Hajam

tumblr_mpxjtpn4Mf1rcpb4wo1_400

Ljudi nikad ne znaju kad počinje ono najgore, ono najpresudnije,
ono najvažnije.

Miodrag Bulatović

Mnogima dugujem sebe i mnogi duguju sebe meni.

Ljubiša Jocić

Moje pamćenje je kao policajac.Nigde ga nema kad je potrebno.

Ronald Harvud

Sunce je jedini živi svedok svih vremena.

Matija Bećković

tumblr_m53pgemGO51r1vuiro1_500

6 коментара (+додајте свој?)

  1. Logan
    јун 19, 2016 @ 17:46:09

    GIF-ovi su ti posebna priča. Nemam reči. MALNIJA.
    Više mi privlače pažnju autori, vema neobičan izbor; meni je Boris Strugatski iznenađenje (mada sam ga već nalazio u tvojim citatima), i Vislava Šimborska je uvek neko ko raduje. (zaboravio sam šta citiraš iz „Doručka kod Tifanija“)
    Može jedan citat kao nagrada ili da odgovor bude nagrada ?!
    I spent my life trying not be careless.
    Women and children can be careless not men.

    Одговор

    • z.z.
      јун 21, 2016 @ 20:36:12

      Hvala, drago mi je da ti se dopadaju GIF-ovi…Meni su ovi nekako posebni.Za ovog Borisa nisam nigde cula, osim sto sam ga pronasla potpisanog ispod nekih citata na nekom ruskom sajtu.A Simborska je Simborska 🙂 Znamo je jako dobro…
      “Dorucak…..“ je ovde samo kao “ilustracija“…Inace, nema mi ta knjiga neke narocite citate…a da ne pricam da film nije bas nalik na knjigu. Evo jednog : “Često viđam poneki deo nje, ravnu malu zadnjicu,
      od svake mršave devojke koja ide pravo i brzo pomislim
      da je ona.“ Bez veze 🙂
      Odakle je ova tvoja recenica ? Pozdrav ! 🙂

      Одговор

  2. Logan
    јун 23, 2016 @ 20:34:17

    Što se tiče GIF-ova – to smo se složili. Što se tiče gif-a sa „Doručkom …“ čini mi se da uz njega ide neki citat ili sama rečenica iz filma, ali ne mogu sad da se setim. Da Vislavu poznajemo i volimo…a Boris je zajedno sa bratom Arkadijem napisao kultnu knjigu naučne fantastike fenomenalnog naslova „Teško je biti Bog“ (skoro negde Rusi su snimili i film).
    Malo se dvoumim da li careless da prevedem kao oprezan ili odgovoran, inače izgovara je Don Vito Korleone, kad savetuje sina Majkla. (Film već znaš).

    Одговор

    • z.z.
      јул 03, 2016 @ 12:15:37

      Bas cu kada stignem malo da se pozabavim ovim piscem naucne fantastike, iako nisam neki fan iste.
      Pa sad, ja mogu ovako odmah da ti kazem da je rec careless sastavljena od reci care (sto znaci briga, paznja) i less (sto znaci manje, kao nesto cega manjka, cega nema) Pa ti sad vidi 🙂

      Одговор

  3. Logan
    јул 26, 2016 @ 22:04:00

    Ne znam kako ti prevodiš i šta koristiš kod prevođenja, ja nastojim da prilagodim našem jeziku ali i slici koju imam ili stvaram – čini mi se da se ovde (u ovoj rečenici) najčešće koristi reč nepromišljen, mada bih ja stavio nesmotren. No, dobro sad…
    Možda ću naći negde roman braće Strugatski – no, ni sam ne verujem svojim obećanjima… mnogo više verujem Davidu Albahariju… (i njegovim prevodima)
    @

    Одговор

    • z.z.
      авг 02, 2016 @ 18:35:28

      Prevodim kao i svi…prvo bukvalno, pa onda sledi prilagođavanje…Mada, kod tog prilagođavanja se često i zeznemo…izgubimo nit.Lost in translation 🙂
      Srećno u potrazi za tim romanima 🙂

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 902,438 hits
