„Sveske“ Erih Marija Remark

tumblr_nny0o7zzT61tq268zo1_1280

Kakve sve čudne osećaje mi nazivamo ljubavlju.

-Ne voliš da pričaš o sebi, zar ne?
-Ja čak i ne razmišljam o sebi.

Najozbiljnija bolest na svetu je razmišljanje.To je neizlečivo.

Danas je biti bogat profesija.I to nimalo jednostavna.

Potrebno je da imate jako srce da biste živeli sami i bez korena.

Ti si dvosmislen, ali ja sam trosmislen.

Život voli trošadžije !

Samo san nam pomaže da se pomirimo sa realnošću.

tumblr_lntu26QoaO1qj65ubo1_500

Sreća, kao i uvek, nema množinu, a bol ne zna za nacionalnost.

Ponekad nam se čini da možemo da se naviknemo na razočarenja.
Ali nije tako.Svaki put ona izazivaju sve više bola.

Da biste pobegli od sebe morate prvo da znate ko ste.

Bog poseduje mnogo više humora nego što mislimo, i mnogo manje
saosećanja.

Ljubomora nije slavina koju možeš da zavrneš kada poželiš.

Ne pokušavajte da spasite ono što je nadživelo svoje vreme.

Besmislena hrabrost, to je samoubistvo.

-Volim te.
-Ali ti mene skoro i ne poznaješ.
-Kakve to ima veze sa ljubavlju?

c2297dce688fdf64cfcadc62617b952a

Nisam ljubomoran.Nemam ja vremena za to.

Ništa nije strašno kada je onaj koga voliš živ.

Stajao sam na švajcarskoj strani i jeo trešnje.Koštice sam pljuvao u Nemačku.

Uvek je dobro tamo gde mi nismo.

Kako možeš nešto objasniti ako ne gledaš nekoga u oči ?

Odakle sve ove nevolje srca ? One dolaze od tmurne uzaludnosti
postojanja.

Čudno je kako volimo da zakomplikujemo stvari samo da bi izbegli da pokažemo
ono što  stvarno osećamo.

219d3c69aba60587cbadbf546d974c76

-Zašto čovek živi ?
-Da bi razmišljao o tome.

U teškim situacijama najbolje je biti primitivan.Prefinjenost je dobra samo
u mirnim vremenima.

Neko mi je jednom rekao da je cigareta u pravom trenutku bolja od svih
ideala u svetu.

Ljubav ne treba kvariti  prijateljstvom.

Skromnost i savesnost svoju nagradu dobijaju samo u romanima.U stvarnom
životu bivaju eksploatisane a zatim gurnute u stranu.

Čudo nikada nije savršeno onda kada se dogodi.

Strašno je samo kada ništa ne očekujemo.

tumblr_o3jlq9J7lu1sqba70o1_500

Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,488 hits
