Sarkazam detektor 22.

70beb8030a00f43d40ecb64cde350d37

Toliko želim da se opustim…ali nemam snage.

Teško je biti ljubazan kada si u pravu.

Ako ste zaista pametniji od svog šefa on to nikada neće saznati.

Pre ili kasnije ljudsko iskustvo dostigne takvu veličinu da samo ometa rad.

Vreme, zašto ti mene ne lečiš ?

Ako te ne izjeda savest to znači da je ona sita.

Što dalje od kuće to bogatiji zemljaci.

Najbolji deo dana je gotov kada ti zazvoni alarm za buđenje.

Lepota će spasiti svet a apatija nerve !

6b3f124ffd00e0d1670f9d2d8011d723

Nove generacije će uskoro na čelu nositi displej sa statusom.

Polomite svoj štampač, spasite drvo.

Loše je kada spališ most i shvatiš da si na pogrešnoj strani.

Niko ne može biti kao ja.Čak ni meni to ne uspeva.

Savest ima istančan ukus.Neće da grize baš svakoga.

Ograničen broj ljudi sve je neograničeniji.

Bolje je da popiješ jednom nego sto puta da razmisliš.

f80233b1b7adb0e49ff2b5447387aec0

Paradoksalno – ljudi izlaze na svež vazduh da bi pušili.

Laž nije laž  ako odgovarate na pitanje koje vam ne bi trebalo biti postavljeno.

U početku beše reč.A zatim su nastala autorska prava.

Izgledam poprilično dobro samo ne baš tako često.

Ništa gore nego kada  te ne pozovu na žurku na koju ne bi otišao.

Uzmite sve od života…i onako ćete sve morati da vratite.

Nemojte nas učiti da radimo.Naučite nas da budemo dobro plaćeni.

Marionete  sumnjaju da postoji lutkar.

975

Svi ljudi žele da žive među ljudima ali bez suseda.

Ja ne mogu da ćutim kada ne slušam.

Kasnim u plaćanju dobrovoljnog priloga.

Aforizam – striptiz misli.

Svako vidi u ogledalu ono što zaslužuje.

Tehnologija je uzela maha kada u kući nemaš više nijednu slobodnu utičnicu.

Nisam mogla da nađem belu zastavu tako da sam morala da pobedim.

Pesimista nikada ne žuri jer misli da ga niko ne čeka.

Pravilo je da smo svi mi izuzeci.

66d7a1900e91d462d76ed79ee2dd8d61

Mlađe generacije neće razumeti zašto smo TV nazivali kutija…

Poslednja stvar koju ljudi žele da čuju o sebi je ona koju već dobro znaju.

Danas ništa  nije besplatno.Čak i kada želite da budete prevareni, morate
pre toga da platite.

Ništa tako ne štedi vreme i novac kao uzajamna ljubav na prvi pogled.

Ko kaže da ljudi ne umeju da lete?
Oni jednostavno ne znaju kako da slete.

Ne želim da pričam loše o ljudima ali nemoguće je ćutati čitavog života.

Lepša sam nego što sam pametnija.

Žene su različite, posledice su iste.

67718ee6a3c4f4c212eaee4cee9421a8

Iskompleksiran si ? Slažem se sa tobom.

Teško je biti skroman kada si najbolji.

Moj karakter je zlatan.Zato je tako i težak.

Moje mogućnosti su šokirane mojim potrebama.

Ceo dan nisam spavao i celu noć nisam ništa jeo.

Ako je Bog svedok onda je đavo advokat.

Volim istinu ali ipak više preferiram sreću.

Sviđaju mi se pravi poznavaoci lepote.Kao na primer, moje ogledalo.

large

Lepe žene nikad ne kažu za sebe da su lepe.Znam to po sebi.

Zaključao sam svoja osećanja ali tebi ću dati ključ.

Zaljubljenost i alkohol – zvanični sponzori gluposti.

Nije ni našoj plati lako….svi je žele a niko je ne voli.

Novac ne donosi sreću ali jača nervni sistem.

Vaše pravo na sopstveno mišljenje nas ne obavezuje da slušamo gluposti.

Raspoložen sam, ali ću to sakriti da bi mi što duže trajalo.

e1de541ffca246dbacb8449e7df7214f

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
