Sarkazam detektor 19.

33f17bc4bee2a3dd398987c24a68cfb5

Pozajmio sam liku pare za plastičnu operaciju, i sada ne mogu da ga pronađem…
Ne znam kako izgleda.

Moja žena je zemljani znak.Ja sam vodeni.Zajedno pravimo blato.

Želim da živim zauvek.Za sada mi uspeva.

Nemam ukusa ali nema ga ni voda, a niko ne može da živi bez nje.

Meni bi i prostitutka rekla da ima glavobolju.

a147f1f3856c0a7533374f545cddaccd

Moja žena je najgori kuvar na svetu.Posle jela ja ne perem zube, ja ih brojim.

Planiram da budem spontan sutra.

Potrebni prevodioci sa ženskog na muški jezik.

Humor je gumeni mač.

Toliko sam nizak da kada počne da pada  kiša ja uvek poslednji saznam.

Sviđaš mi se…nemam ukusa, ali mi se sviđaš.

Volim te do frižidera i nazad.

d50d5598db4e18f270563f93fc050e0a

Ako vidiš da u restoranu jedem salatu, kidnapovana sam i pokušavam da ti
signaliziram.

Imam 3 raspoloženja :

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  2. ?????????????
  3. ?!?!?!?!?!?!?!?!

Samo zato što ja sebe mrzim to ne znači da je i tebi to dozvoljeno.

„Danas nije moj dan.“
– Ja, svaki dan.

Žene se brinu zbog onoga što muškarci zaboravljaju, muškarci se brinu zbog
onoga što žene pamte.

Svet je postao toliko ozbiljan da je humor postao jako rizičan.

60fb5cb7eafcc8b33c6f23a6a2a5e917

Tehnologija je sve ono što nije bilo tu kada si se rodio.

Ako su svi muškarci isti, šta će ti onda dva dečka ?

Neodlučnost je kada dobro znaš šta želiš ali misliš da treba da želiš
nešto drugo.

Ako je čovek ono što jede, onda je moja majka moj otac.

Brak je kao podmornica koja može da izađe na površinu, ali je napravljena
da tone.

Spasi me od zadovoljstva što te vidim.

f4a7626553a5ca319958163a5364e698

Ništa glupo nije slučajno.

Ovaj novac sam sačuvala za razvod ako se ikada udam.

Tvoj nivo ima strah od visine.

Bolje i skorojević nego nikad bogat.

Ništa nije trajnije od nestabilnosti.

Jednog mudraca su pitali da li muškarac može da voli dve žene :
„Da voli ne može, ali da prevari može.“

c8089971149155f3af95d5d880ee03fc

….i onda smo otišli u opštinu i obavestili državu da spavamo zajedno.

Pretplatnik te trenutno nije dostojan.

Ukoliko vam se već treći dan zaredom ništa ne dešava – sreda je.

Budi jednostavan i ljudi će se družiti sa tobom.Radije bih bio kompllikovan
da vidim ko će ostati.

Život je najbolji učitelj, ali su mu časovi preskupi.

Treniraj svoju memoriju, pozajmljuj ljudima novac.

Mogu ja da razumem ali nemam koga.

tumblr_o0ydajl0J01qz6f9yo4_500

4 коментара (+додајте свој?)

  1. Logan
    феб 22, 2016 @ 13:23:33

    Objavila si Sarkazam detektor 19 – 20.februara, to malo zbunjuje ili je i to sarkazam.

    Одговор

  2. Milica
    феб 26, 2016 @ 22:05:20

    Genijalno 😀

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,301 hits
