Sarkazam detektor 18.

834e333ae17ab482e4da260b3e84e1aa

Mladost je kada ti je dozvoljeno da čekaš Novu Godinu, starost je kada
si prisiljen.

Na vrhu liste želja za Novu Godinu mi je želja da ne pravim nikakve liste za
Novu Godinu.

Buket crvenih ruža?!  Ženama je potreban buket cipela.

Čini mi se da sam našao G tačku kod žena.Na kraju je reči – šoping.

U laži su kratke noge i visoke potpetice.

Nedelja je dan kada si ujutru umoran, popodne imaš glavobolju a uveče
si u paranoji zbog ponedeljka.

a2e7f3817835759c63736d5bf79f34a5

-Da li znate gde je najbliža telefonska govornica?
-U 1989. godini.

Neki muškarci posle vođenja ljubavi odmah zaspu, neki zapale cigaretu
a mnogi se obuku i odu kući svojoj ženi.

Ne kažem da si zakasnio, samo kažem da mi je Godo rekao da mu javim
kad stigneš.

Kompjuter može da uradi više posla za manje vremena jer ne mora da odgovara
na telefonske pozive.

Žene kada su depresivne one jedu i idu u šoping.Muškarci napadaju drugu
državu.

Muškarci su kao mikrotalasne peći.U početku mislite da će vam potpuno
promeniti život…a onda otkrijete da služe samo da vas zagreju.

33e3ba67d3af289c3601d92d7bbf2b70

Voleo je čovečanstvo, ali nije mogao da podnese komšiju iznad.

Neka vas Bog spasi od lošeg suseda i violiniste početnika.

Jedini ljudi koji će stvarno saslušati obe verzije u svađi su komšije.

Vremena se menjaju.Ranije su žene morale da kriju ljubavnika u ormanu kada
se muž ranije vrati s posla, a danas moraju da bacaju smartfon kroz prozor.

Vaša žena vara mene !

Kada se dvoje raziđu uvek su krivi svo troje.

Kada ustaješ u sedam, 6 i 59 je nagore doba dana.

Da je čovek stvoren da iskače iz kreveta ujutru, spavao bi u tosteru.

1607e4aaf2b90cf8ffd1c331b77cbcf6

Ja ne verujem da više uspeha imaju oni koji ustaju rano.Pogledajte kokoške.
Prvo im pojedu sva jaja, a onda završe u loncu.

-Dobili ste putovanje za dve osobe.
-Zadržite putovanje, dajte mi osobu.

Moja srodna duša ima još jednu srodnu dušu.

Kada pravite selfi, gledajte da vam je kosa  čista.To je selfi a ne
ulje na platnu.

Liftovi nisu za selfije već za poljupce u tajnosti.

Ljudi, imajte više selfi-kontrole.

c78336428493471f78b5843570bfc5f0

Renoviram kupatilo da promenim pozadinu na selfijima.

Potrebno je mnogo testova da dokažeš da si pametan, a samo jedan da
dokažeš da si glup.

Kada se Amerika prehladi Evropa dobije upalu pluća.

Rođaci nedeljom uvek  dođu u nezgodnom trenutku, kada smo još uvek
kod kuće.

-Čime se baviš ?
-Pisac sam, imam svoj blog.Ti ?
-Pilot sam, imam svoj skuter.

Onaj ko je izmislio kariranu košulju imao je četiri noge.

Mi na internetu ne možemo da promenimo svet, ali ako se svet promeni
mi ćemo prvi to saznati.

edb48a910915a705d893ea3f3debcd8d

Imam gram optimizma, ali je za ličnu upotrebu.

U frazi „I živeli su srećno do kraja života „, primetio sam da nedostaje reč ‘zajedno’.

Nevinost je precenjena, recite mi kada i s kim ste izgubili osećanja ?

Ljubav je hirurg bez iskustva.Zaboravi ti leptire u stomaku  i ostavi ti
srce u grlu.

-Ko najduže živi ?
-Bogati rođak.

Našao sam srodnu dušu.Sada mi nedostaje telo.

8694a43ad4eb61a8dea6d487a423e6ec

2 коментара (+додајте свој?)

  1. Goran Logan
    дец 20, 2015 @ 23:05:29

    Sviđa mi se ovaj Sarkazam detektor 18. Ali ne bih da objašnjavam to bi bilo kao da se pravdam. I verovatno bih zakomplikovao „javljanje“. Ako sam dobro zapazio ovde ima svega, mada mi se čini da ću ja nešto da dodam, i prepoznajem temu (samo ne uspevam da odredim rod). Baš zato nešto bih pridodao – „Jedino čime muškarci mogu da se ponose to je da ih žene vole.“

    P.S. Jedan GIF ti je psihodeličan.
    @

    Одговор

  2. z.z.
    дец 24, 2015 @ 17:41:07

    Da odgovorim prvo na ovaj P.S…Mislis na ovaj sa sendvicima ? 🙂
    Dobro si i ovo zapazio.Nema kod mene ovde nikakvog reda, nikakve odredjene teme ni politike.Ali zato ima svega ostalog…Hmm, moze biti…A moze i obrnuto.Ovo za ponos…

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,488 hits
