Sarkazam detektor 17.

e0d7f58bfb1b8c11708beb543d6f4e9d

24 h /7 dana u nedelji nosim svuda sa sobom telefon, u slučaju da mi
se niko ne javi.

Volim kada ljudi pokušaju da mi povrede osećanja i ne pronađu nijedno.

Znači voliš loše devojke? Loša sam u svemu.

Već sada sam umorna i za sutra.

Ko šta radi ja sramotim samu sebe u svom prisustvu.

Buditi se baš svakog dana čini se pomalo suvišno….

7fb9c1e9a192feb770a948d01ffdf12d

Pravo pitanje je da li je Nemo pronašao sebe?

Nema veze…sam ću odgovoriti na svoju poruku.

Meni život ne daje ni limunove.

Gde da otpratim svoje probleme?

Ja sam nokia u sobi punoj ajfona.

Jastog bi bio ponosan na sebe da zna koliko je skup.

54b86f89e1336632f1cf72c8b185a206

Umoran sam od toga da nisam multimilioner.

Volela bih da sumnja u samog sebe sagoreva kalorije.

Ne ustajem na pogrešnu nogu već na pogrešan život.

Problem sa bogatim ljudima je taj što ja nisam među njima.

698774e4e7aa98382be8593a4be28bcd

Nisam ja protiv sistema, sistem je protiv mene.

-Opiši se u tri reči.
-Evo, sad ću.

Budi lud, pravi se normalan.

Upozorenje : Odlazak na spavanje u nedelju izaziva ponedeljak ujutru.

Da postoji reinkarnacija kakve sam sreće ponovo bih bio ja.

794f14931df305ec1b78b89e710f1ac0

 

 

1 коментар (+додајте свој?)

  1. Goran Logan
    дец 13, 2015 @ 20:59:01

    Ne verujem da mogu da te obožavam ali obožavam neke tvoje zapise, ovaj put posebno. Ponekad ti se i divim, uglavnom onda kad pročitam nešto divno na tvom blogu, ali da imam zavisti, bar u tragovima, zavideo bih ti na rečenici o jastogu – to više nije sarkazam – to je nešto više – više i od cinizma.
    Da bih smanjio doživljaj moram naći načina da te kritikujem i kad ne nalazim razlog i kad nemam povod.

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,036 hits
