Audrey Hepburn

1414778702767209

Kada nemaš kome da spremiš šoljicu čaja i kada nikome nisi potreban-život
je tada završen.

Oni koji ne veruju u čuda nisu realisti.

Ne želim da budem sama, želim samo da me ostave na miru.

Budimo iskreni : lep, kremasti, čokoladni kolač može da učini mnogo
dobra ljudima, bar meni to čini…

Život je kao šetnja kroz muzej.Tek kasnije apsorbuješ sve ono što si video,
razmišljaš o svemu.Teško može da se podnese sve odjednom.

Na koji način muškarac doživljava  ženu može da se vidi po minđušama
koje joj daruje.

Ne živim za dan, to bi bilo materijalistički, ja cenim dan.

output_V1A8pJ

Vidi, kada god čujem ili pročitam da sam lepa, ja jednostavno ne razumem.
Sigurno je da nisam lepa na uobičajeni način.Svoju karijeru ne dugujem lepoti.

Čitav moj život moja omiljena aktivnost je čitanje.To i nije baš neka naročito
društvena razonoda.

Negovati vrt znači verovati u sutra,

Ne treba vam spavaća soba da biste pokazale svoju ženstvenost.
Mogu pokazati jednaki seksepil i dok berem jabuke ili dok samo
jednostavno stojim na kiši.

Više možeš reći o osobi prema tome šta ona govori o drugima nego šta
drugi govore o njoj.

Uspeh je  kada proslaviš važan rođendan i onda shvatiš da si ostao isti.

output_DW2aeW

4 коментара (+додајте свој?)

  1. Letnje igralište
    нов 09, 2015 @ 22:44:40

    „Negovati vrt znači verovati u sutra“ mi je njena omiljena mudrost. 🙂

    Одговор

  2. Goran Logan
    нов 11, 2015 @ 23:37:30

    Dugo sam isčekivao Odrine citate, dobio sam više nego što sam očekivao. Meni je i tvoj izbor inspirativan.
    I iznenadio sam se – ni traga sarkazmu. Meni se, ipak, najviše dopada ono o minđušama, pojašnjava mnoge stvari, a dopunjuje i neke moje beleške o istoj temi.

    P.S. Koji njen film najviše voliš? ( Doručak kod Tifanija, Sabrina, Preznik u Rimu)

    Одговор

    • z.z.
      нов 13, 2015 @ 19:08:26

      Eto, konacno i to objavih….Drago mi je da ti se dopalo, a i drago mi je sto sam objavila nesto bez trunke sarkazma.Red je bio 🙂 Da, to sa mindjusama je zanimljivo. p.s. Sabrina! Kao iz topa…“Dorucak…“ mi je izvikan, lep je na oko…i nista vise..za razliku od knjige, koja nema puno veze sa filmom…ili film sa knjigom.

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
