Sarkazam bez granica (Sarkazam detektor) 16.

60251a9ff1cc9cf46220e383690bfd6b

Apsolutno ne postoji nijedan dobar izgovor za lenjost, ali ako ga pronađete-
javite mi.

Pola svog vremena na ovom svetu proveo sam pričajući sam sa sobom.

Nikada nije kasno da budeš ono što želiš.Osim ako želiš da si mlađi,
tad si u problemu.

Imam leptiriće u stomaku kada mislim na sebe.

Ljubav može da čeka čitav život, stast ne čeka nimalo.

Koliko sijalica je potrebno da bi se promenio čovek ?

32181af5383ff031d3b1ee10bdd0538c

Posvađati se se pametnim čovekom je jednako teško kao i pomiriti se
sa budalom.

Karakter je kao puška.Nekome stoji na zidu a neko puca bez upozorenja.

Rusija je zemlja u kojoj moraš da imaš izgovor zato što ne piješ.

Gosti se dele u dve grupe : Jedna želi da ide kući ranije, a druga da ostane
kod vas što je moguće duže.Obično su predstavnici obe ove grupe u braku.

Ukusi jesu različiti ali se raspravlja o njegovom kvalitetu.

Ćutanje je zlato.Ako mnogo ćutiš pazi da te ne opljačkaju.

12049639_989107007776906_7014284553064212189_n

Mislim, dakle nisam prisutan.

Brak je veliki pronalazak, ali meni se više sviđa sijalica.

Ako i dođe to bolje sutra šta ćemo za prekosutra ?

Vi budite normalni ja ne mogu.

Brojao sam ovce i tek sada ne mogu da zaspem…jedna nedostaje.

-Zašto tako lepa dama sedi sama ?
-Zašto tako mlad dečko koristi tako matore fore?

Buđenje pre 12  sati bi trebalo da bude ilegalno.

1c2f94518cc064cefe717f7b690f9ac3

Sve što je kratko lepo traje.

Nisam otišao ovako daleko samo da bih otišao ovako daleko.

Rekao sam psihijatru da čujem glasove.On mi je rekao da ja nemam psihijatra.

Trač umire  u ušima mudrih ljudi.

Nije moja obaveza da ti delujem normalno.

3f61fea0e2033876fa9409b070e5f822

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,015 hits
