Okretanje misli(ma) 33. Zorica Zorić

bad933e3fdf94cdeaa252427a7e506b9

Ne razumem ljude koji mogu da žive bez mene.

Ako sam sebe ne upropaštavaš, ne živiš kako treba.

Raspoloženje,ne krivim te…i ja bih pobegla od sebe.

Pojave se tako iz prošlosti i zahtevaju neku ganc novu šansu.
Gledajte,ne mogu čak ni polovnu da vam sredim.

Jednom nisam znala šta da mu kažem, ni do danas nisam saznala.

Ako nešto ne izdramatizujem, to kao da se nije ni dogodilo.

Imam da kažem svašta ali nešto mi jezik okraćao.

5c0188d476b46199ed121943e75b5f8c

Trči brzo kući, zaboravili su da te vaspitaju.

Tako dobro umem da me ne zanimaš.

Izvini što kasnim…čekala sam vanzemaljce da me otmu ali se nisu pojavili.

Pokušaju  , opet ne ličiš ni na šta !

Neke ljude ću procenjivati zauvek.

Opet si zamenio moje živce sa trambolinom !

Mnogi se vode parolom : Ako nije dovoljno glupo – prećutaću!

Jel’ može neko da mi ne preporuči ništa ?

84776e03e881debd14bd617113330202

Osećanja čuvam u malim bočicama, sarkazam trošim na galone.

Sudbino, dobar pokušaj  ali danas mi se ne raspravlja sa tobom.

U slobodno vreme obuzdavam temperament…šalim se, to ne može
da se obuzda.

…i pamet je prolazna.

Mnogo ti hvala što ti nikad ne dosadim.

12020064_970079046384697_345289638325090496_n

Ne verujem osobi koja ne ume impulsivno da odreaguje.

Ja bih volela da se udam a da me ne obaveste o tome.

Osećanja trčite brže, sustiže vas logika !

Ako je stav ne može biti nenametljiv.

Pokazuje mi se moja ranjivost dok je još uvek imam.

1415257161429287_animate

2 коментара (+додајте свој?)

  1. Goran Logan
    окт 22, 2015 @ 21:58:26

    Pozdrav Z.Z. (cet na kvadrat),
    tek sad, ovih dana, primećujem da se Okretanje misli(ma), razlikuje od Sarkazma bez granica, pa ne mogu da odredim šta treba kritikovati a šta pohvaliti, ili to ne umem ni da radim. Ovo „Okretanje misli(ma)“ skoro da ima tematsku celinu…i prvi GIF je za priču (i za pamćenje), a nekoliko citata je ili za raspravu ili za inspiraciju… Stičem utisak, mada još ne mogu da ga potvrdim, da se svojim pisanjem prepoznaješ…u svakom slučaju vredi (što se za moj komentar ne može reći, duži je od jedne rečenice)

    Одговор

    • z.z.
      окт 23, 2015 @ 22:01:20

      Pozdrav i tebi 🙂
      Ja toliko kasnim sa odgovorima, slobodno mi zameri 🙂 . Elem, lep je kompliment ovo za prepoznatljivost mog pisanja.Onako, bas je to ono sto svako ko piskara zeli da cuje.A tvoj komentar meni vredi ..bas. p.s. GIF je za pamcenje, tacno !

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
