House M.D.

output_T5VdbR

Chase: Kako bi se ti osećao da ti se mešaju u lični život?
House: Mrzeo bih to.Zbog toga ga i nemam.

Willson : Da li znaš da ti je telefon ugašen.Puniš li ti ikada bateriju?
House : Ona se puni? Ja samo kupim novi telefon.

Patient : Jesi li ti nepristojan prema svima ovako?
House : Naravno, nemoj da misliš da si posebna.

House : Ne bih mogao čak i da mi je dovoljno stalo da želim.

House : Znam da si unutra, čujem te kako brineš.

House : Danas sam se probudio u pogrešnom krevetu.
Cuddy : Svaki krevet u kom se ti probudiš je pogrešan.

Cuddy : Kako si znao da sam ja?
House: Postoji poseban miris koji šire divlje mačke.

House : Nemoj da zajebeš stvar samo zato što si jadan.

Chase : Dajem joj dan-dva života najviše.
House : Ti budi sat a ostali će biti doktori.

House : Melanholija bez nade.Koji krug pakla je to?

House : Ako nastaviš da veruješ da svaki ludak poseduje neku mudrost,
završićeš pucajući po ljudima u podzemnoj.

Pacijent : Mi čak i u toalet idemo zajedno.
House : Naravno.Toalet je mnogo usamljeno mesto.

output_IV2gAP

6 коментара (+додајте свој?)

  1. Letnje igralište
    сеп 03, 2015 @ 22:53:15

    A baš sam večeras završila prvu sezonu. Super je dr House! 🙂

    Одговор

  2. icbmother
    сеп 04, 2015 @ 11:13:17

    Obožavam ga!

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,488 hits
