Sarkazam detektor 15.

11866317_943274432401484_7865735268267880896_n

Više se vidi kroz ključaonicu nego kroz otvorena vrata.

Mnogi ljudi se uvrede kada ih nazoveš po imenu.

Skidajte knjige sa interneta.Sačuvajte  šumu!

Zapamtite: sve što sklizne sa jezika dobije krila.

Kada nema novih dostignuća počinju da se precenjuju stara.

Najbolji alibi – biti žrtva.

Bože, koliko sam ja star….još uvek se sećam dobrih ljudi.

tumblr_mwsrgugdKj1sebx9bo1_540

I najlepše paunovo pero krije golo dupe.

Ne volim da se osećam kao kod kuće kada sam u inostranstvu.

Ne idi predaleko – točak je već izmišljen.

Teško je biti bolji od sebe.

Samo što sam počeo da živim a onda mi je ponestalo para.

047b0dabf8b48191177ec95995d33a26

Reci mi šta tražiš po internetu a ja ću ti reći ko si.

Da bi fascinirao ženu razgovorom dovoljno je da povremeno klimneš
glavom u tišini.

Zašto niko na pitanje „šta biste poneli na pusto ostrvo“ nije odgovorio sa :
„Brod “ ?

Medeni mesec – kašika meda u buretu katrana.

Ženi je najteže da ubedi muškarca da ne može da živi bez nje.

c7e48f699b7dc088d4f2296e24202328

Mudrac je neko kome je ispod časti da se nada.

Život bez svrhe je kao bicikl bez lanca.

Visoko obrazovanje ne znači još uvek  da nemaš niska osećanja.

Ne ponašam se uvek u skladu sa svojim godinama, a kada nekad i počnem
smorim se kao nikad.

Problem je što teramo ljude od sebe a onda ih mrzimo zato što su otišli.

Izvini što ti ne dosađujem  nebitnom konverzacijom.

-Opiši život u jednoj reči?
-Koji?

bfe1852eb0bd423ea3e9609ad2763129

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,015 hits
