Sarkazam bez granica 14.

074a8ae236ff882206f3c0204fbeb720

Budalama je lako, gde god da odu naiđu na svoje.

Sreća je kada ne moraš da lažeš kada te pitaju kako si.

Moje društvo pije  kafu a ja pijem čaj…pa zato kada se sastanemo
pijemo vodku.

Ne ćuti na mene.

U našoj zemlji ljudi se dele na one koji bacaju flaše i na one koji ih skupljaju.

Toliko dugo već udarom glavom o zid da sam ostao na ulici.

tumblr_m7o4ovzXh51qe7mxjo1_500

Tamo gde je budali sve jasno pametan promisli jos sto puta.

I grozne reči se govore iskrenog srca.

Ako ne želiš da slušaš glupe savete  ne deli svoje probleme sa idiotima.

Dobre navike produžavaju život a loše ga čine prijatnijim.

Najpristojnije ljude ćeš sresti u redu za toalet na plaži.

Ležim na ovom kauču kao da ću ga sutra prodati.

93f4e228ca7ae868320d4f3cc636a4df

Kompjuter je zlo, ali kada ga isključite vi aktivirate druga dva zla : televizor i frižider.

Sve neočekivano se desi kada se najmanje nadamo a svi očekuju da se desi u ponedeljak.

Ženu možete ubediti samo u jednom slučaju- kada ona  želi da bude ubeđena.

Sa jednom osobom ne mogu baš dugo da se viđam.Imam samo devet majica.

Bila bih savršena devojka, šteta što me niko ne zaslužuje.

tumblr_nlu7q98R951sjap36o1_540

Samo zato sto je smeće moguće reciklirati to ne znači da tvoj
bivši zaslužuje novu šansu.

Zar nije čudno što svi mi jednom rukom možemo sve i svašta,
a druga ruka nam je u fazonu „Bože, kako se drži ova olovka.“ ?

Ja sam u onom timu „ne mogu još da idem kući, nije dovoljno ljudi
videlo koliko sam večeras lepa.“

Ne očekuj da se prva javljam baš često, koliko znam telefoni rade u oba smera.

567d28b5d6df225641c87431192c0ee6

Sa ove tačke gledišta moj  sarkazam je samo refleks.

Samo naš čovek  na deskpotu ima foldere „Sve“ i „Sve 2“.

Nije sve što si izgubio gubitak…osim kada  izgubiš mene.

Više mi nije bitno  da li mi je noga izvan kreveta kada spavam…
Demoni slobodno dođite, već sam u paklu.

8d2bf8a89ba33adaa5bb941bf8bbe8c8

20 коментара (+додајте свој?)

  1. Wojciech
    јул 20, 2015 @ 22:49:06

    Grafit:
    „U našoj zemlji ljudi se razlikuju po tome što imaju jednaka prava.“
    Pozdrav! 😉

    Одговор

  2. Goran LOGAN
    јул 30, 2015 @ 14:19:43

    Nagradno pitanje: koje je boje sakazam?
    Pomoć prijatelja – nije nijedna nijansa zelene.

    Одговор

    • z.z.
      јул 30, 2015 @ 15:29:19

      Sad si me bacio u rebus 🙂 Palo mi na pamet ono -decko sa nadimkom Zuti kupio auto zelene boje, a majka ga pita “Kud zeleni crni Zuti? “
      Daj jos malo te pomoci prijatelja 🙂

      Одговор

  3. Goran LOGAN
    јул 31, 2015 @ 09:37:29

    Dobar vic ali ne i odgovor…meni je sećanje obimnije, pa se setih „Ružo moja bela što si plava k’o zelena trava.“ (Nije pitanje čiji je fazon).
    Ne znam pravo ime za boju koja treba da bude boja sarkazma: ali naćiću…

    Одговор

    • z.z.
      јул 31, 2015 @ 14:04:55

      Rekoh ja da ne znam tacan odgovor 🙂
      E, ovo za ruzu nisam cula….Zanimljivo.
      Mogu jedino reci koja boja je meni na pameti kada se spomene rec sarkazam…Zuta 🙂 Ne znam zbog cega…Mozda zato sto krije neke zute minute.Kamuflira ih ..Ne kazem da je ovo tacan odgovor 🙂 Javi kada ga pronadjes.

      Одговор

  4. Goran LOGAN
    јул 31, 2015 @ 20:32:56

    Fascinira me to što nisi pitala šta je nagrada (Nagradno pitanje).
    Ne mogu, još uvek, da ti odgovorim, mogu samo da ti kažem koja boja nije – nije žuta. Moram da se posavetujem sa nekima ko poznaje boje (i nazive za njih).

    Одговор

    • z.z.
      јул 31, 2015 @ 22:20:56

      Paaa,sad kada si spomenuo i mene je fasciniralo ..valjda nisam navikla na neke nagrade i kada imam tacan odgovor, a kamoli u suprotnom…Jedino da se posavetujemo mi sa nekim “sinestezicarem“ ..

      Одговор

  5. Goran LOGAN
    авг 02, 2015 @ 21:57:05

    Dvoumim se da li da odgovorim, odnosno nastavim prepisku – ovo sad liči na čatovanje…a i nije mi baš jasan pojam sinestezičar…
    Kad ne znaš odgovor na nagradno pitanje onda onaj ko pita ima pravo na nagradu, tako je bar, do sad, bilo u igrama na znaje i igrama na sreću !
    Mislim da znam koja je tvoja boja ali joj ne znam ime !

    Одговор

    • z.z.
      авг 02, 2015 @ 23:55:56

      Imas na Guglu sta je sinestezija, a sinestezicar je izmisljena moja rec…A za ova pravila igre prvi put cujem. Ne izmisljam samo ja ovde, kako mi se cini.
      Da, lici na chat ovo….Nego, kako znas koja je moja boja kada je ni ja ne znam ? p.s. Sto se tice dvoumljenja oko prepiske, ne ljutim se i kada ostanem bez odgovora, jer i to je neki odgovor.

      Одговор

  6. Goran LOGAN
    авг 03, 2015 @ 21:59:58

    Lagano se ne razumemo, možda ćemo se polako razumeti. Znam šta je sinestezija, hteo sam tvoje tumačenje sinestetičara. Nije u pitanju tvoja boja nego boja sarkazma…i nisi ti u pitanju već moje viđenej ili moje čitanje (sarkazma).
    Poslaću ti odgovor (koje je boje sarkazam), kad ga nađem, mada ne znam da li ću moći da biram nagradu. Nevažno. Tvoje odgovaranje mi kazuje da mi odgovaraš.

    Одговор

    • z.z.
      авг 06, 2015 @ 20:55:10

      Nikako da odgovorim, a iskreno ne znam ni sta bih 🙂 Ma, znala sam da ima veze sa tvojim vidjenjem stvari, ali me zanimalo kako dodje ti do toga….No, kao sto smo se i dogovorili vec, pisi kada nadjes taj odgovor a sto se tice nagrade nista ne obecavam.

      Одговор

  7. Goran LOGAN
    авг 06, 2015 @ 22:00:58

    Šaljem komentare u poslednjem trenutku, kad pritisnem ENTER na mom kompjuteru sat pokazje skoro ponoć – BLOG međutim, objavljuje tri sata ranije. Kad bih objavio 8 komentara za redom da li bih mogao da dobijem ceo dan ?
    Kada bih mogao da uzmem ova tri sata, i na taj način poranim, mogao bih za to vreme da napišem sve ono što inače ne stižem, stigao bih da odgovorim i na pitanja na koja, inče, ne znam odgovor.
    Ili, kako bi to rekao jedan pesnik, da on radi 26 sati na dan – kako to postiže – ustaje dva sata ranije…

    Одговор

    • z.z.
      авг 06, 2015 @ 22:58:36

      haha, nasmejao me ti posteno sa svim ovim recima. Nemam pojma, bre, kako i sta sa tim “vremenskim zonama“ blogova.U sustini, nije bitno KAD je receno (poslato) vec STA je receno (poslato) …

      Одговор

  8. Goran LOGAN
    авг 08, 2015 @ 21:59:52

    Pišem ovaj komentar ali ne zbog odgovora nego zbog post skriptuma: odgovor sam pronašao ali ga nisam napisao, a ti si sad pomenula i nagradu, pa sam se setio šta bi to moglo da bude – sad ne znam šta pre da napišem. (Ja sam pisac jedne rečenice)
    P.S. Ti bolje znaš engleski, pa mi, molim te, prevedi ovu rečenicu Merilin Monro:
    “If you can make a woman laugh, you can make her do anything.”

    Одговор

  9. Goran Logan
    авг 10, 2015 @ 22:02:03

    Ne pomažeš mi u pripremanju odgovra, kao da ga i ne tražiš, ja sam odgovr našao (rekao sam ti), sad, čini mi se tražim nagradu. Nagrada je da gostujem na tvom blogu. A i ne moram, meni zapravo treba urednik, da nekome pošaljem stotinak rečenica, zapisa ili citata, pa da izabere tridesetak, onih koji vrede. No ni to nije toliko bitno, zanimljiva je samo tema tih izreka!

    Одговор

    • z.z.
      авг 10, 2015 @ 22:52:03

      A veruj da sam sama i htela da ponudim ovako nesto za nagradu…ma, ne za nagradu, vec da to bude nesto kao usluga.Samo sto nisam odmah znala da i ti pises.Ok, naravno…Posalji mi sve sto imas na email : zoricazoric86@gmail.com . Rado cu te ugostiti na svom blogu . p.s. Sto se tice komentarisanja Begbedijevih citata, ne bih produzavala temu …kao sto si rekao, tu nam se razilaze misljenja.

      Одговор

    • z.z.
      авг 11, 2015 @ 00:06:47

      p.s. Sasvim slucajno imam tabele boja sa imenima svih nijansi (sinoc ih pronasla)
      Prati sledeci post.Sada ja imam odgovor.

      Одговор

  10. Goran Logan
    авг 10, 2015 @ 22:59:39

    Boja sarkazma je cinober, s tim što je ne znam pouzdano, kako ta boja izgleda ni koja nijansa je najpribližnija sarkazmu, verovatno zato jer i sarkazam ima svoje valere (i senke).
    Cinober, po mom viđenju, nije ni crvena, ni zlatna, ni tamno žuta, ni vatreno svetla, nije ni boje mandarina, ni boje trulih narandži, samo je katkad sličnog ukusa.
    Boja sarkazma nije ni topla ni hladna boja, ako jeste onda je pre hladna, mada može da bude i topla, u hladnom okruženju; nije ni muška ni ženska boja mada može da bude i jedna i druga, ali gotovo da nema boje sa kojom se slaže i niko još nije odredio koje je boje njena senka.
    Može da bude boja neba ali samo u suton ili pred samo svitanje, kad je boja meseca to je onda boja one strane meseca koju ne vidimo.
    Boja sarkazma se, s vremena na vreme, javlja u tonovima koje može samo saksofon da postigne.
    Neka bela vina, poznata samo malom broju odabranih vinopija, imaju boju sarkazma pri mesečevoj svetlosti. I taj ukus.

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,004 hits
