„Zadavljene misli“ Emil Sioran

fdf3333360570677abede2a0170e5ba8

Kako nas je samo priroda loše zamislila.

Kovati više planova od istraživača ili varalice, a ipak biti
načet u samom korenu volje.

Istančanost je znak nedostatka vitalnosti, u umetosti, u ljubavi,
u svemu.

Saživeti se sa bićem i pogoditi mu ton je najteža stvar na svetu.

Duh napreduje samo ako ima strpljenja da se vrti u krug, to jest
da produbljuje.

Onaj ko se previše bunio ima još snage samo za razočaranost.

Nemoguće je radovati se samo zato što smo živi, tužni smo, naprotiv,
čim otvorimo oči.Opažanje nas čini sumornima.

1dac9f770c363d825aa1f68ee8ace11d

Potisnuo sam sva svoja oduševljenja; ali ona su i dalje tu, ona su
moje zalihe, moj neistrošeni fond, moja budućnost, možda.

Duh provaljen lucidnošću.

Čovek sklon strepnji izmišlja svoje strahove, a zatim se na njih
navikne; on je papučar vrtoglavice.

Mudrac je neko kome je ispod časti da se nada.

Nemoguće je dokazati da je bolje biti nego ne biti.

Čim pomislim da se nečeg latim, makar i za trenutak, ponestane mi
hrabrosti, osipam se.

tumblr_npnzypR9LN1raievko1_500

U istoriji je najgore uvek pred nama.

Količina umora koja se odmara u mom mozgu !

Našim venama teče majmunska krv.

Kad je Piron s nekim vodio razgovor, on bi nastavljao da govori kao da
se ništa nije desilo čak i kad bi njegov sabesednik otišao.O takvoj
ravnodušnosti, tako disciplinovanom preziru sanjam nestrpljivo kao
svaki rastrojeni čovek.

Prijatelj od nas očekuje obzire, laži, utehu, sve što zahteva
naprezanje, razmišljanje, samokontrolu.Ova neprestana pažnja
puna uviđavnosti koju prijateljstvo pretpostavlja nije prirodna.
Dobrodošli, zato, nama ravnodušni ili neprijatelji, da bar malo
počinemo!

Svaki razgovor sa nekim ko nije propatio puko je brbljanje.

Moguće je ne vredeti ništa ali ipak biti neko zbog onoga što osećamo.
Ali moguće je takođe ne biti na visini sopstvenih osećaja.

Posle izvesnih noći, trebali bi da promenimo ime, jer više zaista
nismo isti.

b8f4f3ea314fb87631cf6c66d0a1b909

Ispunjen život je u najmanju ruku ravnoteža neprilika.

Sve se na kraju svodi na želju ili odsustvo želje.Ostalo je nijansa.

Dojadilo mi je da budem ja, a ipak, stalno molim bogove da me vrate
sebi.

Bezbednije se osećamo pored ludaka koji govori nego pored ludaka
koji ne otvara usta.

Tragati za smislom bilo čega više je svojstveno mazohisti nego naivnom
čoveku.

Za ljude se ne bismo zanimali da se ne nadamo da ćemo jednoga dana
sresti nekoga ko je u većem škripcu od nas.

Kad je reč o ljubavi, neka nas Bog izvuče iz banalnosti.

lovesky

Seksualnost je operacija u kojoj si redom hirurg i pesnik.Ekstatična
mesara, graktanje zvezda.Ne znam zašto u ljubavi imaš osećaj bivšeg
sveca.

Bez nesreće ljubav ne bi bila ništa drugo nego administracija prirode.

Kada si voljen više patiš nego kad nisi.Napuštenog, teši te oholost.
Ali kakvu utehu možeš primiti od srca koje ti se otvara?

Samoća me toliko ispunjava da je i najbeznačajniji sastanak za mene
raspeće.

Neminovno otkrivam neki nedostatak kod svih onih koje zanimaju
iste stvari kao i mene.

Najvažnije često iskrsne na kraju nekog dugog razgovora.Velike istine
kazuju se na vratima.

88f48c1bfbecc84e6caed0e668581c41

Ono što znam razara ono što hoću.

Voleti bližnjeg svog nezamisliva je stvar.Zahtevamo li od virusa da voli
drugi virus?

Otarasiti se života znači lišiti se zadovoljstva da mu se rugamo.

Da sam slušao svoje impulse, danas bih bio lud ili obešen.

O ljubavi i muzici najbolje su govorili Niče i Šopenhauer.Ipak, i jedan
i drugi su posećivali samo bordele.

Svest : zbir naših nelagodnosti od rođenja pa do dana današnjeg.

Što smo više propatili manje zahtevamo.

Meteorologija odlučuje o boji mojih misli.

4aba8d499b2ec619bf0c872114663c76

Оставите одговор

Статистике блога

  • 849,153 hits
