Citati iz filmova i TV serija

6c34588d9c999d561c05979bc414de6c

Neću ovo shvatiti lično, samo ću se ubiti.

Ljubav umire zbog nedostatka misterije.

Pronašla sam Isusa.Mnogo je niži uživo.

-Jesam li ja bila ovde sama cele noći?
-Ako ne računaš mene, jesi.

Volim hladnoću.Čini da se osećam živom.

Zbog čega svi žele da pričaju o svemu?

-Ne volim te više.
-Od kada?
-Od sada.

0c280207030ad3257f4586a4276dbfed

Voleo bih jednom da razmisliš o onome što kažeš, osim da
govoriš samo ono što misliš.Srecno !

Kada možeš da prestaneš -ne želiš, kada želiš da prestaneš
-ne možeš.

Ljudi kažu da ne znaš šta imaš dok to ne izgubiš.Istina je da
znaš šta imaš samo što  ne misliš da ćeš to izgubiti.

Imam sjajnu ideju, hajde da promenimo temu.

Možda je tačno da biramo iste ljude iznova i iznova.

4763ff12b52e4ba0f517b9c8bcdaffb6

 

I za tvoju informaciju ja nemam ego…na profilnoj slici mi
je priroda.

Internet je najgora stvar koja je mogla da se desi porodici posle
DNK testa.

-Ti si sigurno jedna od onih lepih devojaka koje ne znaju da su
lepe?
-Ne, znam ja to.

-Zašto si me pozvao.
-Iz istog razloga zbog kojeg si se javila.

-Ti si idiot.
-Siguran sam da si u pravu ali zašto?

f268278108ad317c3bd63c9d9deb52fa

Nemam pojma šta radim i ide mi prilično dobro.

Ponekad biti pametan znači odustati od nečega.

-Ne možeš suditi o mestu na kome nikad nisi bio.
-Da, to ljudi u Rusiji rade.

Niko nije neshvaćen.To govore ljudi koji ne vole
ono što jesu.

8f0283b88a539559595c7f679acff39d

 

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
