„Romanticni egoista“ Frederik Begbede

d45651db00542010b3314bcc9ffa1994

Ubi me ovaj odmor.To vam je jedan od onih odmora s kojeg pozelite da odete na – odmor.

Muskaraci su uvek tu negde, izmedju one bivse i one buduce,
jer ih sadasnjost ne zanima.Draze nam je da jedrimo izmedju
nostalgije i nade, izmedju gubitka i fantazije.Uvek zaglavljeni
izmedju dve zene koje nisu tu.

Kazu da u paru jedno uvek pati dok se drugo dosadjuje ; cenim da
je bolje biti onaj sto pati, jer taj se ne dosadjuje…

A opet, ja i ne trazim srecu, vec samo jedan sklad, tu i tamo
prosaran pokojim zanosom.

Sto vise novca zaradjujem, to me zivot manje obogacuje.

Svaka moja izjava ljubavi stize ili prerano ili prekasno.
Zato sto ja to „volim te“ kazem samo kada zavodim i kad
tesim.

2f60a3086faaddc497a6c51eb1eca9b0

Biti zaljubljen to znaci biti u cudu.Kad to stanje cuda mine,
eto kraja.Cesto zaboravljam da ljubav cini devedeset odsto
znatizelje spram svega deset odsto straha da cete umreti
ostavljeni kao izandjalo govno.

Glavna moja fantazija? Da me neko primora da prihvatim
jednolicnost.

Posto su zene vec jace od nas, samo nam jos fali da postanu
i duhovitije i – propadosmo.

Bezim od onoga sto mi je drago, plasim se one koja me privlaci,
izbegavam onu koja me voli, a muvam one koje boli dupe za mene.

2fe169a2014c1b2467cb96d3c6ee3c44

To kad vam neko nedostaje nije, zapravo, nista drugo nego
prekomerna doza praznine.

A ja mislio da mi se svet nudi na izvol’te!
Svet se ne nudi ; on se kupuje.

Nama se cini da nesto, kao, gundjamo, ali mi u stvari precutno
na sve pristajemo.

Da bi se neko zaljubio u vas, ne postoji trideset sest metoda koje
mozete primeniti, treba se samo praviti da vas za to apsolutno
boli uvo.Nepogresiva strategija : Muskarci i zene su isti, polude
za onima koje boli uvo za njih.

Ljubav se sastoji iz toga da glumis u komediji ravnodusnosti,
da krijes ubrzane otkucaje srca, da govoris obrnuto od onog
sto osecas.Ljubav je, u osnovi, jedna prevara.

a2f46e216195c7e71b1b29408bb37539

To sto je moja patnja smesna, ne znaci da nije stvarna.

Voleo bih da volim, ali to se ne dobija po porudzbini.

Ljudski rod se deli na ove tri kategorije: pokvarenjake,glupake
i muljatore.Moze lista i da se prosiri.

Tako vam je to : ima dana kada mi vodimo ljubav, a i dana kad
ljubav nas odvede bestraga.

Ne trazim ja nove zene vec onu poslednju.

f5167a5a8cb459c461dfe58686f8109a

Ona : „Mogli bismo da napisemo knjige jedno o drugome.“
Ja : “ Moja ce biti bolja.“
Ona : “ Hoce, jer ti je tema zanimljivija.“

Slava je abnormalno stanje, ali drustvo zahteva od slavnih da
ostanu normalni.

Volim svoju nesrecu ; ona mi pravi drustvo.Ponekad, kad sam
srecan, bol kao da mi nedostaje.Brzo se covek navuce na tugu.

Kad tako lako ostvaris snove, znaci da ti snovi nisu bili nista
narocito.

Ljubav se svodi na izmisljanje osobe koju volis, vise nego na
upoznavanje te osobe.

a44455d39d923f902d1b11221d03d133

Lepota privlaci vulgarne i ruzne kretene, a plasi stidljive i nezne,
inteligentne muskrace.Ona za posledicu ima pogresan izbor, zbog
toga su lepe devojke uvek sa nekim budaletinama.

Volimo one koji jos veruju u ono u sta mi vise ne verujemo…
Naivnost je opijum za ogrubele.

Bosije tvrdi da je pozuda kao njihanje klatna koje se krece od
zelje ka gadjenju i od gadjenja ka zelji.

Zaljubljenog coveka prepoznajemo po tome sto je veran i ne zeleci
to, i ne razmece se time.Ljubav je ta koja vernost cini prirodnom.

Govoriti lose o sebi je pretencioznije nego govoriti dobro.Cineci
to nadamo se da ce nas neko opovrgnuti ili da cemo, ako nista drugo, razoruzati kriticare.Drazi su mi oni sto se otvoreno hvale.

Zivot je jedan dug kadar koji se snima od rodjenja do smrti.
S vremena na vreme, voleo bi covek da skrati nesto u montazi.

4b42eb518be5b328d8bbd07b6f200fcd

Uspeh nije nista drugo nego neuspeli neuspeh.

Volim ironiju bez cinizma, ostroumnost bez nihilizma, zabavu
bez grize savesti, uljudnost bez licemerja, stidljivost bez
izvestacenosti, velikodusnost bez milosrdja, noc bez samoce,
ulice bez automobila, srecu bez dosade i suze bez razloga.

Da biste stekli moc postarajte se da misle da ste slabi.

U meni se nesnosan tip svadja sa romanticarem, i uvek na kraju
pobedu odnese onaj drugi (budala, mlitavac, naivcina, uctiv,
optimista).

Pa majku mu, kad je La Brijen rekao “sve je vec receno“,
pouzdano znam da je postojao neko ko je to rekao pre njega.

Svet je pun turista.Pejzazi bolje izgledaju na te-veu nego u
stvarnosti.Ista stvar kao sa Rolan Garosom ili Svetskim
prvenstvom u fudbalu: direktan prenos ostavlja jaci utisak
od same realnosti.Sva su putovanja cisto razocarenje, izuzev
onih na koja krecemo ostajuci kod kuce.

52ac8a5ec15186eb1cd37865e8e0488d

Svi znamo za “vec vidjeno“; ostariti znaci krociti u “vec prozivljeno“.

Dati meni rec najbolji je nacin da mi zapuse usta.

Lucidnost je nov oblik pobune.

Tim koji pobedjuje – smesta raspustaj.

Strogost koju kriticari prema meni ispoljavaju bez sumnje
se moze objasniti cinjenicom da niko ne voli da daje poklone
razmazenom detetu.

Ljude pocinjemo da volimo tek kad nas odbace ili nam izmaknu.

Smatra se da ljubav moze da promeni ljude, ali hipnoza koju
ona donosi traje samo neko vreme.

210eae2fd47119b62bf312d6e56bc9c1

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,039 hits
