„Ljubav traje 3 godine“ Frederik Begbede

9f42439e81a97615fd2c53fb0cefd5cd

Zaprepašćujuće je kada si tako osećajan.Već sit svega da bi se stvarno
zaljubio, a opet previše osetljiv da bi ostao ravnodušan.

Oblačim se u crno jer žalim za samim sobom.Nosim crninu za
čovekom koji sam mogao da budem.

Smatram da sam najtužnija osoba koju sam ikad sreo.

Džetseteri su usamljena bića izgubljena na pučini površnih
poznanstava.

Dobar dan svima, pisac ovde.Dobrodošli vi meni u moj mozak…

Sve što popijem pijem isključivo našte srca.

Snobovi nemaju neprijatelje i zbog toga stalno govore loše
o svima živima-pokušavaju neprijatelja da steknu.

Komarac poživi jedan dan, ruža tri dana, mačka trinaest godina
a ljubav tri.Tako je to.Prvo ide godina strasti, onda godina nežnosti
i na kraju godina dosade.

Na tome moj šarm i počiva : nemam pojma da ga uopšte i imam.

917aa4d39eb00cdbfa17d2615df8b6c8

Mnogo mi je vremena trebalo da priznam da sam se oženio samo
zbog drugih, i da brak nikada nije nešto što činimo za sebe same.
Ženimo se da bismo napakostili prijateljima, ili da ugodimo roditeljima,
ili i jedno i drugo, a ponekad i obrnuto-prijateljima da ugodimo, a roditeljima
da napakostimo.

Zašto niko sa strane ne prisustvuje razvodima? Kada sam se ženio
svi moji prijatelji bili su oko mene.Ali svanuo je i dan razvoda a ja sam
nezamislivo sam.Nema svedoka, nema deveruša, nema rodbine, ni pijanih
drugara koji te tapšu po ramenima.Ni cveća ni kruna. Voleo bih da nešto
bacaju na mene, ako već ne može pirinač, šta ga ja znam, može i truli paradajz,
na primer…

Ljubav je gotova onog časa kada je nemoguće vratiti se unazad.

…a i zašto se kaže preljuba kad ona stiže posle ljubavi?

3195c033672dd63411ab32d58935b2c9

Meni nikad nije dosta. Kad mi se neka devojka dopadne, želim da se zaljubim
u nju, kad sam se već zaljubio hoću da je poljubim, kad je poljubim hoću da
spavam sa njom, kad sam već spavao sa njom hoću da živim sa njom,kada već
živim sa njom, hoću njome i da se oženim, a kada se oženim njome, e onda sretnem
neku drugu devojku koja mi se dopadne.Muško ti je jedna nezahvalna životinja
kojoj nešto mora da fali, samo što mu je dato da se sam koleba šta će da mu fali.
A žene, kad bi htele pametno da odigraju, ne bi se dale muškarcima, pa bi ovi
trčali za njima celoga života.

Najveća ljubav je ona neuzvraćena.Voleti nekog ko vas voli – narcisoidno je to.
Voleti nekoga ko vas ne voli, to je ljubav.

Pobeći od sreće iz straha da sreća ne pretekne.

Treba doneti odluku : ili ćemo lepo živeti s nekim, ili ćemo za njim žudeti.
Ne možemo žudeti za nečim što imamo, bilo bi to protivpriprodno.

Autosave-File vom d-lab2/3 der AgfaPhoto GmbH

Sumanuto je , prosto, koliko me ono što ne znam uzbuđuje više od onoga
što znam.

Brak je zločin jer on ubija tajanstvo.

Vreme mi jeste otupelo osećanja, ali ne ona osećanja koja sam hteo
da otupim.

Najlepša slavlja su ona koja se odigravaju u nama.

Slabosti nas uvek jedino i privlače.

339212bdeab24ede81f513edc17537f5

Nije ljubav samo to, ili patiš ili nanosiš patnju.Može ljubav da bude
i jedno i drugo u isto vreme.

Današnji bogataši su zaboravili da je novac sredstvo, ne cilj.
Ne znaju više šta će sa sobom. U najmanju ruku, kad je čovek siromašan
može sebi da kaže: e da imam love sve bi došlo u red.Ali kad si već bogat,
ne možeš sebi da kažeš da će sve doći u red ako kupiš novu kuću dole na
jugu, ili nova sportska kola…

Ljudi koji se plaše smrti nisu radoznali.

Moj problem je u tome što si ti rešenje za sve moje probleme.Upravo
najciničniji ljudi, najcrnji pesimisti, upravi oni se najčešće i zaljubljuju, jer
je to za njih dobro.Oni koji kritikuju ljubav, neizostavno su upravo oni kojima
ljubav najviše treba.

Ako znaš neku caku kako da te zaboravim, javi.

11412105_784443774987834_5623546900693226828_n

Uzalud su moji pokušaji da nahuškam sudbinu na ovo ili ono,
nije sudbina testo pa da je ja mesim.

Pisati, to znači- jadati se.

Nekada su brakovi odolevali prolaznim hirovima.
Danas su sami brakovi prolazni hirovi.

Društvo u kojem smo rođeni počiva na egoizmu.

Uviđam da čovek može biti nostalgičan čak i za ovim trenutkom,
za sadašnjošću.

1220f3639b005bd36d27196a87b548f3

4 коментара (+додајте свој?)

  1. nemamimekomentaruvek
    јун 28, 2015 @ 18:22:26

    Obožavam ovu knjigu i generalno Begbedeove romane.
    ,Smatram da sam najtužnija osoba koju sam sreo’ – rasplakala sam se kada sam provi put pročitala taj deo. 🙂
    Odlično odabrani citati! 🙂

    Одговор

    • z.z.
      јун 28, 2015 @ 18:36:17

      Meni je Begbede pravo otkrovenje ove godine…procitah od njega skoro sve sto pronadjoh 🙂
      Da, bas je tuzan taj deo…iako on pise tako kako pise, toliko tuge se krije iza svega toga. Drago mi je sto ti se dopada odabir citata…Hvala na javljanju i pracenju 😉 Pozdrav veliki !

      Одговор

  2. Milo
    јун 29, 2015 @ 08:49:00

    Od pre nekoliko trenutaka mogu samo da kažem da sam uživao u izboru citata . Od danas je Begbede i za mene pravo osveženje i otkrovenje. Cinizam i sarkazam podstiče na razmišljanje a Begbede svojom iskrenošću baš uspeva … Potražiću i ja pisanije Begbedovo osim ako Te Zorice ne mrzi da mi pošalješ neku preporuku …

    Одговор

    • z.z.
      јун 29, 2015 @ 18:28:45

      Milo, drago mi je da sam Te zainteresovala za ovog pisaca.Da, zaista je i sarkastican i cinican… slobodno pise , ja sam pristojne delove prepisala samo 🙂 Mogu ti preporuciti ono sto sam vec procitala, pored ove jos i “Romanticni egoista“ , “Francuski roman“ (za njega kazu da je najemotivniji njegov roman)..pa onda roman koji je preveden kao “399 dinara“…Naslov tog romana u originalu je “99 francs“.Planiram da procitam i “Upomoc molim za oprostaj“.Za sada toliko 🙂 Nadam se da ce ti se svideti…meni jesu.Ocekuj jos citata ovde 😉

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 849,153 hits
