Sarkazam bez granica 13.

964

Žene pre veze : Jao, ti si baš duhovit, obožavam to!
Žene posle tri meseca veze : Tebi je sve šala ?!

Kada ne znam kako da odgovorim na poruku, čekam da mi se
pošalju još eventualno dve-tri…

Biti živ je prokleto skupo.

Mlađi od trinaest godina neka prestanu da me prate…šta tražite, usvajanje?

-Zašto si sama? Mnogi muškarci bi hteli da izađu sa tobom?
-Ne, mnogi muškarci bi hteli da spavaju sa mnom…u tome je
razlika.

44d54d96459e00f36cb53ec0284f686b

Imam jedno pitanje. Ko si bila pre instagrama ?

Sram me bilo, prevario si me dva puta.

Ja sam ispod saksije, ključ je u kafani.

Nemoj ti da brineš ništa o meni, brini ti o svojim obrvama.

Obrati pažnju ovamo: Ignorišem te.

Kada god sam tužan setim se da nisam dete Džejmi Olivera, i odmah mi je
lakše.

tumblr_nonlzrYFBJ1s5ayero1_540

-Šta je Julija bez Romea?
-Živa.

Ništa ne traje toliko dugo kao sadašnji trenutak.

-Svi tvoji selfiji su isti?
-Izvini, uvek slučajno imam istu glavu.

Svi dele vreme na dobre i loše dane a ja na dobre sate i loše godine.

Ja sam uvek lider, nikad folover.Osim kada naiđem na neko mračno mesto…

Nisam toliko dokon da imam ukusa.

5e741c144c473d762f955814a9932113

Ljubi bližnjega svoga, jer ako ljubiš onog koji je daleko, sav novac ćeš
potrošiti na put.

Lepo je biti nečija lozinka….

Postoje stvari u koje niko ne veruje, čak i kada bi izašle  u tabloidima.

Svitanje je zalazak sunca u rikverc.

Ne mogu se lišiti stvari za koje ne marim.

Tvrdoglavost – drugi naziv za slabu volju.

Prekosutra je novi dan.

Gasim se na tebe.

missyou

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,039 hits
