Okretanje misli(ma) 32. Zorica Zoric

10659316_304751659731603_2284959756401643262_n

Mozak ima svoje mušice i bube, srce ima samo svoje leptiriće.

Note to self : Neposvećivanje pažnje i nije neki razlog za  osvetu.

Svi smo mi bezosećajni dok se ne dokaže suprotno.

Svaka ljubavna izjava je lažna ako pre toga nije dobro odstajala na
vrhu jezika.

Kad nešto ne izdramatizujem to kao da se nije ni dogodilo.

Nije svako otvoreno  odbijanje tvrđenje pazara.

409

Vrati se….ko će da me izbacuje iz takta ?

Kada nisi ravnodušan na jednu osobu,postaješ ravnodušan na
sve što nema veze sa njom.

Psihički me odmaraš.

Sa emocijama sam na „dalje nećete proći“.

Izmičem ti, dakle želiš me.

Zgrozim  se kad uhvatim samu sebe sa nekim predrasudama.
Na druge sam već navikla.

Žalim se na sve na šta se žale stari.

Prođe tako dan  a da ja nikoga ne posavetujem…računam, neka se
zeznu malo i bez mene.

1e957fdddadd0477d85faf10154fc35e

Ne mogu ja tek tako da pređem preko ponosa.Tu ima dosta da se pešači.

Svakog dana čovek ogugla na nešto novo.

-Nećeš valjda ići sad po ovoj kiši ?
-Ne, sačekaću dugu da me poveze.

Najslatkorečivija sam kad me se ne tičeš.

Nisu teška vremena i nisu teški ljudi, težak je  ponos
koji je baš uzeo maha.

On me i dalje ne razume a sto puta mu sve još uvek nisam rekla.

Uz ovoliko „posebnih“ pravo je čudo što nas još uvek ima istih.

Triput razmisli, jednom enter.

Osećam da je moj ponos ponosan na mene.

Dođi na čaj da ogovaramo knjige.

8757f2ba0b866d767653959d2bda4dc9

Ja kad skrenem biću svoj na svome.

Pita me vreme što ga ne trošim više na tebe?

Volim kada neko ume da se dogovori sa mnom bez da se ja
nešto puno mešam tu .

Poželi čovek da stalno bude iskren, ali nema prema kome.

Neki odnosi kao da uživaju u tome da budu nerazjašnjeni.

Blago onom koga ti ostaviš na miru.

-Deluješ mi skroz normalno.
-Ne trošim svoju nenormalnost na svakoga.

Ja sam pola žena, pola „neću ja prva da se javim“ .

Gde li sam zaturila tu volju? Nisam je valjda izgubila?!

Nikad ne zameram ljudima kojima je haos u srcu,mozgu i u stanu.Oni
ne glume i ne kriju ništa.

Pojave se tako iz prošlosti i zahtevaju neku ganc novu šansu…
Gledajte,ne mogu čak ni polovnu da vam sredim.

window

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,036 hits
