Citati 9.

Atonement-quotes-1

Ti to zoveš usamljenost…ja to zovem uživanje u sopstvenom društvu.

Stalno lažem samog sebe.Retko kada u nešto poverujem.

Pisanje je društveno prihvatljiva forma golotinje u javnosti.

Ne troši zalaske sunca na nekog ko ode svaki put kada sunce izlazi.

Ljudi žude za avanturama  a iznerviraju se  kada naiđu na prvu
krivinu na  putu.

Ko sam ja i otkud ja na ovom svetu…zašto me neko pre ovoga
nije konsultovao?

Bila jednom jedna žena koja je imala 100 lica.Svakom je pokazivala
po jedno.Stotinu ljudi je bilo potrebno za pisanje njene biografije.

562a8599f497168635c95a9fe3287a26

Rođen sam pomalo  slomljen sa ekstra dozom osetljivosti.

Izražavanje mišljenja javno  nije ništa drugo do“šta ljudi misle da drugi
ljudi već misle.“

Mislim da je pakao nešto što nosiš sa sobom, nije nikakvo mesto na
koje se može otići.

Teško se može naći  samopouzdanje a da ga ne prati ego u stopu.

Čudno je to koliko volimo da dekorišemo bol.

Njegova usta su kao napukla čaša.Poseče te kada najmanje očekuješ.

Moj život je postao jedno veliko NE ZNAM.

Nacrtaj krug oko sebe i pozovi ljude koje želiš da vidiš u njemu.
Mi smo kreatori naše socijalne geometrije.

4b4ba0b7840a6522b7822f82a30ab23d

Mene niko ne može kontrolisati.Jedina osoba koja to može sam ja
sam ali za to postoje minimalne šanse.

Gledam u ljude oko sebe i pitam se : odakle dolaze, ko im nedostaje
i za čime žale?

Ako ništa ne kriješ, verovatno i nemaš neki  život.

Nisam znao da odrastanje znači lagano umiranje u sebi.

Previše analiziram stvari jer se plašim da će se desiti nešto za šta nisam
bio spreman.

Hajde da oboje izgubimo mozak i nazovemo to ljubav.

Slaba sam na pametne umove.

Ne prekidaj onog koji pokušava da te voli.

Radije bih živela siromašno u kolibi punoj knjiga, nego bogato
u palati bez želje za čitanjem.

Mona-Lisa-Smile-quotes-2

Ako pauku uništiš  paučinu on se neće  naljutiti već će odmah
početi da radi na novoj .Trebali bi da naučimo nešto iz ovoga.

-Šta se dešava nakon naše smrti?
-Mnoge stvari će se dešavati, samo što neće više uključivati nas .

Istinu uopšte ne zanima tvoje mišljenje.

Najviše planova se naslušao vetar.

Nisam nestabilna samo emotivno fleksibilna.

Pisanje knjiga je zanat, kao i pravljenje satova.

Život u velikom gradu … tu su milioni ljudi usamljeni zajedno.

tumblr_mc3tir0zXi1r4zr2vo1_500

Nikada ne kasne samo oni koje niko ne očekuje.

Pripadam samom sebi ali neki ljudi mogu ponekad da me pozajme.

Kada se dvoje posvađa uvek okrivi onog pametnijeg.

Veoma je važno naći sa nekim zajednički jezik, a još je važnije
pronaći zajedničko uho.

Dela su voće, reči su lišće.

Papir trpi sve, ali ne i onaj koji čita.

Došla je budućnost ! Mašine šire više toplote od ljudi.

 

13 коментара (+додајте свој?)

  1. Ana Danic
    мар 29, 2015 @ 15:30:34

    Одговор

  2. Danica Miletić
    мар 29, 2015 @ 20:37:08

    Ovo sa samopouzdanjem i egom..kakva istina, i kakva retkost 🙂

    Одговор

  3. Jana
    апр 02, 2015 @ 17:12:48

    Prvo pregršt pohvala. Sve redovno čitam i uživam. Molim te, napiši mi da li si ti autor ovih Citata 9.? Baš bih neke postavila na sliku. 🙂
    Videla sam na FB da si 29. i 31.03. postavila dve slike cveta i da si se pitala ko je autor, pronašla sam ga https://www.facebook.com/JanIronsideArt
    Ne mogu na FB da ti odgovaram jer nisam učlanjena.

    Veeeeliki pozdrav 🙂

    Одговор

    • z.z.
      апр 02, 2015 @ 20:01:29

      Hvala,hvala puno 🙂 Drago mi je sto me pratis i sto uživaš ovde i dalje.Ne,ove reči nisu moje.Potpisala bih ih sigurno da jesu 🙂 Ni sama ne znam gde sam ih sve nakupila.Ako ti nije tesko kopiraj mi ovde šta bi volela da „oslikaš“ a ja ću videti da li baš za te reči imam autore.Imam ih samo za neke…a znam koliko ti ceniš autore,i da ne postavljaš ništa tek tako,nepotpisano. MNOGO ti hvala što si mi pronašla ovog sjajnog umetnika ! Odmah idem da vidim celokupan dosadasnji rad. Veliki pozdrav i za tebe ! 😉

      Одговор

  4. Jana
    апр 02, 2015 @ 20:21:47

    – Za početak, molim te, pogledaj autore ovih misli! Hvala unapred! 🙂

    ***
    Ti to zoveš usamljenost…ja to zovem uživanje u sopstvenom društvu.

    Stalno lažem samog sebe.Retko kada u nešto poverujem.

    Veoma je važno naći sa nekim zajednički jezik, a još je važnije
    pronaći zajedničko uho.

    Pripadam samom sebi ali neki ljudi mogu ponekad da me pozajme.

    Nikada ne kasne samo oni koje niko ne očekuje.

    Istinu uopšte ne zanima tvoje mišljenje.

    Najviše planova se naslušao vetar.

    Nisam nestabilna samo emotivno fleksibilna.

    Hajde da oboje izgubimo mozak i nazovemo to ljubav.

    Slaba sam na pametne umove.

    Ne prekidaj onog koji pokušava da te voli.

    ***

    Одговор

  5. z.z.
    апр 02, 2015 @ 20:32:27

    Pod tri (“Veoma je vazno…. “)i osam („Nisam nestabilna…“) znam odmah 🙂
    3. Dzon Lenon
    4. Anais Nin
    Za ostale mislim da je ona fora “e-cards“…ali,ostavim ti ovde cim pogledam sve.

    Одговор

  6. z.z.
    апр 02, 2015 @ 20:33:20

    * 8. Anais Nin

    Одговор

  7. z.z.
    апр 02, 2015 @ 21:40:03

    Hajde da oboje izgubimo mozak i nazovemo to ljubav.
    Pierce the Veil

    Ne prekidaj onog koji pokušava da te voli.
    Michael Xavier

    Pripadam samom (samoj) sebi ali neki ljudi mogu ponekad da me pozajme.
    Sonya Teclai (Sad sam videla da je pesnikinja u pitanju)

    Eto,samo to sam pronasla…Sve ove citate sam prevela sa engleskog.I samo za ova tri sam pronasla autora.Ostalo sam pronasla bez potpisa.Bas mi je zao…

    Одговор

  8. Jana
    апр 03, 2015 @ 20:58:45

    Hvala ti, zlatna si … veliki pozdrav za tebe! :):):)

    Одговор

  9. Jana
    апр 03, 2015 @ 21:09:09

    Oslikaću i ove bez potpisa autora, kao i ove druge 🙂
    Eto, baš i za ovu misao S. Teclai sam pomislila da je tvoja – čak ni muški rod me nije pokolebao, mislila sam – to je umetnička sloboda. 🙂
    Prelepe misli si prevela, bravo!!! I još jedenom – hvala!

    Одговор

  10. z.z.
    апр 03, 2015 @ 23:03:52

    Jedva cekam da vidim sve oslikano 🙂
    Drago mi je sto si pomislila za to da je moje, jer to znaci da imam neki prepoznatljiv stil. I bas sam pomislila steta sto se ja ne setih ovoga 🙂 Ja ovo sve objavih neplanirano, odavno imam zapisano na raznim papiricima.Moracu da proverim opet te papirice malo 😉
    Hvala tebi…meni je drago kada uspem nekome da prenesem malo inspiracije.Pozdrav !! :))

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
