Okretanje misli(ma) 31. Zorica Zorić

hi 1

Pažnja mi je skrenula !

Želje ne vole strpljive.

Čitam tiho i nosim obeleživač stranica sa sobom.

Otkad znam za sebe pravim se da se ne poznajem.

Onaj ko te pušta da uvek budeš ono što jesi, ne zamara se baš puno
tvojom ličnošću.

Tamo gde se daje druga šansa sedi u prvi red da gledaš budalu.

Ne stidim se osećanja stidim se njihovih dokazivanja.

Mišljenja o nekim ljudima mi se stalno otimaju kontroli.

Ne ljutim se  za svaku sitnicu, koja je tvoja super-moć ?

a12d73bb054c2ced7697f691b0c1eb0b

Teško je ubediti sebe da imaš prema sebi prijateljske namere.

Ne čini drugome ono što ti se čini da bi ti taj drugi uradio.

Neki moji stavovi žude da se izraze prosto.

Postala sam imuna na svoje loše raspoloženje.

Što pametnija knjiga , to tužniji kraj.

Zaslužuje me, dakle – ne volim ga.

Imam  ja svoje „ja“ ! Doduše, histerično je i neurotično,ali je još uvek „ja“.

Spontana sam do najsitnijih detalja.

monica

Prošlo je već dosta vremena od kada si me zadnji put ostavio na miru.

Slušaj takvu muziku da se ne stidiš ničega kada izgubiš telefon.

Krajnje je vreme da gledajući me sa strane ljudima deluje kao da sam se uozbiljila.

-Stižeš ?
-Evo,upravo krećem za tri sata.

Kad god mi zatreba smak sveta on nije tu.

U nedostatku validnih dokaza slobodno  svali sve na mene.
~~~Tvoja intuicija~~~

-Ništa mi nikad ne lajkuješ?
-Ti misliš da ja imam lajkova za bacanje ?

Kad god mi se ispuni želja zažalim što nisam želela nešto bolje.

10993970_589749277826750_3318177905248389078_n

To što ja hoću dobro se sakrilo od mene.

Na jednog čoveka dolaze tri čoveka koja će mu pobliže objasniti šta je mislio da kaže.

Čovek je ono što jede.Jede mi se neki milioner.

Prvo ti uliju poverenje zatim ga odlivaju. . .

Moje samopouzdanje je za jednokratnu upotrebu.

Najviše se priča sa onima koji nas ne razumeju.

Ne plašim se vezivanja,pertli mi mojih.

Nemanje emocija postalo je stvar prestiža.

Patim od pogrešno usmerene tvrdoglavosti.

fc2db76f66ac553614886c01a41aff47

Ko puno pita najvise i zna.

Ako nešto nema veze s mozgom sigurno ima sa srcem.

Ne traži mi se srodna duša po ovoj zimi.

Ne usisavam baš svaki dan,moraju i mravi od nečega da žive.

Što pre shvatiš da nisi najposebnija osoba na planeti donosićeš bolje životne odluke.

Privatni život – kako to mitski zvuči.

Upotrebljavaju mi se neke patetične reči, ali nemam na kome.

Moje srce je izgubljeno,ali još uvek ne želi da pita mozak za pravac.

Usavršila sam reč „zbogom“.Svaki put sam sve odlučnija kad je izgovorim.

Moram na odvikavanje od sarkazma.Misliću na vas tokom terapije.

c06cb2971188b8cfa1988bc7163a167e.jpg

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,301 hits
