Sarkazam detektor 10. (Sarkazam bez granica)

7d648d6430cdedaa47c03f048801aa17

-Sačuvajte drveće,pojedite dabra.

-Od kada sam naučio da vozim, veoma sam oprezan kada
prelazim ulicu.

-Živim na prvom spratu.Kad god kinem neko sa ulice dobaci
„Nazdravlje“.

-Mačka ima devet  života a čovek dva.Realni i onaj na fejsbuku.

-Grčka salata koja stoji nedelju dana u frižideru, nije pokvarena
već drevna.

-Više sira, više rupa.Što više rupa, manje sira.Paradoks !

-Dok ja dva puta merim, neko drugi je već presekao.

-Naša planeta se zove BLA.

bca078c4ef6d7e7f47e70d97cfb688cd

-Ljudi su spremni da za novac učine bilo šta.Čak i na poslu.

~~Ne možeš ići sam.Ta ulica je jako mračna.
~~Nema veze.Ja ću pokušati da ne uplašim nikoga.

-Da biste razumeli ženu, pokušajte da igrate bilijar sa kockama.

-Rakija je spasila  više životinja u lovu nego sva udruženja za zaštitu životinja.

-Nemaš TV ? Oko čega ti se okreće nameštaj ?

-Ja nikada ne lažem svoje prijatelje…dakle, ja nemam prijatelje.

-Ako ne postoji razlog da se pije, to nije razlog da se ne pije.

-Samo taksisti mogu sebi da priušte vožnju taksijem svaki dan.

-Nezainteresovanost će spasiti svet.

-Ljude ne zanima šta je na TV-u, njih zanima šta ima još na TV-u.

6b23456b982c577794d6ca56aa2e7aa4

-Crv sumnje mi je izjeo  svu maštu.

-Nekim ljudima ni samoljublje nije uzvraćeno.

-Bio je jako čudan čovek kada bi popio za troje.

-Zdravi ljudi su nepregledani pacijenti.

~~Da li me voliš?
~~Ne.
~~Vidiš koliko smo slični?

-Ružnoća će spasiti photoshop.

-Ako ne umeš da čitaš sa usana , skini slušalice.

-Najteža stvar u pripremanju venčanja je izbor mladoženje.

-Internet bez limita ograničava san.

-Ako se plašiš da ćeš izgubiti nekoga-izgubi ga i ne plaši se više.

-Nemoj nikad nikome da kažeš da nema smisla za humor.Pogotovo ako nema
smisla za humor.

85e64f171c6a0e04842ed76a4b95e671

-Tajna.To je ono što se govori svima pojedinačno.

-Oni koji su na vrhu, nisu sa neba pali tamo.

-Ako se ne plašite nikoga onda ste vi najgori.

-Zakon života : Gde god da se preseliš uvek neki komšija ima bušilicu.

-Sve je dobro u umerenim količinama sem plate.

-Depresija je kada gledate horor film i na strani ste ubice.

-Najbolji sex imaš sa onim sa kojim ti je lepo i bez sexa.

-Najopasnije biće na planeti : Žena na dijeti u PMS-u, koja je odskoro
prestala da puši.

-Nemam dečka jer dobro znam šta želim, ali ne znam na kojoj planeti
to da nađem.

-Klima se nije ni primećivala sve dok se nije pokvarila.

-Svake noći mislim samo na jedno – zašto kog đavola ne spavam ?

d91fa61141d92a07edf2dda954ea5c04

-Moda je ono što nas čini idiotima na starim fotografijama.

-Da bi upoznao nekoga dobro ne morate zajedno da pojedete
džak soli…dovoljno je da popijete litru rakije.

-Poverenje je kao papir….toalet.

-Prvi se javlja onaj koji ima najslabije živce.

-Svi smo mi poluludi.Razlika je samo u tome koju polovinu smatraš normalnom.

-Metereolog veruje svojoj ženi maksimalno unapred dva dana.

-Ne verujte onima koji piške stojeći.

-Škotski veterinar koji je ovci davao veštačko disanje je izmislio gajde.

-Bračni status : Nemam ni mačke !

-Ne možete dva puta ući u istu reku, ali možete dva puta u isto sranje.

-Što više misliš o životu, manje ti ostaje sati.

-Onaj ko želi sve uvek dobije bar nešto.

6567a21f1d88a9cddc2b8e8c5977c5b4

– Moljac. 4. dan. Moj kaput.

-Nakon 18 h nije samo štetno jesti, već je i jako poželjno.

-Tanka je linija između mode i cirkusa.

-Pregršt činjenica kvari ogovaranje.

-Dobar učitelj ume da nauči učenika ono što ni on sam ne zna.

-Većina ljudi je zainteresovana za ono što ih ne zanima.

-Ne postoji tako veliki problem od kojeg ja ne mogu da pobegnem.

-Reklame : Suptilan način da se kupac ubedi kako je oduvek sanjao
o proizvodu koji vidi prvi put u životu.

-Svi oni koji poštuju pravila bontona na proslavama  i žurkama
kući odlaze ljuti,trezni i gladni.

-Ja sam kao mleko na šporetu.Čim smaknu pogled sa mene ja napravim neko sranje.

-Cenim one muškarce sa kojima se osećam kao žena,a ne kao
pacijent psihijatrijske ustanove.

b811400750ecdccfa26407b1cc0e88b3

-Ako legnete naopako kada plačete,možete oprati kosu.Bar neka korist.

-U stvari,imaginarni prijatelji stvarno postoje.Oko vas je mnogo ljudi za koje ste umislili da su vam prijatelji.

-Imam tu naviku da nikada ne zaspem u istom danu u kom sam se probudila.

-Nevolja je kao salveta,povučeš jednu izvučeš još deset.

~~~Ništa nije nemoguće samo ako dovoljno veruješ u sebe.
~~~Ujedi se za čelo.

-Kada se žena zaljubi njena drugarica automatski postaje psiholog,
psihijatar,advokat i privatni detektiv.

-Razbesnim se kada shvatim koliko bih mnogo toga naučio samo da
nisam morao ići u školu.

-Moj testament : Pri čistoj svesti i  zdravom razumu sav novac sam potrošio pre
svoje smrti.

-Svako ko hrče spava na pravom mestu.

-Poštovanje : to je kada izvadite obe slušalice kada se pozdravljate sa nekim.

-Ukoliko gradiš kuću sreće, najbolje opremi čekaonicu.

f7e4c0f0512aabf08421a4ae77bbb009

-Kada se igrači napiju zovu bivšeg trenera.

-Najbolji prijatelj psa je drugi pas.

-Nakon treće viljuške supe, shvatio sam da nešto nije u redu.

-Glavna razlika između ljudi i životinja je ta da životinje ne drže ljude
kod kuće.To ne važi za mačke.

-Što bi rekli indijski psiho-analitičari : Hoćeš da igraš o tome ?

-Naročito nepodnošljivi idioti vas tretiraju kao sebi ravnima.

-Gde se asfalt završava-tu počinje psovka.

-Jedino još u fizici važe neki zakoni.

-Nedostatak izbora olakšava rešenje.

-Rat bez razloga je znak nedostatka nafte.

-Najjači magnet na svetu je jastuk u 6 ujutru.

-Imao sam devojku vidovnjakinju, ali je pobegla  pre nego što smo
se upoznali.

fb1c37af762b87441c302034690b42b7

-Detinjstvo je kada je mačka starija od tebe.

-Najviše se mešaju špajz i frižider.

-Dobra stvar je kuća blizu okeana.Okružen si kretenima samo na tri strane.

-Otpad se izbacuje sam.Za biser  moraš zaroniti.

-Sreća bira pobednike.Neuspeh ne pravi nikakvu selekciju.

-Bogat čovek je onaj koji jedan brijač koristi samo jedanput.

-Nemoguće je trošiti novac mudro.Ne možete biti pametni i imati novac.

-Niko ne zna više nego što ja ne znam.

-Ne znam šta je gore : povući se u sebe ili biti van sebe.

-Otišao sam u prodavnicu elegantnih poklona.Pogledao sam cene i
elegantno izašao.

-Svima je jasno da je sve relativno.Samo, u odnosu na šta ?

-Vrišti malo glasnije.Ne čujem te.

ea02b8205f1e0501e9d7ecac54d3f587

-Kakva šteta što konačno odlazite.

-Današnji paradoksi,sutrašnje predrasude.

-Pesimista je onaj koji finansira optimistu.

-Osećam se dobro…da se tako grubo izrazim.

-Treba voditi računa samo o telu.Duša je besmrtna u svakom slučaju.

-Čovek se sastoji od 70% vode.Ukoliko nema ciljeve i snove u svom životu,
onda je on samo vertikalna bara.

-Ako je neki čovek glava porodice, onda je on gotovo sigurno neoženjen.

-Nisi ti glup, ti imaš akutni intelektualni neuspeh.

-Ako ja ne pričam sama sa sobom, ko će ?

-Loše ste me potcenili.

-Vodite ljubav a ne rat. Kutija kondoma košta manje od nuklearne bombe.

-Dokaz da je zemlja okrugla je taj što  ljudi sa ravnim tabanima imaju problema
sa hodanjem.

 

(Nađeno,takoreći ukradeno, a zatim  prevedeno sa ruskog jezika.Sve je bez potpisa ovde, jer je bilo i tamo gde je pronađeno. Najanonimnije ličnosti u današnje vreme su pravi autori duhovitih reči koje čitamo svakodnevno,dodala bih)

 

 

 

 

 

2 коментара (+додајте свој?)

  1. Jaca
    јан 27, 2015 @ 19:16:27

    Odlični ste, svaki dan otvorim Vašu stranicu u nadi da ćete izbaciti još postova… Samo tako nastavite 🙂

    Одговор

  2. z.z.
    јан 27, 2015 @ 22:36:57

    O,hvala puno Jaco 🙂 Drago mi je procitati ovako nesto i ima da se potrudim da budem cesce ovde . 😉 Svako dobro .

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
