Okretanje misli(ma) 30. Zorica Zorić

8ef959e71575d39d9660572a49975781

Sve ono  što ne možeš da mi kažeš danas,sačuvaj za nikad.

Volim druge da ostavljam na miru, ali uvek se neko nađe uvređen.

Ko čeka da mi dosadi,taj brzo dočeka.

Neke stvari se mrze samo iz navike.

A i ja našla kome ću da ćutim.

Ne znam kad ću prestati da negativišem , tek sam počela.

Da bi neko mislio da si poseban,prvo ti moraš to isto da misliš za njega.

Mislila sam oduvek da je u meni neki problem , ali u stvari ja sam
nepotrebno  rešenje.

Pojačam aroganciju na najjače…i ne vredi.Još uvek me pitaju kako sam.

Ako nešto nije dovoljno sarkastično-prećutaću.

91885-Monica-Bellucci-LOVE-gif-Matri-HpXz

U centru si moje nepažnje…..

Lakše je praviti se da si se uozbiljio , nego biti neozbiljan.

Najmanje komplimenata dobija onaj za koga svi misle da ih dobija najviše.

Bliski smo ko nokat i zanoktica.

-Jesi ti normalna?
-Kako za koga…

Ne puštajte preko reda ljude u svoj život….

Onaj ko brzo potroši sve dobre  izgovore često menja prijatelje.

Ako neko kaže da je perfekcionista,a ima sve živce na broju-laže.

Uvek imam osećaj da pogrešnim ljudima posvećujem pažnju,čak i kada
je posvećujem samoj sebi.

Čim ti neko kaže „sa mnom nema zezanja“ toga su izezali pošteno.

Iznenadi druge-ne daj svoje mišljenje.

Ima dana kada mi je sve dosadno i dana kada mi je naročito sve dosadno.

2a90274b3c994a7e02c9d9d0e781fe07.jpg

Koliko duša je spasilo samozavaravanje….Ne otvarajte baš svakome
oči,ko zna šta ćete izazvati.

Život je stvarno optimista kada i dalje misli da će ljudi naučiti neke lekcije.

I tako humor dođe do te neke granice kada te više ne pokriva
već te sve više otkriva.

Mene više ne zanima ni moje mišljenje,a kamoli tuđe. . .

Kakvi voli…ne gnjavi bližnjega svoga.

Tačno ću u svoje uspehe početi da ubrajam izbacivanje pojedinih
osoba iz svog života.

Bilo je zanimljivo sve dok nije potrajalo.

Ljudi koji su dosadni sami sebi misle da su nekim čudom
zanimljiviji kad su u društvu.

Krajnje je vreme došlo kad mi se više ne prevrće očima…tačka mi je zanimljivija.

d8268303ec168bdb967c4db55fd6c4ba

Što je gluplja tema to je više zainteresovanih.

Pravi emotivac se po poricanju emotivnosti prepoznaje.

-Kako si?
-Može neko lakše pitanje…ne naprežu mi se moždane vijuge.

U životu ne možeš sve da imaš ali zato možeš sve da nemaš.

Raspoloženje,jel’ može to menjanje malo suptilnije?

Ne možeš ti da postojiš toliko koliko ja mogu da te ignorišem.

Ja sam izuzetno komunikativna osoba kada nemam nikog u blizini.

monica3

Mrzim kad me pitaju gde sam…da me zanima da znaš gde sam već bih bila kod tebe.

Volim one koji ne opterećuju druge svojim postojanjem.

Mozgu,pusti me bar malo…znaš da ti se skoro uvek vratim.

Naravno da ste naivni kada gajite još uvek neka zastarela osećanja.

Delim savete…još malo pa nestalo.

-Tanka je linija između….
-E,’ajde makni mi se…sve moje linije su podebljane.

Što manje znaš o meni smireniji si . . .

9d6abe403f923018424f0c23f016ee2e

6 коментара (+додајте свој?)

  1. Wojciech
    јан 13, 2015 @ 21:08:11

    Super. 🙂
    Još kad bi pauza bila manja…

    Одговор

  2. SmizLa
    јан 13, 2015 @ 22:14:24

    Reblogged this on EgzilJedneSmizLe.

    Одговор

  3. kacarevic.j
    јан 13, 2015 @ 23:00:11

    Poslato iz Samsung Mobile.

    ——– Originalna poruka ——–Od: ZZ Blog Datum:13.01.2015. 21.18 (GMT+01:00) U: kacarevic.j@gmail.com Naslov: [Нови чланак] Okretanje misli(ma) 30. Zorica Zorić

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
