Sarkazam detektor 9.

a6d9537f1b008cd97c4743626875aa81

(Skoro  sve recenice su pronadjene na jednom ruskom sajtu,bez ikakvog potpisa.Moj je samo prevod :))

Neprijatelj nikada ne spava,a meni glupo da mu ponudim
pilule za spavanje.

Vremena se menjaju : Mašina za pranje sudova je danas potreba
a deca su luksuz.

Što bi rekao moj tata : Pitaj svoju mamu.

Ja ne vidim nikakav razlog da kupujem novi atlas sve dok se
situacija u svetu ne razjasni.

Bivši romantičari su odlični alkoholičari.

Ako je čovek dobar,nije bitno koje je boje njegov BMW.

-Dušo,hoćeš kafu u krevetu?
-Ne,bolje u šolji.

Svako od nas je nečiji čudan kolega sa posla.

Štednja-to je kada brišete nepotrebne reči iz sms-a,da ne bi
otišlo u dve poruke.

-Jesi li ti sam,ili ima još nekoga tamo?
-Neko je ovde,ali ja sam jedan.

0bb947e3304bcf7aa04eb6bec227bf70

Moja prva žena me je ostavila jer sam je predstavio kao
svoju prvu ženu.

Zagrljaj bez polomljenih rebara se smatra neiskrenim.

Put do muškog srca je da ga skroz ostaviš na miru.

Čvrsto sam odlučio da zaboravim na prošlost,pa ako nekome
dugujem neke pare-žao mi je.

Ja razumem da se može živeti bez ljubavi,bez bubrega,bez
iPhona,ali kako neko može živeti bez smisla za humor,nije
mi jasno.

Jedem kao da je udaja iza mene.

Moj san je jači od tvoje ljubavi.

Đavo je pogledao moju dušu,zatim je uljudno vratio i
otrčao da opere ruke.

a54414bd30bed10a2a0ea6575890b934

Neki ljudi imaju čudnu naviku da spavaju noću.

Našu decu očekuje teška budućnost…sve normalne e-mail adrese
će biti zauzete.

Ne plašite se pametnih žena.Kada je ljubav u pitanju mozak je i
njima isključen.

Da bih uštedeo vreme ujutru,ja doručkujem noću.

Stekao sam vaspitanje koje ne mogu da spojim sa životom.

Ako čovek za nešto nije kompetentan to još uvek ne znači da je idiot.

Ako oklevate da me uklonite iz prijatelja-ne oklevajte!

Šta ja imam od svoje nesebičnosti?

ebbf7d5a3929d358cc904597d6a57860

Danas bi bilo godinu dana od kako sam prestao da pušim da sam
prestao da pušim pre godinu dana.

Svako zaslužuje još jednu petu šansu.

Starost je kada ne možete da operete nogu u lavabou.

Glupi ljudi su kao tupi noževi…ne mogu ti naškoditi ali ti
oduzimaju mnogo energije.

Upozoravam te….Sviđaš mi se.

Otkad sam naučio da hodam trudim se da legnem.

Naučio sam papagaja da kaže „Hvala“.Bio mi je jako zahvalan.

Osveta je slatka?Pa,ne znam…ja sam mislila da je cijanid gorak.

Treba mi nešto poput mene suprotnog pola.

595ebf0cb6a0e805e8cde8cec13a93fe

Ovi ljudi nešto kriju od mene?Možda mozak?

Ništa me ne sprečava tako  da dođem do novca kao moja plata.

Ne gubi vreme sa nekim čija krvna grupa ne odgovara tvojoj krvnoj grupi.

Molim te da prihvatiš moje iskrene uvrede.

U svakoj nejasnoj situaciji postoji jedan status.

Zapamti!Gde god da se rodiš,uvek si okružen ljudima.Tako da je
svejedno gde si.

Ako nemaš sa kim da spavaš,spavaj sa otvorenim prozorom.

Ja sam protiv toga da plate budu u kovertama.Više sam za torbe.

664141431c6a5f22f6c744e8f5b91a85

Videla sam pauka u svojoj sobi…sada je to njegova soba.

Ako vam je svet mali,vreme je da izgubite na težini.

Ne mešaj se u njihov ljubavni trougao…već ih je sedmoro.

Svi saobraćajci me pitaju da li sam pio.Nikoga ne zanima da li sam jeo.

Neki ljudi misle da sam lud…ostali nisu bili sigurni pa sam im potvrdio.

Kažu da je život pozorište a mi zapeli u cirkus.

Kad neko prespava kod mene,svi su ga videli…a kada mi je bio
opljačkan stan,svi su legli na vreme.

Formula za uspeh : Leći rano,ustati rano,pronaći naftu.

Ljudi su prvo živeli na selu,zatim u gradu a onda na internetu.

Pepeljuga nije tražila nikakvog princa.Samo slobodno veče i pristojnu haljinu

Ako misliš da ću se odljutiti zbog te čokolade…u pravu si.

sandra

Kada imam novca nekako lakše podnosim tu činjenicu da nije sreća u njemu.

Ovo je vreme kada odabir filma traje duže od samog gledanja filma.

-Ja ću ti pretvoriti život u pakao.Oduzeću ti sve što voliš.
-Da,rečeno mi je da ste dobar nutricionista.

Na kraju krajeva oboje smo krivi.Pogotovo ti.

Od ponedeljka ću prestati da pokušavam da započnem novi život.

Mnogo ti hvala na konstruktivnim kritikama,već sam napunio pištolj i znam gde živiš.

Postoje ljudi koje želim da zagrlim i postoje ljudi koje želim da zadavim…a postoje i oni 2 u 1.

-Svi mi govore da me više ne voliš….
-Ne budi lud…nisam još stigla svima da kažem.

Dobar je pazuh,uvek ti je pri ruci.

Prokleti da ste pistaći bez pukotina.

Ako te neko optužuje da si suzdržan-nipošto ne reaguj!

13dd2fc84afe572c3bef3e3a9bf4fab4

2 коментара (+додајте свој?)

  1. noviinternet
    дец 13, 2014 @ 19:54:33

    E, svaka cast! Hvala ti na oraspolozavanju mene 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,488 hits
