„Inšallah, Madona, Inšallah“ Miljenko Jergović

https://www.goodreads.com/book/show/6120135-in-allah-madona-in-allah

a-11

Što dalje ideš,to bolje vidiš da si trebao ostati.

Uvijek ima nešto što cijeli svet zna,a samo matere ne znaju.
Da znaju,ne bi se ljudski rod nastavljao.

Ljudi se rađaju bez lica.Isto je i muško i žensko kad ima
šest mjeseci.

E,puste mladosti,mislila je poletjeti sve dok joj nije na dušu
spušten kamen.

Snovi su ružni ako nisi siguran da su samo snovi.I dječja priča
je strašna kada se događa odraslom čovjeku.

…zato se ljudi i vole slikati.Da se iznenade koliko su sretni i
bezbrižni.

Mostar-akvarel-naslikao-Željko-Komosar

Nadimak koji ti u Bosni nalijepe prati te do kraja svijeta.

Čim padne kiša ja osjetim kako me odnosi.

Ljudi ponekad moraju prenositi ružne vijesti,pa im bude teško,
ponekad teže nego onima kojima takve vijesti donose.

Koliko god da sam znao odgovor,nadao sam se da ga ne znam.
To je smisao nade…

Bio sam u srcu miran,ali što je više mira,to je u čovjeku veća tuga.

Zadnji put kad nismo mrzili nismo ni bili ljudi nego smo bili majmuni.

Čim si ravan ljudima veći si od sebe samoga.

Svako je zlo dio prirodnoga reda.Jedini pravi nered je u ljubavi.

Šta bi u ona vremena dvoje zaljubljenih moglo reći jedno drugome?
Riječi su došle puno kasnije,s bogatstvom i komforom.Ranije se samo
šutjelo i gledalo.Beskonačno dugo.

asikovanje

Ogovaranja nemaju smisla ako nisu potpuno nevjerovatna.

Nikad ne znaš u šta će nekoga ženidba pretvoriti.Jedne učini boljima
nego što su bili,a drugi postanu gori od najgorih.Tu nema nikakvoga pravila.
Istopi se želja u čovjeka kao ona kocka leda koja ispadne konobaru i zazvecka
po ljetnoj terasi.Postoji još nekoliko sekundi i pretvori se u vodu i u ništa.

Čežnja je veća od vjere.

Ako je radosti i bilo,uvijek je tužno skončala.Mrtvi smo brate,da mrtviji
biti ne možemo.

A kraj nije tamo gdje bi čovjek htio,nego se nastavlja dok se ne potroši ono
od čega je sve počelo.

Ljudi su znali koliko bi skupo mogli platiti što im se duša skupila i otanjila
da se kroz nju vidi kolika su govna.

Ne spominji ono čega nema jer će svijet pomisliti da nema ni tebe.

Nema smisla spašavati svijet ako vidiš da on ne želi biti spašen.

Nije Bog protiv osvete samo zato što čovjek nema pravo kažnjavati
grijeh drugoga čovjeka,nego je Bog protiv osvete jer čovjek ne zna za mjeru.

Ljudska zahvalnost rijetka je vrlina,tako da nezahvalnost i nije preveliki grijeh.

Prvi put u životu sjetio sam se Boga,i pomislio-šta ćemo ako ga ima?

Zabranjeno je ubiti čovjeka,a toliko ih je za koje ne bi trebalo biti zabranjeno.

Jedno je ašikovati i ljubovati,jedno je militi sa svima na svadbi,kititi se ružama i
ruzmarinom,a drugo je živjeti.Većina ih to shvati baš dok svadba traje,a ja sam to
oduvijek znao,pa sam se tek kao starac oženio.A jesam li zbog toga pametniji?
E,vala nisam!

index

Kome jednom anđeo dođe drugi put se snalazi sam.

Ne vole ljudi kad ih odbiješ,makar se i ne saznalo da si ih odbila,
počet će pričati da ne valjaš.

Od svega što sam bila i što sam radila,naj mi je bolje išlo čekanje.
Niko u tome od mene nije bio bolji.

Zli u čuda ne vjeruju,a dobrima čuda ne trebaju.

Kao da se išta što valja reći i može napisati,pa da ostane onako
kako je trebalo biti kad nije rečeno.

Velika je tajna u čovjeka koji naoružan stoji i mirno čeka pogubljenje.

Koga jednom čaršija sasluša kao proroka pa odbaci,taj je gotov za sva vremena.

Ako sebi ne fališ,drugima,bogme,nećeš usfaliti.

Bilo je u njemu pameti,ali više u onome što ne bi rekao,nego u onome što je govorio.

Ne mora sve u životu biti izrazgovarano.

Na svijetu postoje bića koja nije stvorio Bog.Dišu,kreću se i imaju dušu,a načinjena
su od ljudskoga straha.

Odavno su mrtvi oni sa čijim životima nastavljamo.

sevdalinke

 

 

2 коментара (+додајте свој?)

  1. tanjat
    нов 12, 2014 @ 14:48:26

    „Na svijetu postoje bića koja nije stvorio Bog.Dišu,kreću se i imaju dušu,a načinjena
    su od ljudskoga straha“ – razbija… istinom. Hvala ti.

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
