Okretanje misli(ma) 29. Zorica Zorić

tumblr_mre5ddJHHS1rxfxqeo1_500

Koliko sam samo interesovanja do sad pogubila.

Mrzi me nešto da budem u pravu…hajde ti i za mene.

Ako neku priliku nisam još upropastila,molim je da mi se javi nešto. . .

-Šta misliš,gde se najteže živi?
-U ljudskoj koži.

Naljutila bih se al’ nemam kad !

Treba mi neka pauza od razočarenja a da nije još jedno razočarenje.

Mozak mi se neće smiriti sve dok ne napravi pustoš u srcu.

Obesmislio mi se sav humor.

Ne može niko da bude  ono što stvarno jeste,ali može da
smanji broj maski.

5162a00f02a889552cc2319d42567573.jpg

Najbolje se sakriješ onda kada te niko ne traži.

Ne znam šta pre da ti ne napišem.

Voli mi se neko a da to nisam ja.

Tvoje je samo da balansiraš između mojih raspoloženja,sve ostalo
je moj problem.

Nagađam se sa ovim neraspoloženjem.

Volim kad neko proverava da li mi se sviđa,a ja ne padnem test.

Tačko,šta smo se bili  dogovorili?

Emotivnost mi se obila o srce.

10155223_677017899063756_2993941404207199186_n

Ko često plače najtužniji je dok ne zaplače.

U slobodno vreme se samoj sebi ne mogu načuditi.

Bilo mi je stalo do tebe…a onda je krenulo.

Ne usuđujem se  reći ono što ne  mislim.

Odreagovala sam u sebi.

Zabranjujem ti da se praviš da me ignorišeš.

Ne druži mi se sa  sobom danas.

Njegova Pažnjo,uželela  sam te se. . .

Teško me je ubediti da nešto ne vredi.

tumblr_mucrscRJSq1qbdqxfo1_500

Ja sam imala dobru volju da mi budeš zanimljiv.

Čudno da je kamen spoticanja uvek neko osećanje?

Gospodarim predrasudama.

Savest prvo peče,zatim grize i na kraju izjeda.

Ponekad nema života u volji…

Ko šta radi ti pričaš šta ko radi.

Pitaj me šta hoćeš da znaš o sebi?

U glavi su mi obilne padavine koje se posle pretvore samo u nekoliko kapi reči.

712be35ac4ec8a1daa59a9df40adf97f.jpg

Vređam samu sebe na sentimentalnoj osnovi.

Ja se često kajem što sam se pokajala.

Tanke veze često ne vredi hraniti.

Ako ne znaš na čemu si sa mnom,slobodno me pitaj da još manje znaš.

Sa ravnodušnošću nema nikakvog pregovaranja. . .

I hajde ti sad balansiraj između „Nemoj misliti toliko unapred“ i
„Pa ne živi se samo od danas do sutra.“

Odustala sam od mnogih i sad više nemam od koga.Mnogo je dosadno.

Noću mi nisu sve ovce na broju,a danju koze.

dc66b3ebc6d42e38282e35baca4b3ce4.jpg

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,015 hits
