Okretanje misli(ma) 28. Zorica Zorić

art-black-and-white-illustration-lady-Favim.com-2153972

Meni ništa ne uspeva,čak ni to da budem idiot kad mi je najviše
potrebno.

Vešto pokrivam svoje pravo „ja“ na svim frontovima.

Teško i tom  mom zaljubljivanju…načekaće se.

Kako objasniti mozgu da nije loše da ponekad  bude malo besposlen?

Izgovori su potrošna roba.

Ako me ikada osvojiš obećavam da ću se  praviti da nisi uspeo u tome.

Moj glas razuma da je imalo razuman zanemeo bi.

Sve dok sam imala šta da kažem,ja sam  i lagala. . .

tumblr_nbuuegWXsq1qkaxf6o1_500

Priča mi se sa nekim a da me posle ne boli glava od klimanja istom. . .

Kako od drugoga da tražiš slobodu kada nisi u stanju da je daš samom sebi?

Postoje i zakasneli prvi utisci. . .

Osećanja postoje da bi bila zamršena.

Ljubav je slepa a kada se voli često se pita  „šta ti to vidiš na meni“?

Sto puta bih rekla nešto,ali pronaći će se ko ne treba. . .
Ovi što trebaju ne shvataju da su to oni.

-Prestani da mešaš logiku i emocije.
-Pa,logično je kad imaš emocije. . .

hands

Baš lepo veče za ne znati gde sa sobom. . .

To što neko ne zna šta želi još uvek ne znači da ne želi tebe.

Neka svoja razmišljanja ne bih poželela ni najvećem neprijatelju.

Imam taj neki odbrambeni mehanizam koji malo-malo pa zakaže.

Pre ćemo naći jednoroga nego ogledalo u kojem se niko nije slikao.

Želim ti srećno svađanje do kraja života sa mnom.

Jedino gore od toga što ti ne dolazi željena poruka je to da nemaš osobu
čijoj bi se poruci radovao.

10417781_721885627870481_4669652827012711317_n

Muškarce ne guše samo ljubomorne žene,guše ih i one koje to nisu.

-Ti si meni baš lepa.
-To „meni“ ti je skroz suvišno!

Uvek mi malo fali da nekome dam celu sebe,i to malo me uvek spasi
da ne ispadnem budala.

Pazi šta pokušavaš da ostvariš možda ti to i nije želja.

Najgore je što žensko misli da se muško stidi da prizna osećanja pa će od svake

gluposti misliti da je priznanje.

Kaže „pročitala si me“…pa vidi,nisi ti meni e-mail pa da te ne pročitam.

Koncert se odlaže,pokvario mi se tuš.

Putevi,ukrštajte nam se !

tumblr_nbnnlwvJPx1t2mg2ro1_500

Imam visoke mentalne kriterijume. . .estetske manje- više.

Ne žalim se više na sudbinu,tamo je najduži red.

Onaj ko razmišlja ne može a da ne razmišlja previše.U razmišljanju nema sredine.

Odavno nisam bila nezaljubljenija.

Najgore je kada daš nekome drugu šansu,a taj nije ni svestan
da će pasti na prvoj sitnici.

Nervi,i nije vam neki sistem!

Moje emocije mogu i da se izliju,a ja ću biti u fazonu-nije to moje.

9e2428948ee92aa52333b5522423d768.jpg

Ukoliko želiš da ulepšaš sebi veče,ne javljaj mi se.

Niko nije emotivno obezbeđen. . .

Definišu mi se neki odnosi,ali da deluje kao da nisam upotrebljavala silu.

Ne odgovaram za sve poruke koje sam poslala.

Ako ti neki ljudi prenose samo negativnu energiju-sram ih bilo,
ako nisi u stanju da smisliš izgovor da bi ih izbegao-sram tebe bilo.

Jesam,škrta sam u davanju emocija…ali,zar ne škrtare uvek oni koji najviše imaju.

tumblr_ndq78yZ7wX1u06rnxo1_500

2 коментара (+додајте свој?)

  1. tanjat
    нов 01, 2014 @ 17:19:21

    Uf, kakav kraj!
    Evo ti poklončić:

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,485 hits
