Sarkazam detektor 8.

43fb6a429e542af7d39de6168a719b57

Nije baš previše lukavo ono lice koje je poznato po svom
lukavstvu.

Ne vole pametni toliko da budu sami koliko ne vole da budu
sa budalama.

Neki od onih što me prate ne znaju da čitaju,tako da ja ponekad
zbog njih ne pišem ništa.

Tišinu je najlakše ubiti zvučnikom.

Tvoje očekivanje nije ničije obećanje.

U bračnoj vernosti je malo lenjosti,malo straha,malo kalkulacija,
malo umora,malo pasivnosti,a ponekad čak i malo lojalnosti.

Samo naši muškarci se smeju ženi za volanom dok sede u tramvaju.

Odrastao čovek-biće koje raste samo u sredini.

Ako ste okruženi budalama,onda ste vi centralna.

2f95ecdc044e9b8fd085df2370c96e04

Mnogo sam ja sarkastična za nekog koga sitnica može da rasplače.

Ne znam ništa i ne hvalim se time kao Sokrat.

Alkohol nije rešenje već jedinjenje.

Ja sam za gej brakove i kloniranje.Jedino tako bih mogao da oženim sebe.

Svake godine sam sve gluplji,a ove godine osećam da sam već u sledećoj godini.

Telepatija-telefon budućnosti.

Vozač je najopasniji deo automobila.

Moje omiljeno piće je viski sa šargarepom.Kada se napijem ja bar vidim dobro.

964d523a7432acfc1e80252bdad43022

Koje je boje kameleon kada se gleda u ogledalo?

-Koja je razlika između indijskog i afričkog slona?
-3 000 km.

Prilikom bacanja nepotrebnih stvari najvažnije pravilo je  : Što manje
ih gledaj!

Vozim ferari i odjednom…..Alarm!

Svaka svađa na internetu je takmičenje u brzom kucanju.

Prvo su u modi bile pocepane farmerke,sad majice…a kada će čarape?

Neki ljudi smatraju da su muškarci samo zato što nisu žene.

37155b02ec62602ad1fbd4153153294d

Kada mi kažu „Reci mi iskreno“ ja u sebi pomislim „Užas!Sad baš moram
dobro da se pripremim za laž“.

Impresivno je kako sam samo istrenirala ljude da ne očekuju ništa od mene.

Romantičan muškarac je ženskaroš koji kreće izokola.

„Ako ne možeš da me podneseš u mom najgorem izdanju „….E,onda
smo u problemu.To je sve što nudim.

Bolje da plačeš kod psihologa nego da se smeješ kod psihijatra.

Volim kada mi se javi prvi,zato se i čujemo na svaka tri meseca.

Meni je teško da kažem „zbogom“…doduše,teško mi je i da kažem „dobar dan“.

Ne vičem na tebe,vičem sa tobom.

Ne izbegavam te-doziram te.

Lepo je kada ljudi primete da si rekao nešto pametno,ali kada niko ne primeti
da si rekao nešto glupo – dvostruko je lepše.

99ec013a0e258651f4598c7b59950551

Da bi shvatio šta ti ne treba,prvo moraš to da kupiš.

Naravno da mi možeš verovati….dobro,ne baš toliko da mi možeš
poveriti tortu na čuvanje,ali možeš.

Meni ne treba fejsbuk…fejsbuku sam potrebna ja.

Kada svi u gradu nose iste čizme to nije moda to je vojska.

-Šta te sprečava na putu do uspeha?
-Pravila bontona i Krivični zakon.

Ne znam šta imaš u glavi,ali vidim da neće da sarađujete.

Jeste li pomislili da žirafa ne može da pije kafu jer dok je prinese
ustima,već je hladna? Niste? Mislite samo na sebe.

10626773_308619636011472_3472165981195336211_n

Ne pušim,ne pijem i ne zaljubljujem se.Čuvam pluća,jetru i nerve.

Kada kažem da sam dobro to ne znači da sam dobro,već da ne moraš ti
da brineš o meni.

Sposobnost da slušaš je veliki plus.Sposobnost da se pretvaraš da slušaš je veliki talenat.

Ako ne znaš-ćuti,ako znaš-umukni.

Niko nije toliko lud da ne može naći luđeg od sebe da ga razume.

Onaj ko ima moju Vudu lutku,neka prestane da joj peva uspavanke usred dana.

Kada ja odlučim da ne radim ništa-ništa me ne može zaustaviti.

037f4501444fe711224f96f464e20421

On je jako usamljen.Jedina grupa kojoj pripada je njegova krvna grupa.

Uspeh me nije promenio.I ranije sam bila nepodnošljiva.

-Jeste li Vi dobri sa svojom glavom?
-I više nego dobar…Mi spavamo zajedno.

Feng Shui su izmislili lopovi da se lakše kreću po kućama i stanovima.

Život je surov…dok neki peru novac ,ja perem sudove.

Svi mi imamo tog nekog posebnog u svom životu koga bi voleli da posetimo tenkom.

e06d0d7aa8a72ba12e69fce16f4e0aca

3 коментара (+додајте свој?)

  1. tanjat
    окт 19, 2014 @ 16:24:51

    Samo naši muškarci se smeju ženi za volanom dok sede u tramvaju.

    Šta reći – sjajno ahaha!

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 849,153 hits
