Okretanje misli(ma) 26. Zorica Zorić

a8044df7ae9238789c2cbbd04f3d692f.jpg

Ako dovoljno dugo ne možeš da saznaš šta hoćeš,kada jednom i  saznaš- niko ti neće verovati.

Jednostavnost je vrh komplikovanosti.

Kada volim nekoga,toliko ga idealizujem da bi taj prošao pored samog sebe i ne bi se prepoznao.

Imam svoje „ja“…ponekad mi dođe da platim nekome da ga se rešim.

Ne prepoznajem sebe više….ako nekom nije teško neka  dođe da me indentifikuje.

Povučem se u sebe,ali se brzo vratim…sa mojim untrašnjim „ja“ je nemoguće živeti.

Ponekad mi dođe da zapalim svoje srce…ne znam,možda pobegneš kad osetiš dim.

Dobro krijem da ne znam šta pričam

. 10704184_767090140016923_1773210165282730517_n

Nisi ti kriv što si me razumeo,ja nisam bila dovoljno nejasna.

Mislim da san bira snevača i to po principu „e,ovaj mi ne deluje težak,uspeću da mu se ne ostvarim“.

-Šta nedostaje iskrenim rečima?
-Ton.

Nekako mi je uvek bilo lakše da razvežem svoj jezik,nego svoje srce. . .

Od ljute žene nećeš izvući ni reč…svađaju se samo polu-ljute.

Ili ti nisi na mom nivou,ili sam ja pogrešila nivo.

Slični se privlače….ali,meni treba neko normalan.

68fee72be4a5fff8080aaedd7be94cb7

Kada mi najviše ne trebaš-ti si tu.

Zavija mi se sve po planu.

Nisi zainteresovao ni moju nezainteresovanost.

Nemam svoj tip…kada čujem da ga neko ima,znam šta bi taj voleo da ga privlači.

Ako dođeš prvi na sastanak,to ne znači da si ružan.

Jednom kada budem saznala koga želim,biće mi žao što to nećeš biti ti. ab36b3f03146cafca03defa62a6d231c

Nervozna sam i kada nema nikoga u blizini.Imam tu neku teoriju
da mi se živci međusobno čupaju.

Nije sramota biti jednostavan,sramota je glumiti komplikovanost.

Ljubomorna sam u granicama nenormale.

Šta vredi mozgu da pravi granice,kad se srce bavi krijumčarenjem ?

Čovek se lakše navikne da ne zna na čemu je,nego na ono što sazna.

Ne možeš više reći da si upoznao dobrog i iskrenog čoveka….odmah
svi misle da haluciniraš.

Žali Bože i sarkazma potrošenog na neke ljude. . .

Nemam kad da volim ove što zaslužuju jer sam suviše zauzeta dokazivanjem
da vredim ovima što ne zaslužuju.

Draže mi je da imam žabu iza koje se krije princ,nego princa iza kojeg se krije žaba. 915be9ec449a5c4e96c8c91cab60de37.jpg

Ne slušajte uvek unutrašnji glas…svašta priča jer je sam u zatvorenom prostoru.

Možda čudo čeka da ga ti iznenadiš. . .

Moji planovi nemaju kondicije . . .

Nisam nikakav narcis…leno mi da uzvratim i na svoja osećanja.

Emocije,malo ste se precenile kada ste izabrale mene da vas pokažem.

Jednom umalo da saznam šta hoću,ali srećom razočara me na vreme.

Ko se prvi javi od njega se još prvih javljanja očekuje.

Naravno da ne možeš da saznaš šta mislim o tebi onda bih morala
stalno da mislim to  isto jer sam ti tako rekla.

Još samo par godina i praviću se da sam se uozbiljila.Obećavam. . . tumblr_n4m4iqLopx1rxfxqeo1_500

Verujem u „šta me gledaš bre ti“ na prvi pogled.

Ne pravim nikakve planove. . .Bog se i dalje smeje.

I dalje mi ne ide u glavu ko sve može da ti stane u srce…

Hvala ti što me inspirišeš da ne mislim o tebi. . .

Fale mi još jedno 2-3 mane da budem normalan čovek.

Ne pričaj gluposti,praviš mi zazubice. . .

Šta ti bi da budeš to što jesi ?

Ja se ne bojim za svoju budućnost,već za svoju prošlost…uvek mislim gde je sad  to dete. 10653771_768799043179366_3305758689284800135_n

2 коментара (+додајте свој?)

  1. Bratislav
    сеп 19, 2014 @ 20:32:26

    Bravo…Ja sam veći Narcis i od Narcisa, jer ja znam da plivam

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,488 hits
