Sarkazam detektor 7.

7f24ef263407795a259c179ffd610238

Nije teško pronaći ženu svojih snova,teško je to
sakriti od supruge.

Volim da spavam sa uključenom kišom.

Svoju pohlepnost ne dam nikome!

Svako ima pravo na levo.

U principu,ja ne moram da pijem,a činjenica je da
nemam takav princip.

Ranije sam voleo leto.A onda sam otkrio da ako imaš
novac leto može da ti  traje cele godine.Sada volim novac.

Za prijateljstvo je potrebno vreme,za ljubav – mesto.

Sutra je novi dan…ako se ne uspavam.

7b0d79c69d9e6d76a43e0d69bf373bc6

Onaj ko se poslednji smeje-najsporije pije.

Postoji ogromna razlika između  sarkazma i iskrenosti…samo
što je ja još nisam pronašao.

Kada živiš sam,uvek je tvoj red da pereš sudove.

Ljubav je kao trava.Poseješ je,ona naraste…a onda naiđe
neka krava. . .

Pre nego što počnete da me kritikujete – ZNAM.

Nisam čula sreću kada mi je kucala na vrata,jer sam bila
u dvorištu i tražila detelinu sa četiti lista.

Ako osećaš neku prazninu u sebi…idi jedi nešto,to ti je glad.

10403370_290890251117744_3426721054115415861_n

Nije to munja.To Google Earth slika Zemlju sa blicem.

Kada sam te prvi put videla,pravila sam se da te nisam
nikada videla.

Ne volim reč „izvini“.Ta reč je u poslednje vreme mnogo
propala.

Najmanje što možeš pitati skulpturu je zašto se ne kreće.

Sitnice mi smetaju kod njega…njegov mozak,na primer.

Ideš na dno?
Izmeri dubinu.

Neki kažu da sam lud.Ja im kažem da mi je ponašanje
original.

3950102cbcaa609022f38c2977ab7cf5

Feničani su izmislili novac.Ali,zašto tako malo?

Nisam sujeveran,to donosi lošu sreću.

Dom je tamo gde možete da izgledate kao propalica.

Pingvini su laste koje su jele posle 18 h.

Ako želite nešto veliko i čisto-okupajte slona.

Kada čovek vara ženu gubi 90% karaktera.Ostalih deset
ne gubi,jer nijedan nije karakter 100%.

Ko tebe kamenom,ti njega cvećem…neizvađenim iz saksije.

Ako vam kažu da je vaš voz prošao,setite se da postoje još i jahte i avioni.

246bd97b1822c60af89a5ea4fc70aecc

Jednom sam voleo ljude,a oni su dali sve od sebe da se popravim.

Ako ženi nije potreban sponzor to ne znači da je ona besplatna.

Pitao sam nekog prolaznika za pravac…posle pola sata
objašnjavanja-bolje da sam se izgubio.

Put do muškog srca vodi preko stomaka?
Ti stvarno misliš da on ide kod ljubavnice zbog ručka ?

Budala nema mnogo,samo su strateški raspoređene tako
da ih ima na svakom koraku.

157ef0562e2648d03895b375df913168

Živim u stalnom strahu da sam sve dobro razumeo.

Najkomplikovaniji odnos imam sa svojim slušalicama.

Kad god govore o meni loše,ja uvek imam nešto da dodam.

Najveća zabluda žena : On će se promeniti.
Najveća zabluda muškaraca : Litar će biti dovoljan.

Kada čovek ne zna šta radi možete biti uvereni da radi ono što misli.

O svemu mogu da govorim sa žarom,ali sa apetitom mogu samo o sebi.

-Kasniš!
-Hvala ti,upravo sam se pitao zbog čega trčim.

Sve je išlo po planu …samo što je plan bio sranje.

U pakao ću ući kroz vrata osoblja.

0f307f8431ae1d8db6fea8d23d22db7f

Živeo je tako daleko da mu je i poštar slao pisma poštom.

Mozak je kao Photoshop,oni lepi ga ne koriste.

Kada si ti tužan i ja sam tužna,kada si srećan i ja sam srećna…molim te,obogati se.

Od ljubavi jedino živi vlasnik motela.

Ako stalno ispadaš budala,gledaj na to sa vedrije strane-kada se zaljubiš
niko neće to primetiti.

Umesto „prijatan dan želim“ govorim „imaj dan kakav si zaslužio“…
Šta ja znam,neću da se mešam karmi u posao.

Mrzim kada mi bivši kaže „za tebe ću uvek biti tu“…
Pa,jbt gde si bio kroz celu našu vezu?

Bože,pošalji mi muškarca koji će me razumeti i učiniti da se osećam posebnom.“
POSLAO SAM TI GA PRE GODINU DANA,TI SI MU REKLA DA
GA VOLIŠ SAMO KAO PRIJATELJA.

4e7b8d2df59f6ace3507dd00d052f197

4 коментара (+додајте свој?)

  1. VIDA
    сеп 03, 2014 @ 07:55:26

    FANTASTICNA KAO I UVEK…BRAVO UZIVAM…VELIKI POZDRAV.

    Одговор

  2. Braca
    сеп 10, 2014 @ 16:22:45

    Bravo… i sam pišem aforizme, ali mi je uvek potrebna nova doza humora i inspiracije, koju pronalazim svuda a naročito ovde kod Vas.

    Одговор

    • z.z.
      сеп 10, 2014 @ 19:24:21

      Hvala najlepse 🙂
      Veliki je ovo kompliment za mene,zato sto i sama znam sta znaci pronaci inspiraciju kod nekoga na ovaj nacin.Ne dogadja se tako cesto. Hvala na pracenju i veliki pozdrav za Vas.

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,039 hits
