Okretanje misli(ma) o nedostajanju . . .(Zorica Zorić)

tumblr_n5eddr80TT1rxfxqeo1_500

Oprez!Moguća zaraza patetikom.

 

Sad si mi nedostajao i nikad više.

Noćna doza nedostajanja…..

U poslednjem  sam stadijumu nedostajanja.

Menjam osobu koja mi nedostaje za neku lakšu na nedostajanju.

Jesi slobodan večeras?Da dam nedostajanju slobodnu noć….

Gde vidim sebe za par godina?Vidim da mi ne nedostaješ.

Gledano iz mog ugla,nema ugla na kom mi ne nedostaješ.

Kad porastem biću teška na nedostajanju.

Hoćeš da te povedem u obilazak tvog nedostajanja?

Ne upravljam ja ovim nedostajanjem…inače bih odavno zakočila.

Čekaš da potrošim sve zalihe nedostajanja?

ec09fbae151bf6ab22b5fc1faa261676.jpg

Jednog dana će ti nedostajati da mi nedostaješ.

Kako postižeš toliko nedostajanje?

Šta nedostajanje radi kada smo zajedno?

Nedostajanje kod mene je skromno.Ne traži ništa osim  jedne osobe.

Ti mi služiš da mi fališ.

Tužno je što jedva primetiš kad je neko prestao da ti nedostaje.

Od toliko stvari koje mi fale,ti si mi najhitnija.

Bolje bi ti bilo da ti falim.

Ja sam bila naručila nedostajanje za dve osobe ?

Nedostajanje širokih razmera. . .

Neko nema da ti ponudi ništa sem svog nedostajanja.

287be3aeda1595e12edfe931ecb9bd9f.jpg

Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,485 hits
