Citati 4.

c891cf600530f80f1e2777c2a7e3750c

Znaš koji je tvoj problem? Ne možeš živeti sa tim da te neko može
napustiti.
John Green

Prava ljubav ima tu naviku da se vraća.

Život je ,ustvari,večita potraga za onim ljudima koji su bolji
od onih koje već znamo.

Želeći da te svako razume,prostutuišeš samog sebe.

Odrastao si kada shvatiš da mnogim stvarima nije potreban
tvoj komentar.
Rachel Wolchin

Ja sam jedna od par iskrenih osoba koje znam.
F.Scott Ficzgerald

Najteža stvar u životu nije biranje između ispravnog i pogrešnog,
već između ispravnog i onog najboljeg za tebe.
Jamie Ford

569f18963f34e28f5e7ab6887f7d65d9

To je sjajna knjiga…ali pokušaj da budeš filter,a ne sunđer.
Stephen Chbosky

Svako od nas ima svoj sopstveni ritam patnje.
Roland Barthes

Svi smo mi  iznutra uvek istih godina.
Gertrude Stein

Kako je lako pogrešiti u proceni ljudi.Oni nam pokažu
mali deo sebe,a mi pomislimo da je i ostali deo njih isti.
Lauren Oliver

Nikad se ne menjamo.Samo jednostavno postajemo sve
više ono što stvarno jesmo.
Joyce Carol Oates

Bolje je da živiš bez ikakve logike,nego bez osećanja.
Charlotte Bronte

c3baeb2840c7a886b8afc1d95eb81118

Sumnja je još jedno ime za inteligenciju.
Jorge Luis Borges

Tužna istina je da je istina tužna.
Lemony Snicket

Niko nikada nije bio voljen na onaj način na koji
svi mi priželjkujemo da smo  voljeni.
Bill Watterson

Ti me dovodiš do normalnosti.
Jeff Lindsay

Nikada nikoga ne pitaj da li je zaista iskren.
Iskren čovek će se uvrediti,a lažljivac će lagati još više.

Imaš moju dozvolu da me ne voliš.
Rachel McKibbens

62cc36b45db3a460acb4e981ab5c8fcb

Nema me za nikoga.Jedva da me ima i za sebe.
Marc Maron

Mnogi ljudi su usamljeni ne zato što su im srca prazna već
zato što su  puna praznih ljudi.
Shakieb Orgunwall

Ja sam brutalno nežna žena.
Nayyirah Waheed

Ne prenosi mi ono što ti je neko rekao o meni,samo mi kaži
zašto se taj osetio slobodnim da baš tebi priča.

„Ne želim da živim zauvek.Ja čak i sa žurke volim
da odem pre nego što se svi raziđu.“

„Ne nedostajem ti ja,nedostaje ti da neko obraća pažnju na tebe.“

„Nemati visoko mišljenje o samom sebi nije skromnost
već samouništenje.“

tumblr_n71u3sJ4KH1qesotxo1_500

Svi mi imamo po dva života.Onaj drugi nastaje kada shvatimo da imamo samo jedan.

Tom Hiddleston

Mislim da želim da se zaljubim u tebe,ali ne znam kako.
Angela Carter

Ne verujem ljudima koji ne vole sami sebe a
drugima govore “Volim te“.
U Africi kažu „Budi oprezan kada ti naga osoba nudi košulju.

Maya Angelou

Ti zaslužuješ da me nemaš.

Augusten Burroughs

Lako je predvideti budućnost.Teško je pogoditi šta se sad dešava.
Fritz R.S. Dressler

Verovala ili ne,potrebno mi je mnogo ljubavi da bih te ovoliko mrzeo.
Markus Zusak

Između onog što si rekao a nisi mislio,i onog što si mislio a nisi rekao-
mnogo ljubavi je izgubljeno.

Khalil Gibran

53d321b66d3d95b522fcff229abb78ef

Kada se zapitaš da li da veruješ nekome ili ne-već mu ne veruješ.

Ja stalno lažem samog sebe.Retko kada poverujem.

Svi mi mislimo za sebe da smo toliko bitni da nam je potreban
psihijatar.
Sylvia Plath

Pitanja vređaju samo one koji imaju mnogo toga za sakriti.
Gary Hopkins

U suštini,mi otkrivamo šta nije u redu sa nama onda kada se
osećamo sasvim dobro.

76f774b1d4fbfe2df6c9beabdec374d2

Оставите одговор

Статистике блога

  • 902,438 hits
