Okretanje misli(ma) 24. Zorica Zorić

d0786f8e1ebe6fe7fe346718249bf535.jpg

Teško je pratiti tok mojih misli.Još je teže održavati dozvoljeni
nivo izgovorenih reči.

Sudbinu nadigraš tako što je prihvatiš….kladim se da to retko kad očekuje.

Nisi pronicljiv ni pametan kada nekome ne veruješ,samo ga ne voliš.

Voli te zato što sa tobom može da bude ono što stvarno jeste…kreten.

Tačno me mrzi da na neke ljude trošim i prevrtanje očima.

Ćutanje udiše ponos a izdiše tugu. . .

A šta ako sve knjige koje čitamo ustvari samo čitaju nas ?

10489832_539529236175086_7448809569882957965_n

Sudbino,jel’ može to malo komplikovanije? Provalila sam te….

Idem gradom i ne ogledam se u svakom izlogu.Zvanicno je narcis u meni crk’o. . .

Osećam se pogaženije kada ja pogazim obećanje nego neko drugi.

Ljudi su rođeni sa pokvarenim mozgovima.Jedni ne mogu da ga isključe,
drugi ne znaju da ga uključe.

Mnogo sam probirljiva…Biram i koga ću da nerviram.

-Izvinite,pogrešio sam broj.
-Ništa,ja sam pogrešila vek.

10458555_745696758822928_1263861667784952082_n

Najveća derišta uvek te teraju da odrasteš.

Verujem tvom smislu za humor…smejem se unapred.

Od svih želja najjača mi je ona želja da je nemam za tobom.

Kako to misliš nisi u depresiji ? Sa’ ću ja da te ubacim preko veze.

Pozovi me kada ti zafali dobro odbijanje.

Imam uho za detalje.

Najteže je naučiti plivanje  u  neizgovorenim rečima.

232b927acf9f2dc6e5dde8e2cdc1832f

Pozdravi te svoje neizgovorene reči…i prenesi im da se ne trude više.

Nedostajanje je „napad“ koji ne mora nužno da se ublaži
javljanjem osobe koja ti nedostaje.

Ne nadaj se da mi nećeš ići na živce…i najzanimljiviji su pali.

Teško je otići od ljudi koji su otišli od tebe.

345

Оставите одговор

Статистике блога

  • 902,438 hits
