Okretanje misli(ma) 23. Zorica Zorić

fa08bf53ef168aeece38d4df8ca1491a.jpg

Uvek ti je kriv onaj što je tu umesto onog kog nema.

Kad se pronađeš u nečemu to samo znači da su tvoje
ličnosti odlučile da se okupe….nakratko.

Ne nadam se više kako sam se nadala da ću se nadati.

Nisam ja neodlučna nego vi ništa ne nudite.

4b99726e11bf957ab192ecffb6afd98f.jpg

Ja sa tobom ne želim da izlazim na kraj…već uvek na naš početak.

Više vidim iz nepriloženog. . .

Vreme danas : Može mu se.

Kad pričam-pričam za desetoricu.
Kad ćutim-ćutim za dvoje.

4ebbf82cf1e2abb67c2f65b2f36c9834.jpg

Imam opet napad romantike,pobacaj mi sve
kartice i deaktiviraj sve naloge.

Ne umem sebe da doziram…ili me ima previše,ili me nema nikako.

Ne pitaj me na čemu si sa mnom,kad ja još ne znam na čemu sam sa sobom.

Danas nisam stigla sve da izignorišem,dođite sutra.

Osećaju,kako se to izražavaš ?

Jednom sam i ja znala šta hoću,ali nismo se dogovorili. . .

Lepo je što imaš samopouzdanja…hajde nam sad reci
gde si sakrila komplekse ?

2bbab3cdb1da98a47dee2a4144500f38

Ne zaboravi da ne postoji osoba koja se ne može zaboraviti…čak i na sebe
možeš da zaboraviš,iako se gledaš svaki dan. . .

Mrzi me da te nemam više.

Kakav je to paradoks- na one osobe na koje ne možeš zaista
da se naljutiš,ljutiš se svaki čas.

Volim da sam na periferiji pažnje.

Bilo jednom često da nisu živeli srećno ni do kraja meseca.

920a5dcd4ef5e3717e60359f4e093b0b.jpg

 

2 коментара (+додајте свој?)

  1. tanjat
    авг 11, 2014 @ 09:23:01

    Ovo je zaista sjajan blog! Rado dolazim!

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
