Okretanje misli(ma) 22. Zorica Zorić

tumblr_n235g5c67D1rxfxqeo1_400

 

Svaka nova sekunda-jedno staro mišljenje manje.

Obaveštavam samu sebe da je istekao rok za čekanje na neke osobe  da se promene.

Ne razumem te…prevođenje sa idiotskog na moj jezik je još u toku.

Smor is in the air !

-Šta radiš?
-Maltretiram neka osećanja. . .

Današnji čovek ne upada u depresiju…on je u depresiji stalno,samo ponekad
upadne u dobro raspoloženje.

Ne mogu ja da uspem u životu,nemam osnovnu nekulturu.

Moj tip muškarca je onaj koji i ne pretpostavlja da mi je tip.

Meni nije važno da li me voli, ovoga mi čarobnog napitka ljubavi !

 

tumblr_mzfkjlfCte1rxfxqeo1_500

Postoje oni koji će godinama stajati na ulaznim vratima tvoga srca,
a nikada neće ući…oni čekaju da im otvoriš,a ti čekaš da sami nađu ključ.

Od kada manje pomažem smanjuje mi se broj nezahvalnih.

Ovaj moj mozak ima višak nekih delova !

 

d2e4a9074b050e1a70c1065bde39a8fd

Ne znam šta mi je,al’ znam da neće lako proći.

Svi se dogovorili da mi idu na živce danas …dogovor nervni slom gradi.

Ponekad me iznenadi moja strpljivost pa se uplašim da mi želja neće preživeti. . .

Nisam svoj tip…i ne znam kako to sebi da kažem a da se ne naljutim.

Ne pričam sa svima…ima i moj sarkazam neki nivo.

Mozak mi ni oproštajno pismo nije ostavio. . .

garcia-de-marina-a-new-life-for-everyday-objects-13

 

Mene niko ne može lagati…osim moje intuicije.

Horoskope,ne znaš ti ništa o meni !

Ne mogu doći do sebe…eto koliko sam nepristupačna.

Šta ja kažem,bolje da ne mislim.

Fale mi neke reči…ko ih nađe neka ih prećuti ,ako neće da
zazvuči kao sentimentalna budala.

Izuzetno sam neponosna na svoje sitničarenje,traženje
dlake u jajetu i teranje maka na konac. . .

Puno-puno,pa te ima. (Malo-malo,pa te nema)

Tražim rupe u zaklonu. . .

10430925_1461428984101103_3443082023191790114_n

6 коментара (+додајте свој?)

  1. VIDA
    јун 27, 2014 @ 06:31:37

    ODLICNA KAO I UVEK……

    Одговор

  2. Marina Majska
    јун 29, 2014 @ 14:45:40

    Sjajno!

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,036 hits
