Sarkazam Detektor 5

 

599319_475064252523213_79061195_n

Svakome je potreban jedan pametan i sarkastičan prijatelj.
Meni je drago što ti imaš mene.

Najbolji ljubavni savet koji mogu da ti dam : postaraj se da budeš ona luđa polovina.

Ponekad obučem nešto toliko nespojivo da bih
uspela da šokiram i Lejdi Gagu.

Ja + Ti + Nutella – Ti = Sreca

Ljudi koji me tolerišu svakodnevno…to su pravi heroji.

Razumem da si glup,ali možeš li biti glup malo brže,
imam neka posla?

acef9e7310f7a5b1dc1a692ce70d1243

Tačno je da se ponašam nezrelo,ali ti si prvi počeo.

Volim da završavam priče drugih ljudi,jer je moja verzija
uvek bolja.

Prošle godine sam se priključila grupi  koja podržava anti-socijalne
ljude…nismo se još sreli.

Ja sam perfekcionista koji voli da odlaže stvari…jednog dana ćeš
videti koliko sam savršena.

Znam da mnogi žele da te vide nagu…ali,ja sam ipak  džentlmen…ne moraš
skidati cipele.

doormat15e

Znam da je teško poverovati da sam 98% slučajeva u pravu…
Ona dva posto otpadaju na matematičke zadatke.

Sinoć sam srela muškarca svog života…u 2. poglavlju.

Mnogo vremena provodim u razmišljanju da je  trebalo da
ućutim pre 15 minuta.

Ja se čudno ponašam samo pred prijateljima i pred onima koje
ne znam…Inače,sam sasvim opuštena.

Prestani da postavljaš svoje nerealne fotografije…ako nekada (ne daj Bože)
nestaneš,nikad te nećemo moći pronaći.

skeptical-demotivational-posters

Danas je dan kao stvoren za baštovanstvo.
Posadiću sebe ispred kompjutera…

Nemam otirač ispred vrata sa natpisom „Welcome“,
jer nisam dobar lažov.

Što sam starija,sve više uviđam da mi treba nadzor odrasle osobe.

Osećam se tako komotno kada si mi u blizini.Ti si kao neka
pidžama mog života.

37582cd489164d733d7fdd472a18f5e0

Kada počneš rečenicu sa „Nisam rasista,ali….“ momentalno
prestani da pričaš.Uzgred,rasista si.

Ako se nađeš u nekoj fer igri verovatno ti je taktika propala.

Hvala što me nikad ne slušaš,pa uvek mogu da se izvučem
da sam ti  rekao nešto.

Ne plašim se visine…jesi li video moje štikle?

Nazovite me staromodnim,ali ne preferiram obrve gušće od kose.

Bolja sam nego što misliš.
Ja sam čak bolja nego što ja mislim.

Nemam problem da priznam da nisam u pravu…ako se to ikada bude desilo.

Počela sam ranije da se spremam,da mogu da zakasnim bez
velike žurbe.

 

045b5f61a899d194ab0f1fffbedf1cf3

Sigurna sam da moje molitve stižu do Boga,ali u neki
spam folder.

Moja usta i moj mozak stalno igraju dosadnu igru
„ko će prvi?“

Mlad si samo jednom,ali ako si glup-glup si zauvek.

Moraš poljubiti mnogo žaba da bi shvatila da su
svi oni žabe.

Kupio sam čaj za smirenje ali me je mnogo razbesneo
njegov ukus!

Sedeti non-stop za kompjuterom i hvaliti se kako ne gledaš
televizor,je isto kao da si na heroinu a hvališ se kako ne piješ.

Detinjstvo je završeno kada shvatiš da tvoji roditelji
nisu uvek u pravu…a odrastao si onda kad shvatiš da nisi ni ti.

Ne izlazite uvek na ista mesta….gledajte u telefon u nekom
novom okruženju.

3ffb6462fe7c99133107c298df9f44fd

Broj „pratioca“ ne znači baš ništa.
Hitler je imao milione, Isus samo 12. . .

Između srca i mozga balansiram kao medved na biciklu sa
jednim točkom.

Meni treba tri nedelje razmišljanja da bih uradila nešto spontano.

Ako želiš da krenem na trčanje sa tobom,trebaće mi malo motivacije….
Na primer,da nas juri neki klovn sa nožem.

Pustiš neke ljude u svoju kuću,i odmah počnu da ti nestaju stvari.
Kao što su mir,uživanje,tolerancija,staloženost. . .

Baš mi je drago što si mi rekla da redovno ideš u crkvu.
Po tvom ponašanju nikad ne bih rekla.

Nisi ti posebna.Ti si samo emocionalno nestabilna…
Kao i svi mi.

 

2ab19201790ab2222830986beae9812b

Ponosna sam na svoju sposobnost da na svako glupo pitanje
odgovorim rečima neke pesme.

Od trenutka kada sam te ugledala ,znala sam da ću ti dati
pogrešan broj telefona.

Četvoro od troje ljudi ima problem sa matematikom.

U poslednje vreme volim bučna mesta…tad jedino
odmaram od svojih misli.

Ako se sretnemo u nekom drugom životu,molim te zaobiđi me.
Dosta mi te je u ovom…

Izgledaš onako kako ti izgledaju svi obrisani selfiji.

10388124_844018722294429_534847010032296516_n

 

 

 

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,015 hits
