Okretanje misli(ma) 21. Zorica Zoric

 

827e437e0f7bd9f312073d579b4e474b

Ne pravim problem tamo gde ga ima.

Deo si mog plana….rezervnog.

Što si osoba sa kojom se ne bi družio ?

Štedim reči…još uvek nemam pojma šta ću da kupim.

Nemam neko mišljenje o tebi,ali mogu da nabavim.

Naplaćujem ćutanjem.

Pronašla sam ja sebe…samo još nikako da se okupimo.

 

bedac222f2d99a8c83f7d5b9f2ff06db.jpg

Razumi me,ne razumem ni ja tebe.

Kada nikoga ne voliš sebe najmanje voliš.

Imam i ja svoje komplekse,ali ih puštam da crkavaju od gladi.

Sramota je o čemu sve ja  ne mislim.

Sve prerasla,ničemu dorasla. . .

Moja krivica je što izgledam normalno,treba ljudima neki znak upozorenja spolja.

Tamo gde ja idem rečima,neko ne sme ni  mislima.

Neki ljudi umeju da nedostaju tako dobro,da kada ih napokon imam ja ih vratim odakle su došli.

Prvi utisak je bitan,ali se poslednji više pamti.

Sreća je kada je napolju sivilo a tebi duga u glavi. . .

Ljubav je kada usavršiš voljenje sa distance.

2becda6209126576a8ab75bd8e33c5c4

Posle druženja sa nekim ljudima,jedva čekam da se vratim u svoju nenormalu.

Neke stvari poželim da sakrijem od same sebe…ali ne vredi.
Među mojim ličnostima imam jednu alapaču.

Ne potresam se više kad vidim da on lajkuje tamo neke ženske po fb-u,
lajkujem i ja mnoge recepte-pa ništa ne pravim.

Nisam okrutna,Vudu lutke mi tvoje.

Ako nešto nije komplikovano, to ne znači da ne vredi.

Lakše mi se rastati od dečka nego od svoje duge kose.

28e0033d84dc9fdb77a4d9ffbccae978

Izvini što ti se ne javljam.Namerno je.

Uvek zaboravim kome ne treba da oprostim.

-Šta si bila u prošlom životu?
-Bez interneta.

Ko šta radi ja spuštam kriterijume pa ih opet vraćam na staro.

cb5a839104db6c933400f89afca1df90

U slučaju nedostatka informacija-razbiti predrasude.

-Šta slušaš?
-Intuiciju.
-Nikad čula.Imaš čudan ukus.

Ne vredi ti izbegavati neke ljude,svugde se pojavljuju njihove zamene.

One koje sa nestrpljenjem pratim,postave nešto na svakih pet dana…
Zaključak je da volim ćutljive ljude.

 

dabc0a479e186f1e037ac73be45690f0.jpg

 

2 коментара (+додајте свој?)

  1. vidatelebak@yahoo.com
    јун 04, 2014 @ 17:11:27

    Hvala….i bravo kao i uvek…..veliki pozdrav.Poslato iz Samsung Mobile

    ZZ Blog je napisao/la:

    ThinkBlog posted: “ 

    Ne pravim problem tamo gde ga ima.

    Deo si mog plana….rezervnog.

    Što si osoba sa kojom se ne bi družio ?

    Štedim reči…još uvek nemam pojma šta ću da kupim.

    Nemam neko mišljenje o tebi,ali mogu da nabavim.

    Naplaćujem ćutanjem“

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
