Okretanje misli(ma) 20. Zorica Zorić

1656428_235518863321550_8142929301811926441_n

Teško je javiti se prvi,jer onda onaj drugi postavlja uslove.

 

Nisam sklona nasilju,ali neka osećanja davim samo tako.

 

Kad te vidim ne mogu da se zapitam gde mi je pamet bila…jer se
još nije vratila.

 

Takmičimo se u obaranju pogleda….

 

Solim sve po svom ukusu…u prevodu-svima je preslano.

 

-Gledaj da se ne nerviraš.
-Misliš – žmuri ?

 

Otkud ti to da samo ćutim?Čuj kako samo prevrćem očima.

 

Javi mi kad god pomisliš na mene.Nemoj da mi misliš iza leđa.

 

Što umem da usitnim krupne reči…do neprepoznatljivosti.

 

Potpuno sam sigurna samo u svoja neosećanja.

 

Nisam znatiželjna,a to privlači mnoge znatiželjnike,da vide što nisam.

 

Ja bih da te upoznam bolje.Hajde da se dobro posvađamo.

 

Dozvoli mi da ne odem.

 

Rođena sam pod nekom neurotičnom zvezdom.
Nema drugog objašnjenja. . .

tangled

Duhovita osoba je samo drndoš koji voli da sitničari.A usput mu ide sa rečima.

 

Šta se ranije radilo sa otpadom iz glave,pre ovih društvenih mreža-ne znam.

 

Dodjem u kuhinju,nesto presolim nesto spalim,i odem.

 

A od sporta – trčanje pred rudu. . .

 

Često nema pas za šta da te ugrize,ali zato imaš toliko toga da okačiš mačku o rep.

 

Gde ne sme da se galami ja tamo ne idem.

 

Apetitu – zatvori se !

 

Oterah sve one koji mi idu na nerve…samo još ja nikako da odem.

surf

Ne patiš zato što želiš ono što ne možeš da imaš,
patiš jer ne želiš ništa drugo.

 

Dođeš do neke tačke…a ono vidiš da je ustvari   linija koju si prešao.

 

Kad nešto ne mogu da popravim,ja pokvarim do kraja.
Volim svemu da dam lični pečat.

 

Ne trebaju mi velike reči…trebaju mi one taman.

 

Slučajno sam obrisala sve poruke iz telefona.
Kako ću posle unučićima da pokažem koliko sam bila voljena?

 

Teško ljudi prihvataju da si ih zaboravio.A meni teško da lažem. . .

 

Svi smo mi isti,samo nas umišljenost deli.

 

Da znam da neću zažaliti,odmah bih se javila nekim ljudima.

 

Ništa dosadnije od osobe koja govori da je komplikovana.
Vapi za osobom koja će se usuditi da pređe njene zamišljene prepreke.

 

Volim da nemam ono što je u modi.

754f5c4bdb3fb4de4550d812c743dcc2

 

Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,485 hits
