Citati

1f8d8a168991db3401105323da0d2164

Žena koja ne može biti ružna nije lepa.

Karl Kraus

Zašto uvek uzimamo psa za  primer lojalnosti?

On je lojalan čoveku a  ne  ostalim psima.

Karl Kraus

Onaj ko može da piše aforizme,ne treba da troši
svoje vreme pišući eseje.

Karl Kraus

Već sam toliko popularan da svako ko me
ogovara postaje popularniji od mene.

Karl Kraus

Mnogi dele moje mišljenje,
samo što ja ne delim  svoja mišljenja
sa svakim .

Karl Kraus

708987f47850ee663a9cbe193c0f65b2

Ne postoji  kompletnija osveta od zaboravljanja.

Josh Billings

Ljubav gleda kroz teleskop,zavist kroz mikroskop.

Josh Billings

Postoji mnogo ljudi koji mešaju
imaginaciju sa memorijom.

Josh Billings

Mudrost nema predrasuda,učenost  je ima.

Josh Billings

Od iznenadne ljubavi  teško je ozdraviti.

Jean de la Bruyere

Postoje tri vrste prijatelja :
oni koji te vole,oni koji ne
obraćaju pažnju na tebe i
oni koji te preziru.

Nicolas Chamfort

Mnoge moderne  knjige  deluju
kao da su nastale preko noći
od knjige koja je   juče pročitana.

Nicolas Chamfort

761affaacc90b772a4cd58913dc6e2c8

 

Negde sam čuo da ništa što je dobro ne traje večno.
Takođe sam čuo i da je Bog večan.

Nicolas Chamfort

Svakog dana dodajem novu  temu  na listu stvari o
kojima ne želim da raspravljam.Što sam pametniji,
lista mi je sve  duža.

Nicolas Chamfort

Od svih laži skromnost
je najpristojnija.

Nicolas Chamfort

 Mašta može da pribavi  zadovoljstvo,
ali sreća se može
naći jedino u stvarnosti.

Nicolas Chamfort

Emocije su date čovečanstvu sa nekim razlogom.

Luc de Clapiers

 

70e52565b3372c1198ec87ab09b8bd6a

Jedan obećava puno samo  da bi izbegao da da malo.

Luc de Clapiers

Strpljenje je umetnost nadanja.

Luc de Clapiers

Stvari koje znamo najbolje su one o kojima nismo
dovoljno razmislili.

Luc de Clapiers

Telo i duh,baš kao muž i žena,ne umiru često
u isto vreme.

Charles Caleb Colton

10253977_231009083772528_743446902609901783_n

6 коментара (+додајте свој?)

  1. tanjat
    апр 21, 2014 @ 16:56:13

    Od svih laži skromnost
    je najpristojnija.

    Nicolas Chamfort
    Glasam za ovo! 🙂 Bravo na odabranom!

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,036 hits
