Okretanje misli(ma) 19.

umbrella

Čoveka kada pustiš da bude ono što jeste,
on tek onda ne zna ko je.

 

Tišina je kraljica svim rečima.

 

Jadne reči…stalno ih dočekuju na laž.

 

Svi ljudi oštrog jezika rade po istom mehanizmu.
Samoodbrambenom.

 

Čuvaj se ljubavi koja „nije to to“.

 

Kontakt sa nekim osobama treba da ti služi  samo
da ga prekineš.

 

Na tragu sam da otkrijem gde nisam.

 

Neke ljude moraš da tražiš,jer se nikad ne bi
navikao da ih imaš.

 

Tehnologija pokazuje sve čovekove mane u punom sjaju.

53cbbd74b304d5c30fe4a4f8d8eefa8c

Čim ti brojiš dane od kako ne pričaš sa nekim-džabe ćutiš.

 

Moram da se zaljubim…ponovo mi se ostaje bez mozga.

 

Ne podmećite bajata osećanja u nedostatku svežih.

 

Gde da se ostavim na čuvanje ,da odmorim malo ?

 

To što ja čekam izgleda ne proizvode više. . .

 

Uhvatiš nekad lažova da ne laže…i on se tek tada postidi.

 

Dođoh…jer više nisam znala šta da mi iskrsne.

 

Sledeću srodnu dušu,molim.Ova mi se istrošila.

 

Kad odlučim šta hoću znam da će mi nedostajati šta neću.

 

Ja sam i trenutno se krijem u moru istih.

842be42d95bfd9389d704cfa18fcd219

Razbijanje iluzije donosi 7 godina sreće,nisi znao ?

 

Teške reči sastavljajte se….bitan mi je svaki gram.

 

Uvek propustim da popustim prva.

 

Neobičan je onaj koji se upinje da se ne razlikuje.

 

Jesi ti svestan koliko si prepešačio po mojim živcima ?

 

Vodite me u moje prirodno stanište…u neki 19. vek.

 

Ove što su me pročitali,pozivam da me prevedu.

 

Neodrasla sam na mnogim bajkama.

 

Nemoj mi te uštirkane reči.

 

Ja sam osoba koju nije briga za tebe u pokušaju.

 

Važno je s kim gledaš u zvezde.Inače su samo obične svetleće tačkice.

 

97fc06bf222ca14bbe918d3814cddeda

 

Novac ti kupi ukus ali samo  kada već ima od čega.

 

Volim da hranim one koji su puni sebe,možda s(v)e povrate.

 

Ne menjam danas misljenje .Malo,za promenu.

 

Ponuditi nekome da te ne upozna može  biti humano delo.

 

272ff843c03dd67e0da1929b92917a8d

 

 

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,039 hits
