Sarkazam detektor 4

a17e77e427df71455ded5f0e39c3c0bb

-Stvari bi bile mnogo drugačije kada bih imala  sopstvenu planetu.

-Ne znam da li sam gladna,ali ću da jedem…za svaki slučaj.

-Biti u automobilu ne znači da postaješ  nevidljiv…zato prestani
da čačkaš svoj nos.

-Postoje mnoge stvari koje bih želeo da vidim u životu..
tvoje ćutanje,na primer.

-Ponestaje mi ljudi koji mi ne idu na nerve.

-Kako to misliš da treba da budem više produktivna?
Ovaj koktel se nije napravio sam od sebe.

-Ne depiliram noge u mesecima koja imaju slovo „r“ u imenu.

-Kada nam dođu u goste ljudi sa malom decom,
naša mačka se odmah napravi da je mrtva.

41b4eed9cc2cdfe64a92046dc2ddadcc

-Šta je samokontrola?
To je kad ne pipneš kokice dok ne počne film.

-Ne mrzim te..samo nisam preterano uzbuđena zbog
tvog postojanja.

-Moja ćerka je htela da napravi žurku u stilu Pepeljuge.
Rekla sam joj da pozove koga hoće i naredila im da čiste kuću.

-Drago mi je što si pronašao ljubav svog života treći put
u zadnje dve godine.

-Zašto se kaže „spava kao beba“ ? Bolje rečeno „spava kao muž.“

-Svaka mama je rodila dete..osim moje.Ona je rodila legendu.

b4aaee1506113ea76436a788c9b5d9a5

-Zapanjujuće je kako svakog dana uspevaš da nađeš novi i kreativan
način da me izbaciš iz takta.

-Volela bih da je gubljenje kilograma kao gubljenje nevinosti…kad ih jednom izgubiš
da se ne vraćaju više.

-Iznenadio bi se kad bi znao koliko pogrešnih odgovora dajem na pitanje
„Znaš šta ima novo?“

-Ostajem kući svakog vikenda,tako da je jedina stvar zbog koje se
kajem što ostajem  kući svakog vikenda.

-Ne smejem se često…ali kad se nasmejem to je obično kada neko od
mojih prijatelja padne.Ostanite smotani,dragi prijatelji !

-Baš je slatko što se osećaš privilegovano da deliš isti vazduh sa mnom.

-Ne znam šta bih radila bez tebe,ali kladim se  da je nešto mnogo zabavno.

large

-Ti si moje sunce jer ne znam koliko ćeš mi naškoditi u godinama
koje dolaze.

-Ljudi koji vežbaju žive duže…ali te bonus godine provode u teretani.

-Baš mi je drago da te vidim nakon što smo upravo rekli „zbogom“ .

-Otkazujem na prvim sastancima.

-Ponekad se pitam šta to ona ima a nemam ja…a onda pomislim -herpes,sigurno.

-Toliko sam gladna da bih pojela i ono što sama spremim.

-Ponekad pomislim da bih trebala da budem malo osećajnija i
tolerantnija. . .a onda se ti pojaviš.

-Nedostaje mi da te izbegavam.

-Pitaj me nešto…baš da vidim koja moja ličnost će ti odgovoriti.

-Ja ne želim sebe da ubijem,ali kad god  poželim-ti si u blizini.

69541_603638023034636_1513805965_n

-Toliko si lep da možeš na Instagram bez filtera.

-Što me više ljudi izluđuju,sve više se pitam ko će me
glumiti u filmu o mom životu.

-Nisam nikad bila u zatvoru,ali sam  par puta zaglavila u
skinny džinsu.

-Na nekoj sam novoj dijeti gde možeš da jedeš sve i moliš
se za čudo.

-Nedostaju mi dani kada su se palile fotografije bivših…“Delete “
nema u sebi ničeg terapeutskog.

-Živiš samo jednom,zato ne zaboravi da svakog dana provedeš
15 sati na internetu.

-Dragi Bože,gde ih nalaziš i zašto ih  meni šalješ ?

-Svaki dan je poklon,a ponedeljak je poklon od nekoga koji ne zna
baš ništa o meni.

-Na svetu ništa nije skuplje od žene koja je slobodna za vikend.

-Večeras ću piti sve dok ne postanem nečiji problem.

-Nisam imala internet juče…mislim da ga komšija nije platio.
Mnogo neodgovorno sa njegove strane.

-Ako nemaš neku mračnu tajnu nikad nije kasno da počneš
da radiš na tome.

6bcd375225fdebcd03177bced05be07c

-Poslednji put kad sam bio u teretani,Amerika je imala belog
predsednika.

-Ne znaš koliko ljudi ne voliš dok ne počneš da smišljaš
ime za bebu.

-Moj pas jede samo skupu organsku hranu za pse….a,da…I mačiju kaku.

-Veza sa tobom savršeno me je pripremila za brak sa nekim drugim.

-Ništa što je Steve Jobs napravio neće tebe zameniti u mom životu.

-Volim te dovoljno da se pretvaram da te volim stalno.

-Ako postoji nešto što mogu da uradim za tebe,ne oklevaj da zaboraviš.

-Imala sam noćnu moru.Sanjala sam kako mi opet pričaš svaki detalj
svoga sna.

ba41dfc59c33d9968680413ab9f73ada

-Mrzim te do meseca i nazad.

-Treba mi jedna usluga…moraš da raskineš sa nekim zbog mene.

-Emocionalno sam nestabilna i imam jaka osećanja u vezi toga.

-Ne mogu da počnem da mislim na tebe.

-Nadam se da se živi samo jednom.

-Žao mi je što misliš da je moje iznuđeno izvinjenje neiskreno.

-Ako ne psuješ dok voziš,ne gledaš na put.

good-funny-quotes_125648-0

2 коментара (+додајте свој?)

  1. Bilja
    мар 25, 2014 @ 21:08:44

    Draga, zasto te nema na fb? Nedostajes.

    Одговор

    • ThinkBlog
      мар 25, 2014 @ 23:14:49

      🙂 Ne znam koja Bilja,ali hvala sto si me se setila …
      Vraticu se ja…evo vec za 6-7 dana…Nisam mogla da se
      posvetim fb-u kako treba…a bilo mi je malo dosta svega toga.Sad sam k’o nova 🙂
      Cujemo se uskoro…citamo se..Pozdrav veliki!

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,015 hits
