Sarkazam detektor 3

9b33f1ca128c7c47e27a77926781c69e

-Nisam paranoična! Koji od mojih neprijatelja ti je to rekao?

-Haos,panika i nered …Moj posao ovde je završen.

-Sve se može popraviti  selotejp trakom,samo ako je
koristiš u velikim količinama.

-Ako se striptizete mogu nazivati egzotičnim plesačicama,
onda dilere droge možemo nazivati egzotičnim farmaceutima.

-Verujem u porodicu…ali verovatno postoji neki razlog
zašto je Bog samohrani otac.

-Ko god kaže da novac ne kupuje sreću,očigledno nije  još platio razvod.

-Znam da mi Bog neće dati ono što ne mogu da podnesem…
ali mene malo precenjuje.

-U redu je da ti stane mozak…ali u tim situacijama isključi zvuk.

-Kafa mi daje nerealna očekivanja o mojoj produktivnosti.

-Uvek kažem samo „jutro“…jer da je dobro,bila bih u krevetu .

-Internet je samo jedna lokacija više na kojoj ljudi mogu
praviti budalu ods sebe.

5be93f673e7923ab74705d7d56f05b9e

-Ponekad stvari nisu onakve  kakvim se čine…često su
baš onakve  kako izgledaju.

-Oh,uvređen si ovim postom..Mora da si novi na internetu?

-Nisam siguran da li da izađem u grad i uživam u životu,
ili da ostanem kod kuće i ne budem siromašan sutra.

-Društvo : Budi ono što jesi.
Društvo : Ne,ne tako.

-95% okeana je neistraženo.Ne možeš mi reći da sirene ne postoje!

-Nisam ja prekršio pravilo…kad sam ja došao već je bilo prekršeno.

-Isti cirkus…drugi klovn.

-Vodka se savršeno slaže uz sve…osim uz odluke.

3d3d65a884773f2053ece9b0a424302b

 

-Ako ne možeš da budeš sa onim kog voliš,mrzi sve…samo napred.

-Da si dva puta pametniji nego što si bio protekle dve godine…
bio bi glup još uvek.

-Pirinač je dobar kad si stvarno gladan i želiš da pojedeš 2 ooo nečega.

-Kada  kornjača izgubi svoj oklop jel ona ostala bez kuće ili bez odeće ?

-Ne ustaje mi se iz kreveta….Ova ćebad su me primila kao svog rođenog.

-Ovo vam je slikovito opisana druga dekada 21.veka :
U kući postoje 2 televizora,3 kompjutera,6 mobilnih telefona
i jedna jedina knjiga.

-Vozovi i autobusi na stanicama se najavljuju onim istim jezikom
kojim pišu doktori.

~~~Želiš li da znaš svoju budućnost ?
~~~Neka,hvala.Dovoljno mi je što znam sadašnjost.

-U svojim  mislima već sam se udala za tebe i razvela.

-Devojka mi je rekla da će zapaliti sledeći poklon koji joj kupim,
jer uvek kupim neku glupost…..kupiću joj mirišljave sveće.

-Moje omiljeno mitsko biće je srodna duša.

-Ja samo želim da me neko zagrli i kaže da će sve biti u redu….
a onda da mi pokloni kofer pun para.

-Koliko garderobe imam na sebi , striptiz bi mi potrajao nedelju dana.

-Baš dobro što je ovoliko hladno,imam opravdanje za svoju lenjost.

-Narod kaže što više grešaka praviš ,mudriji budeš kasnije…
Kod mene još 2-3 greške i postajem Gandi.

-Sve što znam je da je jedna osoba od nas dvoje u pravu,a druga osoba si ti.

-Volela bih da mogu sakupiti svu tvoju odeću i pritisnuti „delete“.

-Jedna jabuka dnevno držaće podalje od tebe svakog idiota , samo ako
gađaš precizno.

5d5ef981c48070a4fbf277263c5e56f6

-Od mene uvek možeš dobiti nemoralnu podršku.

-Ponekad mi je potrebno više od osam sati da ne uradim ništa.

-Sobe „pod konac“ imaju ljudi koje mrzi da potraže stvar koja im treba.

-Znam ja svoje limite…ne obraćam pažnju na njih,ali ih znam.

-Ne mogu da dočekam da ostarim,pa da se pravim da ne čujem.

-Mene je lako neimpresionirati.

-Ne verujem da neko špijunira moje e-mailove…Čak ih ni ja ne čitam.

-Kada nekom poklanjaš svoje vreme,a on to ne ceni…Pošalji mu račun!

-O nekome  možeš dosta  saznati po buci koju pravi njegov  telefon.

-U tajnosti volim dane kada nikome nije rođendan na fb-u.

-Voleo bih da imam volju da  raspravljam o nečemu sa istim žarom
koje žene imaju kada se raspravljaju oko ničega.

-Jedan od mojih najponosnijih  trenutaka ovde  : Vaša šifra je veoma jaka .

-Upravo sam pročitala članak „100 stvari koje morate da uradite pre nego
što umrete“…zvati „upomoć“ nije na spisku?!

-Astrolozi nas tretiraju kao konzerve…Sude o nama po nekakvom datumu.

-Spavala bih mnogo više da se ne upinjem da pročitam ceo internet.

79c3d5bc703097949bc9d7e5a7f01164

-Ako nas je istorija nečemu  naučila,to je da bi trebalo da je brišemo…

-Našao sam rington koji kaže „Amin“…tako da ne moram da
isključujem telefon u crkvi.

-Nemojte da sudite ljudima po tome koje su seksualne orijentacije.
Sudite im kao i do sada,po kolima koja voze.

-Ljudi su ludi…znam ja.Prepoznajem svoju vrstu.

-Živi se samo jednom,zato sve radi dvaput.

-Najgori deo u traženju posla je taj što je uspeh kad ga nađeš.

~~~-Ja sam silno glupa.
~~~-Ne,ti si slabo umna.

-Ti si toliko lepa da sam ja naručio sok.(Rusko udvaranje)

-Iz depresije se izlazi preko aerodroma.

-„Highway to Hell“ je sjajna pesma…Može da se pušta
i na svadbama i na  sahranama.

-Poslednja dva minuta u fudbalu traju duže nego nečiji
brakovi.

-Ja sam osoba koja brzo odustaje…osim ako je u nešto umešana
čokolada.

-Ništa ne leči nesanicu brže od  činjenice da je vreme da ustaneš.

-Ako ti deluje kao da nisam ovde,to je zato što nisam.

b50b4909d2c966d27eb5892b125d5c7f

4 коментара (+додајте свој?)

  1. Wojciech
    феб 03, 2014 @ 20:47:48

    Ovde je uvek zabavno. 😉

    Одговор

  2. Jana
    феб 04, 2014 @ 17:45:56

    Ovde je uvek fantastično 😀

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,015 hits
