Sarkazam detektor 2

 

cd6202a0c1515705725f3d788e8a893d

 

-Očekuj Diznijev kraj,ali uvek budi spreman na  Šekspirov.

-Moja omiljena zimska aktivnost je vraćanje u kuću.

-Moj život je romantična komedija minus romansa.

-Pratila sam svoje srce….
Evo me sad u prodavnici slatkiša .

-Najteža stvar kod posla je gledati svoj sopstveni.

-Raskinula sam sa svojim skinny farmerkama…
Trebalo mi je malo prostora.

-Naš veliki problem je što niko neće da preuzme odgovornost
ni za šta….ali,nemojte reći da sam ja rekla ovo.

-Ja samo želim biti u vezi sa nekim ko nije sebičan,ali nažalost
privlače me samo muškarci.

-Kaže dečko da me neće razočarati nikad.
Vidi,ako nisi čokolada velike su šanse da hoćeš….

-Jutros je bilo toliko hladno da sam video političara
kako po prvi put drži ruke u svom džepu.

-Ako neko vidi Kupidona neka ga išamara za mene.

-Ključ zdrave ishrane je jesti sve ono što
nema reklamu na TV-u.

5d9dc200a6f0131cf53b8abbefe4be80

-Ako nešto nije pokvareno,
popraviću ga da bude.

-Ti opet misliš da je moj fb status o tebi?
Znaš,poznajem ja i neke druge ljude.

-Od ovoliko ličnosti koje posedujem u sebi,
bar da jedna voli da sređuje po kući…

-Više se obradujem kad ugledam svoj kofer na aerodromu
nego kad vidim neke ljude.

-Došlo je vreme kada svoju misao : „Ne trebaš to da kažeš“,
zamenjujem sa : „Hajde baš da kažem da vidim šta će ispasti.“

-Ranije sam mislila da sam žena sa vizijom.
Sada sam poprilično sigurna da su to halucinacije.

-Neka poezija me inspiriše da ne čitam poeziju.

-Ti si sve ono što ja želim u nekome koga ja uopšte ne želim.

-Izbegavanje nečijeg pogleda sagoreva mnogo kalorija.

-Da mi nije sarkazma nikad ništa pozitivno ne bih imao da kažem.

-Odlučila sam da više ne budem odrasla.
Ako me neko bude tražio ispod ćebeta sam….bojim.

-Krenem da napišem baš dobar status….
A ona se setim da imam familiju na fejsbuku.

-Ne drogiraj se jer možeš završiti u zatvoru.
A tamo je droga jako skupa.

-Ne treba mi muškarac koji će rešiti sve moje probleme,
treba mi onaj koji mi neće postati još jedan problem.

b5e316b501b7922b9b1d9669197b3693

-Svi moji fb prijatelji pišu o politici,o spasavanju sveta…
A ja sam ovde u fazonu „Hej,napravila sam palačinke.“

-Kada poželim da me svi ostave na miru,svima koje

poznajempošaljem poruku „Moramo da razgovaramo o nečemu.“

-Uzgajala bih ja sama hranu,ali ne mogu nigde
naći seme za šunku.

-Iza svakog uspešnog čoveka stoji deaktiviran FB nalog.

-Ko god kaže da novac ne kupuje sreću,
verovatno dobija negde Nutellu za džabe.

-Ja nikad ne ostavljam za sutra ono što mogu
da otkažem već danas.

-Jednom u mesecu žene polude na 30 dana.

-Kad živiš sam nemaš koga da kriviš kad padneš
preko usisivača koji si sam ostavio nasred hodnika.

-Ako mi se nešto desi- bila sam sarkastična u pogrešno vreme.

-Pravila za izlazak sa mojom ćerkom :

1. Ne vraćaj je kući.

2. To je to.Srećno !

-Nikada ne  ceniš to  što  imaš sve dok to ne izgubiš…Toalet papir je dobar primer.

-Nema veze što me kritikuješ,
bar si prestao da pričaš samo o sebi.

-Problem sa bakinom kuhinjom je taj što
si opet gladan nakon pet-šest dana.

-Ti nisi mentalno i emotivno dovoljno
oštećen da bi bio sa mnom.

-Danas sam zaboravila otići u teretanu.
I tako već tri godine.

1607015_3889722456836_656798231_n

-Pišem knjigu o ljudima koji mi idu na nerve…
Ti ćeš na korice.

-Ako ne smem biti čudak u tvom društvu…nismo prijatelji.

-Kad odem u pakao trebaće mi mesec dana da shvatim
da sam otišla odavde.

-Ako želiš da budeš idealan gost – ostani kući.

-Dom je mesto gde možeš da kažeš šta hoćeš jer
te i onako niko ne sluša.

-Ne smem Googlu u oči da pogledam.
Šta sam ga sve do sad pitala…..

-Koliko tinejdžera je potrebno da bi zamenili jednu sijalicu?
11.
Jedan da menja,ostalih deset da ga slikaju za fejsbuk.

-Upravo si se popeo na prvo mesto na mojoj listi….
Šteta što je naziv te liste „Ljudi za koje ne dajem ni 5 para“.

-Ne volim ljude koji ne umeju da naprave budalu od sebe.
Sav taj posao ostavljaju meni.

-Nedostaje mi tvoje odsustvo.

-Ne moraš ti da me dovodiš do ludila…dovoljno sam blizu
da mogu sam pešice.

-Ne očekujem ja da svi trče oko mene…neki mogu
slobodno da sednu.

-Kada muškarac kaže za neku ženu da je luda u prevodu to znači-
„Nije mi dopustila da je lažem u lice.“

-Zaklinjem se da neću zaboraviti kako izgledaš,
ako samo jedan dan odustaneš od objavljivanja 10
fotki na dan.

-Od svih ljudi zbog kojih proklinjem dan kada sam ih upoznala-
ti si mi omiljeni.

-Kada mi kažu da se osećam kao kod svoje kuće,
ja im kažem da me ostave samog jer ne volim goste.

-Pogodnost je kada imate mobilni telefon.
Obilje je kada imate dva mobilna telefona.
Luksuz je kada ih imate tri.
Blaženstvo je kada nemate nijedan !

-Ne jedem ništa posle 7….kolača.

-Ženska logika oduvek je ostavljala posledice na mušku psihu.

funny-quotes_120963-1

-Šansa da uradim nešto pametno danas je hahahahaha% .

-Sa pravilno odabranom literaturom i u toaletu možete sebi
priuštiti solidno obrazovanje.

-Nemam vremena za glupe ljude,ali oni uvek nađu vremena za mene.

-Pesimista je onaj koji nosi i tregere i kajiš istovremeno.

-Čitaj knjige ! Ubij glupana u sebi.

-Biraj takvog muža da te posle ne bude sramota da ga pokažeš
deci.

-Makni se! Stojiš mi u auri.

-Da sam dobijala dinar svaki put kad pomislim na tebe…zapravo bih i počela da mislim.

-Sređivanje kuće fascinira moje ukućane…
Mogu satima da sede i gledaju.

-Uvek vežbam rano ujutru…tad mozak još ne registruje dobro šta radim.

-Naravno da je ovo moja prava ličnost…Za glumu bih odabrala nešto bolje.

-„Mi žene nismo zlopamtila“ – reče ona oštreći svoj nož.

-Botox ne čini da izgledaš mlado.Čini da svi znamo kako
ti misliš da izgledaš staro.

-Idem.Imam nekog posla….loše odluke se neće doneti same od sebe.

26ec42025aafcb1f64cd1c365f3b1473

-Ne teraj me da kažem nešto za šta se neću pokajati što sam rekla.

-Dve stvari nikada ne mogu sređene u isto vreme…Ili ja,ili kuća.

-Kad sam počeo da pevam u crkvenom horu,njih
dvadeset je promenilo veru.

-Moje najveće dostignuće u većini situacija je ne napraviti ih
gorim već što jesu.

-Dan je kratak za sve ono što ja ne želim da uradim.

-Da još uvek imam dušu,bez sumnje bi joj bio srodna.

– Svako ima svoje nedostatke, a ja i tudje.

– Ne budite me. Na poslu sam.

– Nikad ne sumnjaj u svoju privlačnost: vaga laže, ljudi su zlobni, a
ogledalo je ionako iskrivljeno.

– Vozim automobil i ugledam – muškarac za volanom se brije.
Umalo mi nije ispao karmin u kafu!

– Nikada ne pribegavaj nasilju, osim u slučaju kada si jači.

– U srcu sam napravila veliki remont. Tamo je sada čisto i lepo, i što je
najvažnije – tamo nema nikoga!

UI-IMAJU-ZIDOVE

6 коментара (+додајте свој?)

  1. Jana
    феб 01, 2014 @ 00:02:57

    Odličan izbor. Bravo! 🙂
    Pozdrav od srca!

    Одговор

  2. Wojciech
    феб 01, 2014 @ 20:40:49

    Konstatno lepo i kvalitetno!
    Pozdrav! 😦

    Одговор

  3. ThinkBlog
    феб 01, 2014 @ 21:19:38

    Eto,da sam znala da ce da te rastuzi sve ovo,malo bih stedela na
    kvalitetu 🙂 Salim se…..
    Hvala ti ! 🙂

    Одговор

  4. Jelena
    мар 14, 2015 @ 21:47:18

    Višak vremena odvojim i ponekad ovde svratim.Lepo je to iskoršćeni višak.Super si.

    Одговор

    • z.z.
      мар 14, 2015 @ 21:56:13

      Drago mi je sto moj višak vremena ovako deluje na tvoj višak vremena 🙂
      Hvala na čitanju.Moje je zadovoljstvo kada se nekome dopadne ono što pročita ovde..Veliki pozdrav !

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,301 hits
